Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te ummistatte silmänne huono-osaisille Suomessa?

Vierailija
02.07.2026 |

Miten pystytte unohtamaan itsemurhat, runsaan työttömyyden, äärettömän huonot tuet yms? Miten saatte aikaan sen, ettei empatia nosta päätään? Olisi ihanaa, kun ei miettisi mitään tuollaisia.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet pystyy siihen sen vuoksi, että he ovat itsekeskeisiä narsistisia piirteitä omaavia perskokkareita. Eivät he näe maailmassa kuin itsensä. Valitettavasti minun ikäpolveni on kasvattanut tuollaisen sukupolven, vaikka meidät itsemme kasvatettiin ihan toisin. N48

N48 = Perskokkarehullu. Juuri sinun kommentointisi tällä palstalla on muuttanut asenteitani kylmempään suuntaan.

Vierailija
22/70 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet pystyy siihen sen vuoksi, että he ovat itsekeskeisiä narsistisia piirteitä omaavia perskokkareita. Eivät he näe maailmassa kuin itsensä. Valitettavasti minun ikäpolveni on kasvattanut tuollaisen sukupolven, vaikka meidät itsemme kasvatettiin ihan toisin. N48

Usein tulee miettineeksi, kuinka paljon vasemmistossa on aitoa halua auttaa vähempiosaisia menestymään elämässään ja kuinka paljon toimintaa ohjaa puhdas kateus menestyneitä kohtaan?

Teillä oikeistolaisilla on outo tapa rinnastaa oikeudenmukaisuus ja tasapuolisuus kateuskorttiin. Opetettiinko sinulle lapsuudessa, että vähä-osaisilta kuuluu ottaa varakkaille? Minulle on opetettu, että siltä otetaan jolla on varaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä huono-osaiset ovat äänestyskäyttäytymisellään ja päihteillä aiheuttaneet huono-osaisuutensa. Jokainen on oman onnensa seppä.

Vierailija
24/70 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein tulee miettineeksi, kuinka paljon vasemmistossa on aitoa halua auttaa vähempiosaisia menestymään elämässään ja kuinka paljon toimintaa ohjaa puhdas kateus menestyneitä kohtaan?

Teillä oikeistolaisilla on outo tapa rinnastaa oikeudenmukaisuus ja tasapuolisuus kateuskorttiin. Opetettiinko sinulle lapsuudessa, että vähä-osaisilta kuuluu ottaa varakkaille? Minulle on opetettu, että siltä otetaan jolla on varaa. 

Eri, mutta minulle opetettiin että on moraalitonta ottaa toisilta. Minulle opetettiin että pitää tehdä itse asioita jotta oma asema parantuu eikä vaatia toisilta koko ajan.

Vierailija
25/70 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Teillä oikeistolaisilla on outo tapa rinnastaa oikeudenmukaisuus ja tasapuolisuus kateuskorttiin. Opetettiinko sinulle lapsuudessa, että vähä-osaisilta kuuluu ottaa varakkaille? Minulle on opetettu, että siltä otetaan jolla on varaa. "

Mitä oikeudenmukaista ja tasapuolista siinä on, että kohdellaan ihmisiä eri tavalla ja otetaan väkisin siltä joka on hoitanut asiansa hyvin ja annetaan sille joka on hoitanut asiansa huonosti? Ei se ole tasapuolista jos lopputulos on sama vaan se että kaikille taataan sämät lähtökohdat kuten Suomessa tehdään niin monella eri tavalla. Jos lopputulos on silti erilainen niin ei se tarkoita automaattisesti että sitä joka on menestynyt paremmin on suosittu muka jotenkin. En sano etteikö ole niin että suhteilla pärjää tässä maassa tyhmempikin mutta isossa kuvassa esim. alhaisemman älykkyyden omaavat massat pärjäävät huonommin pitemmän päälle kuin korkeamman älykkyyden omaavat. Se on juuri merkki tasapuolisuudesta yhteiskunnassa että niitä eroja tulee.

Vierailija
26/70 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle opetettiin, että aikuisten ihmisten velvollisuus on elättää itse itsensä ja perheensä. Jos on niin reppana, että ei siihen kykene, voidaan paremmin pärjäävien maksamista veroista avittaa, että reppana pääsee jalkeilleen. Ei koskaan luvattu, että joku voisi asettua muiden vetämään pulkkaan koko elämäkseen ellei ole esim. vaikeavammainen. Vähäosaisilta ei voi ottaa, koska heillä ei ole mitään omaa. Kaikki mitä heillä on ja mitä he saavat, ovat paremmin pärjäävien armosta heille antamaa. Aina voidaan antaa vähemmän. 

