Jos voisit ostaa minkä tahansa auton, niin minkä valitsisit?
Ottaisin kesäautoksi upean Corvette C5 klassikon. Vaatimattomuus kaunistaa.
Kommentit (60)
Mercedes-Benz W124 300D, max sata tonnia ajettuna.
Vierailija kirjoitti:
Sellaisen lentävän, joka ohjaa itse itsensä haluamaani kohteeseen
Kauhea ajatus ihmiselle joka nauttii ajamisesta.
Talbot Tagora dieselin, tai sitten sellaisen tuotannon loppupään 184 hv V6:n.
C5 on tavallaan ihan nätti ja kiva, mutta ajettavuus ei ole kovin erikoinen. Sisusta on todella heikosti tehtyä halpaa muovia, jossa mikään ei istu saumattomasti kohdalleen. 1500 Ladakin on paremmin koottu.
Kokemuksesta, vaikkei oma ollutkaan.
Saisipa vielä uutena näitä kartano 940 Volvoja, alhaalta vääntäjä turbobensa ja automaatti. Painava kärrykään ei tunnu missään muussa kuin bensamittarin nopeassa laskussa.
Mutta jos olis mahdollista ostaa mikä tahansa auto niin kai silloin on varaa bensaakin ostaa...
Teat Masturbo on jo kauan ollut unelmieni auto.
Periaatteessa pystyn hankkimaan melkein minkä tahansa auton haluan. Tällä hetkellä minulla on Volvo XC90 katumaasturi.
Mies on nörtti ja ajaa Teslalla : )
Eli olisin monimiljonääri, en siltikkään ostaisi perus skodaa tai toyotaa kummempaa menopeliä tänne kateellisten maahan.
Vierailija kirjoitti:
C5 on tavallaan ihan nätti ja kiva, mutta ajettavuus ei ole kovin erikoinen. Sisusta on todella heikosti tehtyä halpaa muovia, jossa mikään ei istu saumattomasti kohdalleen. 1500 Ladakin on paremmin koottu.
Kokemuksesta, vaikkei oma ollutkaan.
Kuten sanottu, olen vaatimaton.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhea ajatus ihmiselle joka nauttii ajamisesta.
No en nauti ajamisesta...
Marauder panssariauto joka nähtiin Top Gear:issö. Sillä kelpais kruisailla. Pääsis joka paikkaan. Jos joku parkkeeraa liian lähelle niin ajaa sen auton yli. Kestää 15kg miinan, RPG raketin sekä tietysti isokaliiperisiä luoteja.