Helena Koivu myönsi käräjäoikeudessa kiusaavansa ja häiriköivänsä rahan takia
Oikeuden pöytäkirjasta: " Edellä mainittu tarkoittaa käytännössä sitä, että kaikki äidin tuottama mediajulkisuus koskien muun muassa hänen muuttoaan Kakskerran kiinteistön vierasmajaan ja lasten kiireelliseen sijoittamiseen johtuvat siitä, että isä ei ole maksanut hänelle sitä kompensaatiota, joka hänelle hänen omasta mielestään kuuluu. Muu esitetty näyttö (Instagram julkaissut esim. 3- 5, 8, 11-28) tukee äidin kertomusta siitä, että hän yrittää kerätä sympatiaa julkaisemalla somessa postauksia, joiden tarkoitus on luoda hänestä uhria ja mustamaalata isä. Esitetyn näytön perusteella äiti on myöntänyt valtavan somejulkaisujensa määrän syynä olevan taloudelliset intressit.”
Kommentit (1038)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyykö sinne hellun ig laittamaan viestä ja lyömään faktat tiskiin, vai poistaako hellu ne heti.
Poistaa ja maalittaa sitten mugien säestyksellä.
Ei kannata laittaa, hän aloittaa julkisen ränttäyksen.
Mitä te pelkäätte jos olette niin muka oikeassa? Ettekö kestä kuitenkaan päivänvaloa asioidenne kanssa?
Hellua ne pelkää. Kaikki pelkää Hirviö-Hellua.
Vierailija kirjoitti:
No eiköhän hän jotain valittamisen aihetta keksi. Ainakin par'aikaa valittaa instassa kovaan ääneen. Ai niin, siellähän oli se "Mikon pitäis kustantaa talo ja pikkurahaa". Siitä nyt ainakin pitää valittaa.
Jää sitten kovin myöhälle se valituksen kirjoittaminen, tulee yöhommia. Keskittyis nyt siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena oli niin kovin ihmeissään miksi hänen väitetään koskaan draamailleen. En ole ikinä nähnyt mitään niin traumatisoivaa kuin Hellu juhannuksena 2024, jouluna 2024 ja toukokuussa 2025. Enkä voi käsittää miten hänellä ei enää ole valvottuja tapaamisia.
Toivottavasti tämä keissi avaa suomalaisten silmät näkemään, kuinka löperöä lastensuojelu on Suomessa.
Seuraisi edes jotain hyvää tästä.
Valvottuja ei järjestetä huvin vuoksi. Jos siis epäilet että lasten kuullen voidaan puhua esimerkiksi aikuisten asioita niin se riittää valvottujen järjestämiseksi. Pois pääsee kun läpäisee prosessin.
Vierailija kirjoitti:
Ja Mikon omaisille lähetelty vihapostia... Selvisi oikeudessa sekin.
Itse asiassa tässä kävi nyt niin, että tuota asiaa ei ollut siinä julkisessa versiossa lainkaan. Hellu on nyt räntänny koko päivän ja ilmeisesti se asia lipsahti tuohtuneelta hellulta vahingossa. Ei siitä ollu tietoa aikaisemmin. Juuri hetki sitten hellu tämän itse kertoi. Hellulla on itsellään se ei sensuroitu versio ja julkinen on tietenkin sensuroitu osittain (suurelta osalta) .
Ahaa, oliko Mikolta virhe tarjota kerrostalo-asuntoa? Hellu haluaakin oman talon ja naurismaan?
Vierailija kirjoitti:
Mä en edes ymmärrä, miten Helena saa oleskella Suomessa. Hän ei ole Suomen kansalainen, hänellä ei ole täällä töitä, ei oleskelulupaa. Tukia ja oikeusapua on pumminut mielin määrin. Hänellä on rikostuomioita. Miksei häntä vaan karkoteta maasta pois? Ei ne ankkurilapset pitäisi olla mikään syy olla lähettämättä rikollista maasta pois, kun niillä on jo toinen kunnollinen koti täällä.
Nyt oli hupaisa kommentti. Eihän Suomessa vielä montaa maahanmuuttajaakaan ole ja hyvin näyttävät saavan täällä olla sekä ELÄÄ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyykö sinne hellun ig laittamaan viestä ja lyömään faktat tiskiin, vai poistaako hellu ne heti.
Poistaa ja maalittaa sitten mugien säestyksellä.
Ei kannata laittaa, hän aloittaa julkisen ränttäyksen.
Mitä te pelkäätte jos olette niin muka oikeassa? Ettekö kestä kuitenkaan päivänvaloa asioidenne kanssa?
Laissa kielletty toisten ig viestien jakaminen ilman lupaa, se on maalittamista. H harrastaa sitä.
Hellu itse kertoi vihapostista Mikon omaisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena oli niin kovin ihmeissään miksi hänen väitetään koskaan draamailleen. En ole ikinä nähnyt mitään niin traumatisoivaa kuin Hellu juhannuksena 2024, jouluna 2024 ja toukokuussa 2025. Enkä voi käsittää miten hänellä ei enää ole valvottuja tapaamisia.
Toivottavasti tämä keissi avaa suomalaisten silmät näkemään, kuinka löperöä lastensuojelu on Suomessa.
Valvottuja ei järjestetä huvin vuoksi. Jos siis epäilet että lasten kuullen voidaan puhua esimerkiksi aikuisten asioita niin se riittää valvottujen järjestämiseksi. Pois pääsee kun läpäisee prosessin.