Vierailija
27/70 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N48 = Perskokkarehullu. Juuri sinun kommentointisi tällä palstalla on muuttanut asenteitani kylmempään suuntaan.

Sinä siis ajattelet, että on hulluutta ajatella ja välittää muistakin ihmisistä kuin itsestään? Todistit kommentillasi kaikki palstalla käydyn keskustelun "perskokkareista" todeksi. Minä en luojan kiitos ole ainoa "perskokkarehullu" tällä palstalla. Itse harvemmin kommentoin mitään.  Onneksi on vielä älykkäitä, empaattisia ihmisiä olemassa, kaikkea toivoa ei siis ole menetetty.  Vaikka sinutkin "perskokkareet" ovat onnistuneet aivopesemään. Se kertoo vain siitä, että olet pohjinmiltasi kylmä ja empatiaan kykenemätön ihminen. Surullista.

Vierailija
28/70 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä siis ajattelet, että on hulluutta ajatella ja välittää muistakin ihmisistä kuin itsestään? Todistit kommentillasi kaikki palstalla käydyn keskustelun "perskokkareista" todeksi. Minä en luojan kiitos ole ainoa "perskokkarehullu" tällä palstalla. Itse harvemmin kommentoin mitään.  Onneksi on vielä älykkäitä, empaattisia ihmisiä olemassa, kaikkea toivoa ei siis ole menetetty.  Vaikka sinutkin "perskokkareet" ovat onnistuneet aivopesemään. Se kertoo vain siitä, että olet pohjinmiltasi kylmä ja empatiaan kykenemätön ihminen. Surullista.

Ihan turhaan yrität pstää ajatuksia toisten päähän. Perskokkarehullu ja muut äärivasemmistolaiset vihaa ja törkeyksiä tihkuvat viestit ovat saaneet minut ajattelemaan että olette alentaneet itsenne ihmiskunnan ulkopuolelle käytöksellänne. Ette ansaitse apua.

Vierailija
29/70 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perskokkareet nauttivat ihmisten ahdingosta. Saavat siitä

perverssiä tyydytystä. 

Vierailija
30/70 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

perverssiä tyydytystä. 

Juuri tällaiset kommentit aiheuttavat asenteiden koventumista ja sydänten kylmettymistä teitä kohtaan. Ylimielisyytenne, vihanne, törkeä käytöksenne ja kaikki muu on ihan teidän itsenne tekemää mainehaittaa ja vaikutustyötä asenteisiin.

Vierailija
31/70 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No helposti, ottaa vaan esim. Ursula Von De Leyenistä mallia joka äskettäin sammutti ilmastoinnin helleaallon aikana alakerroksien alamaisiltaan kun taas piti ilmastoinnit toiminnassa itselleen ja omalle paremmalle väelleen yläkerroksissa.

Vierailija
32/70 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No helposti, ottaa vaan esim. Ursula Von De Leyenistä mallia joka äskettäin sammutti ilmastoinnin helleaallon aikana alakerroksien alamaisiltaan kun taas piti ilmastoinnit toiminnassa itselleen ja omalle paremmalle väelleen yläkerroksissa.

Putler omi Pietarin ilmatorjuntajärjestelmät datsalleen Valdaihin. Siinä sitä johtamisen mallia löytyy idästä. Nyt koko kaupunki on täysin suojaton drooneja vastaan mutta Puterlille pääasia on oma varastettu omaisuus. Nythän hän kuljettaa jo luksusjahtejaan jorka ovat venäjän laivaston sotalaivan suojaamana menossa Turkkiin koska Putler valmistautuu pakenemaan venäjältä rahojensa kanssa.

Vierailija
33/70 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle opetettiin, että aikuisten ihmisten velvollisuus on elättää itse itsensä ja perheensä. Jos on niin reppana, että ei siihen kykene, voidaan paremmin pärjäävien maksamista veroista avittaa, että reppana pääsee jalkeilleen. Ei koskaan luvattu, että joku voisi asettua muiden vetämään pulkkaan koko elämäkseen ellei ole esim. vaikeavammainen. Vähäosaisilta ei voi ottaa, koska heillä ei ole mitään omaa. Kaikki mitä heillä on ja mitä he saavat, ovat paremmin pärjäävien armosta heille antamaa. Aina voidaan antaa vähemmän. 

