Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Helena Koivu myönsi käräjäoikeudessa kiusaavansa ja häiriköivänsä rahan takia

Vierailija
30.06.2026 |

Oikeuden pöytäkirjasta: " Edellä mainittu tarkoittaa käytännössä sitä, että kaikki äidin tuottama mediajulkisuus koskien muun muassa hänen muuttoaan Kakskerran kiinteistön vierasmajaan ja lasten kiireelliseen sijoittamiseen johtuvat siitä, että isä ei ole maksanut hänelle sitä kompensaatiota, joka hänelle hänen omasta mielestään kuuluu. Muu esitetty näyttö (Instagram julkaissut esim. 3- 5, 8, 11-28) tukee äidin kertomusta siitä, että hän yrittää kerätä sympatiaa julkaisemalla somessa postauksia, joiden tarkoitus on luoda hänestä uhria ja mustamaalata isä. Esitetyn näytön perusteella äiti on myöntänyt valtavan somejulkaisujensa määrän syynä olevan taloudelliset intressit.”

Kommentit (1038)

Vierailija
921/1038 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiselta palstalta, tämä liittyy siihen sosiaalitekijään, jota Helena juuri maalitti.

"Sosiaalityöntekijän työnantaja poisti hänen nimensä sivultaan ja hakemistostaan, Digi- ja väestötietovirasto pani henkilölle turvakiellon päälle, ja työntekijä teki Googlelle virallisen poistopyynnön nimeensä liittyvistä hauista. Kiitos Helenan."

Vierailija
922/1038 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilaatte aivonne ja kokonaisvaltaisen hyvinvointinne ihan itse valheellisuudellanne. Kantakaa vastuu myös mielellään itsenäisesti täysin ja kokonaisuudessaan.

Siis mitäh? Mä en ymmärtänyt tästä sössötyksestä yhtään mitään. Oletko humalassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/1038 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pilaatte aivonne ja kokonaisvaltaisen hyvinvointinne ihan itse valheellisuudellanne. Kantakaa vastuu myös mielellään itsenäisesti täysin ja kokonaisuudessaan.

Siis mitäh? Mä en ymmärtänyt tästä sössötyksestä yhtään mitään. Oletko humalassa?

Mugi se vaan on. Sekopää.

Vierailija
924/1038 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En juo ja lapsikin lähti juuri kotiinsa, oli kiva lomapäivä. Kiitos kun kysyit.

Vierailija
925/1038 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta voi kysyä lisää jos aivot ja kokonaisvaltainen hyvinvointi yksilötasolla ja/tai yhteiskunnan tasolla kiinnostaa. Somesta tavoittaa myös. Pieni mainos tähän. Kiitos.

Vierailija
926/1038 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mugi se vaan on. Sekopää.

Pos. mielessä kaikkea pahaa. Jotkut ymmärtävät nämäkin asiat.

Vierailija
927/1038 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se HK älykäs. 

Muualta pari kommenttia:

Ja mihin hemmettiin sellainen, joka poistetaan jostakin luvattomasta olemisestaan johtuen, tarvitsee kenenkään henkilötietoja??

Voiko jokainen ikkunasta sisään könynnyt vaatia, että kyllä tässä nyt on saatava kaikki tiedot, ennenkuin minut poistetaan?

----

Ihan helvetin hyvä kysymys 👍🏻 mitä Helena olisi niillä tiedoilla tehnyt? Tehnyt rikosilmoituksen?

----

Maalittanut instassa ja varmaan olis "muutama" viesti lähtenyt kyseisille henkilöille

Vierailija
929/1038 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juteltiin muuten lapsen kanssa juuri aivoista ja kommunikoinnin tärkeydestä. Hän tiesi myös hyvin ihmisen sisäelimiä. Lapset oppivat nopeasti kaikenlaista. Olen iloinen että hänellä on ollut myös muutamia hyviä hoitajia pk:ssa ja kivoja aikuisia koulussa. Lapset tykkäävät oppia ihailemiltaan aikuisilta asioita. Helenankin lapset näyttävät hyvinvoivilta ja fiksuilta lapsilta joilta löytyy huumorintajua.

Vierailija
930/1038 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko vaimoineen pitäneet hyvää huolta ja sossu valvonut Helunaa.

Vierailija
931/1038 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juteltiin muuten lapsen kanssa juuri aivoista ja kommunikoinnin tärkeydestä. Hän tiesi myös hyvin ihmisen sisäelimiä. Lapset oppivat nopeasti kaikenlaista. Olen iloinen että hänellä on ollut myös muutamia hyviä hoitajia pk:ssa ja kivoja aikuisia koulussa. Lapset tykkäävät oppia ihailemiltaan aikuisilta asioita. Helenankin lapset näyttävät hyvinvoivilta ja fiksuilta lapsilta joilta löytyy huumorintajua.

Mikolla ihana uusi vaimo, tasapainoinen 

Vierailija
932/1038 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin muualta.

Kertonee koko Suomen kansan tunnoista.

Pakko myötää,että tunnen suurta vahingoniloa tällä hetkellä.

Minua harmitti suunnattomasti Helenan voitonjuhlat. Olin ei, ei,ei!

