Eikö ketään muka ällötä ja ahdista syödä ruokapaikoissa/ravintoloissa?
Likaiset kädet, kaikki katsoo kun syöt, et saa syödä rauhassa ja mukavasti kuten kotona ja joudut pelkäämään koko ajan että sottaat. Kädetkin saastaiset kun joudut koko ajan koskemaan likaisiin pintoihin, ei auta että käyt pesemässä kädet ennen syömistä kun sen jälkeen kuitenkin kosket kaikenmaailman vessan kahvoihin, tuoleihin, pöytiin yms. Hyi olkoon. Näyttää kuitenkin riittävän asiakkaita ruokapaikoissa. Minä syön mielummin kotona, saa syödä rauhassa omaan tahtiin puhtailla käsillä, ei tarvitse pelätä likaamista ja että joku katsoo kun syöt. Eikä maksakaan niin paljon kuin ulkona syöminen.
Kommentit (99)
Ruokaa ei kannata syödä jos haluaa bakteereja vältellä.
Ap:n tapaisen rumiluksen kannattaakin pysytellä poissa ravintoloista, ettei pilaa muiden ruokahalua.
Vierailija kirjoitti:
Tietäisittepä mitä kaikkea siellä Keittiön puolella tehdään. Hih.
Pätee kaikkiin Ravintoloihin.
Jos se Sisäfilepihvi tippuu lattialle. Mitä luulette sillä tapahtuvan?
Lattian kautta käy monen ruoan tie sinunkin lautasellesi.
Olisi kauheaa olla noin vainoharhainen.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on ocd tai joku yleistynyt ahdistushäiriö. Tajuan mihin viittaat, mutta suurinta osaa ihmisistä nuo asiat eivät ihan pakonomaisesti häiritse. Sehän on vain hyvä että syöt mielelläsi kotona etkä joudu kärsimään siitä, että muualla syöminen on niin vastenmielistä. On niitäkin, jotka haluaisivat tehdä asioita kodin ulkopuolella, mutta kuvvaamasi kaltaisista syistä eivät siihen kerta kaikkiaan kykene.
Minulla on OCD ja ahdistuneisuushäiriö. En voi harrastaa liikuntaa ryhmissä tai paikoissa, joissa on muita ihmisiä, kuten kuntosali tai lenkkeily. Ainoa tapa liikkua julkisilla paikoilla ilman ahdistusta on kävely. Tämä rajoittaa elämääni suunnattomasti, koska kaikki liikuntaharrastukset ovat poissa laskuista. Loogisesti ymmärrän, että ketään ei kiinnosta minun olemassaolo siellä liikuntapaikoilla, salilla tai lenkkipolulla, mutta se ei riitä, kun kyseessä on mielenvääristymä.
Itse haluaisin harrastaa liikuntaa, kuten uimista, tanssimista, sulkapalloa ja kamppailulajeja.
Vierailija kirjoitti:
No joo, taas näitä urbaani legendoja. Minä tiedän mitä siellä tehdään, ja kaikki lattialle tippuneet menee roskiin ei lautaselle. Käsiä pestään tiuhaan ja huolehditaan siitä ettei ihmiset saa ruokamyrkytyksiä.
Olen pitkälti samanlainen kuin aloittaja.
Olen käynyt ravintolassa viimeksi joulukuussa 2019. Minulla on melko paha emetofobia, ja ravintolassa syöminen on painajaismainen kokemus. Kotioloissakin tyhjennän astianpesukoneen niin, että avaan luukun ja kaikki kaapinovet, pesen sitten kädet enkä koske sen jälkeen mihinkään muuhun kuin astioihin. En myöskään millonkaan koske kodin ulkopuolella kasvoihini ilman, että pesen kädet ensin.
En koe menettäväni mitään, koska en pidä syömisestä. Se saa minut tuntemaan itseni heikkoluonteiseksi, ahneeksi ja ällöttäväksi luuseriksi. En myöskään kestä seurassa syömistä, koska häpeän itseäni niin paljon.
Sormien nuoleskelijat yököttää eniten, pyyhkisivät kätensä käsipaperiin.
Vierailija kirjoitti:
Sormien nuoleskelijat yököttää eniten, pyyhkisivät kätensä käsipaperiin.
Eihän ne sinun sormia nuole.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt ravintolassa viimeksi joulukuussa 2019. Minulla on melko paha emetofobia, ja ravintolassa syöminen on painajaismainen kokemus. Kotioloissakin tyhjennän astianpesukoneen niin, että avaan luukun ja kaikki kaapinovet, pesen sitten kädet enkä koske sen jälkeen mihinkään muuhun kuin astioihin. En myöskään millonkaan koske kodin ulkopuolella kasvoihini ilman, että pesen kädet ensin.
En koe menettäväni mitään, koska en pidä syömisestä. Se saa minut tuntemaan itseni heikkoluonteiseksi, ahneeksi ja ällöttäväksi luuseriksi. En myöskään kestä seurassa syömistä, koska häpeän itseäni niin paljon.
Miksi häpeät? Ootko lihava?
Ap, sinulla näköjään kirjoituksesta päätellen monta ongelmaa, oletko hakenut apua näihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmoista se bakteerikammoisen elämä. Onko mkroskooppi myös mukana?
Normaali hygienia ei ole bakteerikammoista.
Ap
Normaali hygienia eii olekaan, sinun toimintasi on bakteerikammoista.
Ap, olet psyk. sairas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmoista se bakteerikammoisen elämä. Onko mkroskooppi myös mukana?
Normaali hygienia ei ole bakteerikammoista.
Ap
Käytöksesi on kaukana normaalista.
Ällöttää kyllä. Jopa kaupassa käynti. Inhottaa kaikki likaiset pinnat. Et ole ainoa.
Olen ollut nolla kertaa sairaana sen jälkeen, kun lopetin syömästä kodin ulkopuolella muuta kuin ruokakaupasta haettuja valmiiksi pakattuja tuotteita, jotka voi syödä koskematta käsin lainkaan syötävään osaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo, taas näitä urbaani legendoja. Minä tiedän mitä siellä tehdään, ja kaikki lattialle tippuneet menee roskiin ei lautaselle. Käsiä pestään tiuhaan ja huolehditaan siitä ettei ihmiset saa ruokamyrkytyksiä.
Työntekijöiden terveydellä ei ainakaan vaikuta olevan väliä. Eksäni työpaikalla moni oli vähän väliä sairaana töissä, koska potkuja jaeltiin jo yhdestä saikkupäivästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi häpeät? Ootko lihava?
Takuulla on. Tollaset tiedetään.
Minulla ei ole bakteerikammoa, mutta perhoskammo on. Ihmiset pelkää omituisia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, yksiössä on vaan vähän kuuma näillä helteillä.
Ilmalämpöpumppu auttaa
Missä on helle? Meillä 17c