Luit ajatukseni. Juurikin tuota tarkoitin löperyydellä, kun Suomen lasu antaa pskalle vanhemmalle aina uuden ja uuden mahdollisuuden. Ai olit juoppo, ai narkkasit vuosia, ai hylkäsit lapset pariksi vuodeksi, ai teit vähän rikoksia, ai m*rhasit lasten äidin. Ei se mitään, tässä on sulle uusi mahdollisuus, yritähän taas. Välittämättä siitä, miten lapset kärsii siinä epävakaassa vuoristoradassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en edes ymmärrä, miten Helena saa oleskella Suomessa. Hän ei ole Suomen kansalainen, hänellä ei ole täällä töitä, ei oleskelulupaa. Tukia ja oikeusapua on pumminut mielin määrin. Hänellä on rikostuomioita. Miksei häntä vaan karkoteta maasta pois? Ei ne ankkurilapset pitäisi olla mikään syy olla lähettämättä rikollista maasta pois, kun niillä on jo toinen kunnollinen koti täällä.
Nyt oli hupaisa kommentti. Eihän Suomessa vielä montaa maahanmuuttajaakaan ole ja hyvin näyttävät saavan täällä olla sekä ELÄÄ.
Siihenhän on vihdoin alettu puuttua...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luit ajatukseni. Juurikin tuota tarkoitin löperyydellä, kun Suomen lasu antaa pskalle vanhemmalle aina uuden ja uuden mahdollisuuden. Ai olit juoppo, ai narkkasit vuosia, ai hylkäsit lapset pariksi vuodeksi, ai teit vähän rikoksia, ai m*rhasit lasten äidin. Ei se mitään, tässä on sulle uusi mahdollisuus, yritähän taas. Välittämättä siitä, miten lapset kärsii siinä epävakaassa vuoristoradassa.
Tarkoitin että jos tulee paha mieli niin pistetään valvottuihin ja tökitään minkä keritään. Paskat mutsit ja faijat hakkaa sillä välin kodeissaan lapsia. Näin Jumala näyttää aina ajallaan missä tällä kertaa menee pieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihenhän on vihdoin alettu puuttua...
Liian myöhään. Raha ei auta kaikkeen.
Huvittaa tämä sama kaava ja modus operandi. Henkilö häiriköi ja vainoaa ja kiusaa kahdella mantereella ja tekee jopa rikoksia, joista osan itse paljastaa kaikelle kansalle videoimalla ne ja julkaisemalla videot. Jäätyään kiinni tekosistaan väittää sitten tuohtuneena, ettei ole mitään tehnyt ja että häntä muka mustamaalataan. Ja kaikki oikeuden pöytäkirjat on vääristelty ja tuomarit lahjottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Mikon omaisille lähetelty vihapostia... Selvisi oikeudessa sekin.
Itse asiassa tässä kävi nyt niin, että tuota asiaa ei ollut siinä julkisessa versiossa lainkaan. Hellu on nyt räntänny koko päivän ja ilmeisesti se asia lipsahti tuohtuneelta hellulta vahingossa. Ei siitä ollu tietoa aikaisemmin. Juuri hetki sitten hellu tämän itse kertoi. Hellulla on itsellään se ei sensuroitu versio ja julkinen on tietenkin sensuroitu osittain (suurelta osalta) .
Oikeus määrännyt nämä salaisiksi ja Helena ränttää kaikelle kansalle. Ei varmasti ole ymmärtänyt seurauksia.
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa tämä sama kaava ja modus operandi. Henkilö häiriköi ja vainoaa ja kiusaa kahdella mantereella ja tekee jopa rikoksia, joista osan itse paljastaa kaikelle kansalle videoimalla ne ja julkaisemalla videot. Jäätyään kiinni tekosistaan väittää sitten tuohtuneena, ettei ole mitään tehnyt ja että häntä muka mustamaalataan. Ja kaikki oikeuden pöytäkirjat on vääristelty ja tuomarit lahjottu.
Vääryyttä kaikki hän vain tietää totuuden.. heh
Vierailija kirjoitti:
Poliisin kuulustellessa viime vuonna Helena Koivua hänen Turussa tekemistään rikoksista hän vastasi joka kerran: "En kommentoi".
"Näin minä haluan tämän asian itselleni uskotella" ei ole sama asia kuin totuus ihmisestä ja asioista.
Miksi te pahoinpitelette itseänne valehtelemalla itsellenne niin paljon muista ihmisistä ja asioista? Onko olemassa tämän pahempaa itsesabotaasia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisin kuulustellessa viime vuonna Helena Koivua hänen Turussa tekemistään rikoksista hän vastasi joka kerran: "En kommentoi".
Poliisin olisi kannattanut kuulustella instassa! Hellu olisi laulanut kaiken ja vielä vähän päälle.
Pilaatte aivonne ja kokonaisvaltaisen hyvinvointinne ihan itse valheellisuudellanne. Kantakaa vastuu myös mielellään itsenäisesti täysin ja kokonaisuudessaan.
No eiköhän hän jotain valittamisen aihetta keksi. Ainakin par'aikaa valittaa instassa kovaan ääneen. Ai niin, siellähän oli se "Mikon pitäis kustantaa talo ja pikkurahaa". Siitä nyt ainakin pitää valittaa.