Meidän oma sherlokkinyymi toi meidän tietoon käräjäoikeuden päätöksen ja me saimme riittävästi tietoa. Pala palalta tai paremminkin lause lauseelta olemme päätöstä käyneet läpi.

Olemme jo kauan tienneet, että Helena on ihmishirviö. Miten joku voi olla noin ilkeä omille lapsilleen?

Helena korostaa omaa hyvää äitiyttään - minkälainen äiti on Helenan mielestä huono?

Minun mielestä Helena on todella huono äiti.

Vierailija
933/1038 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikolla ihana uusi vaimo, tasapainoinen 

Ei varmasti muuten ole. Marisee ehkä enemmän kuin lapset koskaan yhteensä. Teillä on harvinaisen huono ihmistuntemus.

Vierailija
934/1038 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helenalla on ollut jotain kärhämää myös kouluterveydenhoitajan ja opettajien kanssa. Rupeeako seuraavaksi heitä maalittamaan ja kertoo nimet? Lääkärien nimet ja tytön hammasasiat eivät kuulu julkisuuteen. Lääkärit eivät itse voi antaa vastinetta Helenan horinoihin vaitiolovelvollisuuden  takia.

Lääkärin puoli asiassa on oikeudessa käsitelty, se varmaan riittää hänelle. 

Oikeudessa vannotaan rehellisyydestä. Tiedätkö miksi? Näin annat itsellesi luvan ottaa syytteet vastaan siitä jos valehtelet. Tämä onkin sitten jo hyvin vakava rikos jos valehtelee oikeudessa. Voi joutua myös mielentilatutkimukseen ja työpaikan menetykseen.

Huoltajuuspikeudenkäynnit eivät ole rikosoikeudenkäyntejä, joissa vannotaan että kerrotaan totuus. Tuomari huomauttaa asiasta, että olemme oikeudessa ja täällä pitäisi puhua totta. Mitään valaa ei vannota.

Vierailija
935/1038 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helenalla on ollut jotain kärhämää myös kouluterveydenhoitajan ja opettajien kanssa. Rupeeako seuraavaksi heitä maalittamaan ja kertoo nimet? Lääkärien nimet ja tytön hammasasiat eivät kuulu julkisuuteen. Lääkärit eivät itse voi antaa vastinetta Helenan horinoihin vaitiolovelvollisuuden  takia.

Lääkärin puoli asiassa on oikeudessa käsitelty, se varmaan riittää hänelle. 

Oikeudessa vannotaan rehellisyydestä. Tiedätkö miksi? Näin annat itsellesi luvan ottaa syytteet vastaan siitä jos valehtelet. Tämä onkin sitten jo hyvin vakava rikos jos valehtelee oikeudessa. Voi joutua myös mielentilatutkimukseen ja työpaikan menetykseen.

Huoltajuuspikeudenkäynnit eivät ole rikosoikeudenkäyntejä, joissa vannotaan että kerrotaan totuus. Tuomari huomauttaa asiasta, että olemme oikeudessa ja täällä pitäisi puhua totta. Mitään valaa ei vannota.

Yhdistelmiäkin tehdään. Poliisi voi aina tutkia rikoksia lisää myöhemmin.

Vierailija
936/1038 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suomalaisten pitää elättää tota loista?

Vierailija
937/1038 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On teillä jutut, me kuule elätämme toinen toisiamme tässä valtiossa ihan aina. Elättämiseen kuuluu muutakin kuin rahaa, myös tämä ruokkimisenne älyllisillä asioilla on elättämistä. Asiaa saa ajatella enemmänkin jos kiinnostaa ja riittää aivokapasiteettia.

Vierailija
938/1038 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akka vielä erikseen tehnyt valituksen, kun eivät suostuneet valtiolta maksamaan sen asianajajan matkoja Turkuun. Ei tietenkään, kun se oikeusavulla maksettu aa pitäisi hankkia kotikaupungista. Muutenkin ottaa päähän, kun akka leveilee ökyautoilla ym, ja sitten maksattaa kaiken ikävän ja tylsän suomalaisilla veronmaksajilla. Johan tohon pitäis joku roti saada.

Vierailija
939/1038 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hellu itse kertoi vihapostista Mikon omaisille. 

Helenan omaiset eivät ole saaneet vihapostia, vaikka hekin ovat tavoitettavissa? Kertoo mukilaisista kaiken oleellisen sitten.

Vierailija
940/1038 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idiootti sinä olet. Tai päävammainen. Tai ehkä molempia.

Eli liian älykäs makuunne, aina sama sinfonia kommentteihini.

En nyt oikein keksi miten päävammaisesta idiootista saa liian älykkään, mutta en toki olekaan päävammainen idiootti joten en tiedä miten ajattelet.

Olet niin heikko että loukkaat vain loukkaantuessasi. Sinua heikompia ei ole. Netissä on helppo jatkaa tuota itsemurhaa.

Teetkö tuon tahallasi vai etkö oikeasti tajua että itse suollat pelkkää diipadapaa joka ilmeisesti omissa silmissäsi näyttää viisaalta ja syvälliseltä? Onttoa on mutta niinhän sitä sanotaan että tyhjät tynnyrit kolisevat eniten.