Miksi Suomesta ei saa hyvää Ramenia?
Miksi kaikki ruokapaikat on kebabbia, pizzaa, hampurilaista ja muuta einespaskaa? Je ei ole merkitystä jos Helsingistä yksi sellainen löytyy. En ole niin kauaksi lähtemässä ramenia hakemaan.
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuudeleiden syönti loppui mulle seinään kun , katsoin tuoteselustusta ,,,,joo kookosöljyä se oli siinä, löytyy toki muitakin nuudeleita mutta ne herkku Mama nuudelit on mulla kielettyä.
Kookosrasva on ihan normi settiä. Aasiassa, missä syödään nuudeleita, kasvaa myös kookospähkinöitä, ja niistä saa kookosöljyä. Vaihtoehtoisesti tai lisäksi voi olla palmuöljyä. Ei ole hyvät rasvahapot, ei. Eikä tuo rasvainen porsaankylki sitä paljon paranna.
Joo näin on, mulla kolestroliarvot hälyttävästi kohoholla ja en halua että ruumiinavauspöytäkirja kertoo , veen läski miksi teit näin.No minä en tee niin vaan vaan nyt otetaan ne ylimääräiset kilot ja ym, vaikka niskalenkillä ja ruokavalio on muutettu, enää en leikki niin hälläväliä elämällä, koska haluan nähdä huomisen
Possun voi vaihtaa kanaan tai kalaan tai lisätä vegejä ja sieniä. Eikä kukaan kuole siihen jos annoksessa on joskus kookosta.
Kokonaisuudessaan jopa Pekka Puska saattaisi sanoa, että nuudeliruoat ovat aika terveellisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli loppupäätelmänä: Hyviä nuudelipaikkoja alkaa löytyä kun viitsii vähän etsiä. Jopa läheltäsi!
Ei löydy.
No sinä tuskin löytäisit, vaikka olisi naapurikadullasi...
Ei ole samalla volyymilla kuin pizza ja kebabsontaa. Paskaa paskaa paskaa. No et sinäkään pilluun löydä.
Aina minä oman pilluni löydän. Ja sitä sinä et ainakaan löydä.
No hyi helvetti. Viimeinen asia jota tässä maailmassa haluan.
Sitähän minäkin. No, tuskin sinä mitään slaikkaakaan saisit.
No hyi helvetti. Yhä pahemmaksi menee kuvitelmasi. Pillut ja slaikat kuuluu ramenkeittoon korkeintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli loppupäätelmänä: Hyviä nuudelipaikkoja alkaa löytyä kun viitsii vähän etsiä. Jopa läheltäsi!
Ei löydy.
No sinä tuskin löytäisit, vaikka olisi naapurikadullasi...
Ei ole samalla volyymilla kuin pizza ja kebabsontaa. Paskaa paskaa paskaa. No et sinäkään pilluun löydä.
Aina minä oman pilluni löydän. Ja sitä sinä et ainakaan löydä.
No hyi helvetti. Viimeinen asia jota tässä maailmassa haluan.
No hyi helvetti. Yhä pahemmaksi menee kuvitelmasi. Pillut ja slaikat kuuluu ramenkeittoon korkeintaan.
Miksi tämä meni taas tällaiseksi?