Eli sinulle on opetettu, että vähä-osaiset ovat jotenkin "reppanoita". Työstään yt-neuvottelujen seurauksena pois potkittu ihmiset ovat kaikki reppanoita? Kaikki Suomessa työttömänä jne. olevat Ihmiset ovat siis jotenkin "viallisia"?  Heitä on useampi satatuhatta tällä hetkellä ja lisää "reppanoita" tulee jatkuvasti lisää. Sinun rakas hallituksesi synnyttää toimillaan jatkuvasti lisää niitä reppanoita.  Opetettiinko kotona, että niin kuuluu tehdä, että itse tuntisit itsesi paremmaksi? Se suurin "reppana" olet sinä itse, koska et kykene näkemään kuin itsesi, etkä ymmärrä syy-seuraus suhteita. 

Vierailija
35/70 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

perverssiä tyydytystä. 

Juuri tällaiset kommentit aiheuttavat asenteiden koventumista ja sydänten kylmettymistä teitä kohtaan. Ylimielisyytenne, vihanne, törkeä käytöksenne ja kaikki muu on ihan teidän itsenne tekemää mainehaittaa ja vaikutustyötä asenteisiin.

Totuus sattuu. -eri

Vierailija
36/70 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minulle opetettiin, että aikuisten ihmisten velvollisuus on elättää itse itsensä ja perheensä. Jos on niin reppana, että ei siihen kykene, voidaan paremmin pärjäävien maksamista veroista avittaa, että reppana pääsee jalkeilleen. Ei koskaan luvattu, että joku voisi asettua muiden vetämään pulkkaan koko elämäkseen ellei ole esim. vaikeavammainen. Vähäosaisilta ei voi ottaa, koska heillä ei ole mitään omaa. Kaikki mitä heillä on ja mitä he saavat, ovat paremmin pärjäävien armosta heille antamaa. Aina voidaan antaa vähemmän. "

"Eli sinulle on opetettu, että vähä-osaiset ovat jotenkin "reppanoita". Työstään yt-neuvottelujen seurauksena pois potkittu ihmiset ovat kaikki reppanoita? Kaikki Suomessa työttömänä jne. olevat Ihmiset ovat siis jotenkin "viallisia"?  Heitä on useampi satatuhatta tällä hetkellä ja lisää "reppanoita" tulee jatkuvasti lisää. Sinun rakas hallituksesi synnyttää toimillaan jatkuvasti lisää niitä reppanoita.  Opetettiinko kotona, että niin kuuluu tehdä, että itse tuntisit itsesi paremmaksi? Se suurin "reppana" olet sinä itse, koska et kykene näkemään kuin itsesi, etkä ymmärrä syy-seuraus suhteita. "

Lue jumalauta ne edelliset kommentit kun ei hän sano mitään tuollaista mitä väität. Helvetin olkiukkoilija.

Vierailija
37/70 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Putler omi Pietarin ilmatorjuntajärjestelmät datsalleen Valdaihin. Siinä sitä johtamisen mallia löytyy idästä. Nyt koko kaupunki on täysin suojaton drooneja vastaan mutta Puterlille pääasia on oma varastettu omaisuus. Nythän hän kuljettaa jo luksusjahtejaan jorka ovat venäjän laivaston sotalaivan suojaamana menossa Turkkiin koska Putler valmistautuu pakenemaan venäjältä rahojensa kanssa.

Niin, eipä nämä EU:n Ursulat juuri putleria kummempia paskiaisia ole ja heitä ei köyhät alamaiset kiinnosta pätkääkään.

Vierailija
38/70 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää tunkkinne. 

Suomalaisten ongelmat eivät kiinnosta. 

Miten näin? Varmaan koska en kohtaa muuta kuin halveksuntaa ja epäempatiaa samoilta huonoosaislita pummeilta ja näiden instrumentoijista. 

Vierailija
39/70 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

perverssiä tyydytystä. 

Totuus sattuu. -eri

Niin, asenteiden koventuminen johtuu vasemmiston käytöksestä eikä heillä ole selkärankaa myöntää sitä. Kyllähän se sattuu.

Vierailija
40/70 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autan heitä työssäni (julkista) rahaa vastaan ja vapaa-ajalla mietin omaa pärjäämistäni ja tekemisiäni. Rehellisesti on myös sanottava, että osalle mikään määrä apua ja tukia ei ole riittävästi elämänhallinnan ongelmien takia. Tuhlaavat minkä määrän rahaa tahansa ja ovat tyytymättömiä palveluihin ilman minkäänlaista hahmotuskykyä siitä paljonko ne maksavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi