Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helena Koivu myönsi käräjäoikeudessa kiusaavansa ja häiriköivänsä rahan takia

Vierailija
30.06.2026 |

Oikeuden pöytäkirjasta: " Edellä mainittu tarkoittaa käytännössä sitä, että kaikki äidin tuottama mediajulkisuus koskien muun muassa hänen muuttoaan Kakskerran kiinteistön vierasmajaan ja lasten kiireelliseen sijoittamiseen johtuvat siitä, että isä ei ole maksanut hänelle sitä kompensaatiota, joka hänelle hänen omasta mielestään kuuluu. Muu esitetty näyttö (Instagram julkaissut esim. 3- 5, 8, 11-28) tukee äidin kertomusta siitä, että hän yrittää kerätä sympatiaa julkaisemalla somessa postauksia, joiden tarkoitus on luoda hänestä uhria ja mustamaalata isä. Esitetyn näytön perusteella äiti on myöntänyt valtavan somejulkaisujensa määrän syynä olevan taloudelliset intressit.”

Kommentit (118)

Vierailija
21/118 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että äiti kertoo kerjäävänsä sympatiaa jne. Enpä ihan usko, eiköhän tämä ole Mikon puolen väittämää. Mikkoko siellä nyt itse yrittää nyt kerätä sympatiapisteitä kirjoittelemalla tänne tuollaisia? Mikko, sä olet ristisi ansainnut ihan täysin. Et ole mikään hyvis.

He pönttö, säkin voit tilata oikeudelta pöytäkirjat ja lukea itse.

Vierailija
22/118 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helenan oikeudenkäyntikulut maksamme me, me veronmaksajat. Niinpä Helenalla oli tänään jälleen shoppailupäivä, mukaan tarttui uskomattoman tarpeellinen ja tärkeä esine, jääpalakone, joka maksoi 80 €,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/118 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että äiti kertoo kerjäävänsä sympatiaa jne. Enpä ihan usko, eiköhän tämä ole Mikon puolen väittämää. Mikkoko siellä nyt itse yrittää nyt kerätä sympatiapisteitä kirjoittelemalla tänne tuollaisia? Mikko, sä olet ristisi ansainnut ihan täysin. Et ole mikään hyvis.

Eilen eräällä toisella palstalla, jonka nimeä ei saa mainita, oli useammalla kirjoittajalla kamala hätä vakuutella, että kyseistä asiakirjaa ei ole olemassa eikä sitä ainakaan tilata voi. Eilen joku siellä kertoi saaneensa sen käsiinsä. 

Vierailija
24/118 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kuten oikeudessakin on todettu, kaikki mitä oli sovittu, on Helena Koivulle maksettu. Jäi jenkkeihin poikaystävän luo ja tuhlasi ison osan. Vielä kuitenkin on jäljellä siitä miljoonasta jemmarahaa, jolla elää aika leveästi töissä käymättä vuosikausia. Rahat piilossa ja "varattomalle" veronmaksajat kustantaa oikeudenkäynnit ym.

Ja suomalaiset maksaa naisen oikeuskulut verorahoista. Perin kummallista.

Vierailija
25/118 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tilaa oikeudelta paprut päätöksestä. 23 sivua karmeaa tekstiä hellun harjoittamasta vainosta ja lasten käyttämistä aseena taistelussa. Juuri pari tuntia sitten itse luin paperit. Itku tuli lasten puolesta. Aivan hirviö tämä the äiti. 

Vierailija
26/118 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helenan oikeudenkäyntikulut maksamme me, me veronmaksajat. Niinpä Helenalla oli tänään jälleen shoppailupäivä, mukaan tarttui uskomattoman tarpeellinen ja tärkeä esine, jääpalakone, joka maksoi 80 €,

Tässä näkyy kyllä koko Suomen nykykuva. Ulkomaalaiset huijarit maksattaa veronmaksajilla kaiken elämisensä ja rikolliset oikeuskulunsa, mutta viranomaisilta piilotettuja jemmarahoja voi tuhlata johonkin noin typerään turhakkeeseen. Olisi edes ostanut tuolla rahalla lapselleen sängyn Ikeasta, ja parin euron jääpalamuotin samasta kaupasta.

Vierailija
27/118 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen eräällä toisella palstalla, jonka nimeä ei saa mainita, oli useammalla kirjoittajalla kamala hätä vakuutella, että kyseistä asiakirjaa ei ole olemassa eikä sitä ainakaan tilata voi. Eilen joku siellä kertoi saaneensa sen käsiinsä. 

Niinpä, kova oli puolustelu ja selittely että ei ole oikea numero, ei ole totta, ei sellaista voi saada. Hätä kädessä kahdella luurilla joku siellä pommitti viestejään. Ei halunnut helena että tulee julkiseen tietoon. No nytpä on, toivottavasti joku toimittaja ottaa lukeakseen.

Vierailija
28/118 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä koko lainaus:

"Äiti on vielä tuonut esille, että hän katsoo, että isällä on velvollisuus hankkia hänelle asunto Suomessa + joku pikkuraha. Äiti on vielä todennut, että olisi ollut reilua, että hän voisi ostaa itselleen asunnon. Jos näin olisi tapahtunut niin ”kaikki muu tämä olisi poissa”. Kysyttäessä oliko hänen mielestään Minnesotan oikeuden päätös väärä, hän on vastannut, että hän ei saanut sovittua miljoonaa euroa, koska siitä tehtiin vähennyksiä. Äiti on vielä todennut, että hän tekee postauksia, koska kokee, että hänelle on tehty väärin. Kysyttäessä äidiltä onko oikein ”tuutata” tavaraa someen, jossa ne näkyvät vain tietyn ajan, hän on vastannut, että hän ei tiedä mitä vastata.

Edellä mainittu tarkoittaa käytännössä sitä, että kaikki äidin tuottama mediajulkisuus koskien muun muassa hänen muuttoaan Kakskerran kiinteistön vierasmajaan ja lasten kiireelliseen sijoittamiseen johtuvat siitä, että isä ei ole maksanut hänelle sitä kompensaatiota, joka hänelle hänen omasta mielestään kuuluu. Muu esitetty näyttö (Instagram julkaissut esim. 3–5, 8, 11–28) tukee äidin kertomusta siitä, että hän yrittää kerätä sympatiaa julkaisemalla somessa postauksia, joiden tarkoitus on luoda hänestä uhria ja mustamaalata isä. Esitetyn näytön perusteella äiti on myöntänyt valtavan somejulkaisujensa määrän syynä olevan taloudelliset intressit."

Vierailija
29/118 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikkoko  näitä katkeria avauksia suoltaa???

Vierailija
30/118 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä? Mitä katkeraa TOTUUDESSA on? 

Vierailija
31/118 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että sellainen minua kiinnostaa. Ei todellakaan. Sinä sen sijaan olet selvästi niitä ihmisiä, jotka tilaavat ihan täpinöissään näitä, kyttäävät naapurin verotietoja jne.,  kun ei omaa elämää vaan ole.

Vierailija
32/118 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikon rahojen kiilto silmissään. Kamala nainen. Omat lapsetkin on vain kiristyskeino. Voi Mikko parkaa.

Vierailija
33/118 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä? Mitä katkeraa TOTUUDESSA on? 

Onhan se katkera tässä tapuksessa yhdelle alastomalle katuojaan heitetylle.

Vierailija
34/118 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että sellainen minua kiinnostaa. Ei todellakaan. Sinä sen sijaan olet selvästi niitä ihmisiä, jotka tilaavat ihan täpinöissään näitä, kyttäävät naapurin verotietoja jne.,  kun ei omaa elämää vaan ole.

Näyttää sua aihe kovasti kiinnostavan, kun koit tarpeelliseksi tulla suoltamaan täyttä hevonpaskaa toisesta osapuolesta.

Vierailija
35/118 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, reilu 6000t meni taas valtion piikkiin Helenan asianajopalkkiota. Varaton Helena nautiskeli hummeria ravintolassa. 

Vierailija
36/118 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä koko lainaus:

"Äiti on vielä tuonut esille, että hän katsoo, että isällä on velvollisuus hankkia hänelle asunto Suomessa + joku pikkuraha. Äiti on vielä todennut, että olisi ollut reilua, että hän voisi ostaa itselleen asunnon. Jos näin olisi tapahtunut niin ”kaikki muu tämä olisi poissa”. Kysyttäessä oliko hänen mielestään Minnesotan oikeuden päätös väärä, hän on vastannut, että hän ei saanut sovittua miljoonaa euroa, koska siitä tehtiin vähennyksiä. Äiti on vielä todennut, että hän tekee postauksia, koska kokee, että hänelle on tehty väärin. Kysyttäessä äidiltä onko oikein ”tuutata” tavaraa someen, jossa ne näkyvät vain tietyn ajan, hän on vastannut, että hän ei tiedä mitä vastata.

Edellä mainittu tarkoittaa käytännössä sitä, että kaikki äidin tuottama mediajulkisuus koskien muun muassa hänen muuttoaan Kakskerran kiinteistön vierasmajaan ja lasten kiireelliseen sijoittamiseen johtuvat siitä, että isä ei ole maksanut hänelle sitä kompensaatiota, joka hänelle hänen omasta mielestään kuuluu. Muu esitetty näyttö (Instagram julkaissut esim. 3–5, 8, 11–28) tukee äidin kertomusta siitä, että hän yrittää kerätä sympatiaa julkaisemalla somessa postauksia, joiden tarkoitus on luoda hänestä uhria ja mustamaalata isä. Esitetyn näytön perusteella äiti on myöntänyt valtavan somejulkaisujensa määrän syynä olevan taloudelliset intressit."

Jos tämä on totta, ja tämä on tuomarin kirjoittamaa, niin näkyy kyllä vahva puolueellisuus ja tulkinta kirjoittajalla. Ammattitaidoton tuomari. Tuomarin oma tulkintahan ei ole vielä näyttö mistään. Kaivakaapa tähän ne Helenan omat laumat, joissa hän itse sanoo, että "minä yritän kerjätä sympatiaa julkaisemalla somessa postauksia, joiden tarkoitus on luoda minusta uhria ja mustamaalata isä". Kun tämän kaivatte minulle, niin sitten uskon, että se on Helenan omaa lausumaa eikä lauselman kirjoittajan itsensä. 

Vierailija
37/118 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkeria? Tässä ketjussa referoidaan oikeuden asiakirjoja. Ne ovat ihan totisinta totta. Helena on käyttänyt julmasti ja häikäilemättömästi lapsiaan kupatakseen itselleen LISÄÄ RAHAA. Myöntää itsekin, että ei olisi tehnyt näitä asioita jos olisi saanut sitä rahaa. On tehnyt kaiken ja kaikkensa vain kiristääkseen lisää rahaa. Siinä teille ihan mahtava äiti. 

Vierailija
38/118 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä koko lainaus:

Jos tämä on totta, ja tämä on tuomarin kirjoittamaa, niin näkyy kyllä vahva puolueellisuus ja tulkinta kirjoittajalla. Ammattitaidoton tuomari. Tuomarin oma tulkintahan ei ole vielä näyttö mistään. Kaivakaapa tähän ne Helenan omat laumat, joissa hän itse sanoo, että "minä yritän kerjätä sympatiaa julkaisemalla somessa postauksia, joiden tarkoitus on luoda minusta uhria ja mustamaalata isä". Kun tämän kaivatte minulle, niin sitten uskon, että se on Helenan omaa lausumaa eikä lauselman kirjoittajan itsensä. 

Oikeuden pöytäkirjoissa se lukee, on laitettukin jo moneen kertaan.

Vierailija
39/118 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää sua aihe kovasti kiinnostavan, kun koit tarpeelliseksi tulla suoltamaan täyttä hevonpaskaa toisesta osapuolesta.

Minua kiinnostaa totuus, josta sinä et ymmärrä mitään. Tuo teksti on todennäköisesti tuomarin omaa tulkintaa, ei Helenan omaa lausumaa. Ymmärrätkö eron?

Vierailija
40/118 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti lapset joskus ymmärtävät, miten paljon heidän isänsä heitä rakastaa, on valmis tekemään mitä vain sen vuoksi, että heillä on hyvä olla. Ja toinen vanhempi haluaa miljoonia tai ainakin nyt asunnon ja pikkurahaa ollakseen edes somessa hiljaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi