Miten punk on vaikuttanut elämääsi?
Jos kuuntelit noin 40 vuotta sitten punkkia niin miltä se nyt kuulostaa?
Vaivaako se jotenkin?
Aallok
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Täällä punk taitaa olla enemmän punkki joka hyppää ihollesi?
Tai punkku jonka voimin jaksetaan palstailla.
Kyllä osa punk - biiseistä on edelleenkin ihan ajankohtaisia. Tässä Pelle Miljoona - Väkivalta ja päihdeongelma
Eikun paranee vanhetessaan vain :)
Helmee ::: Sex Pistols - Pretty Vacant
Jännä miten esim sex pistols näyttää edelleen melko tuoreelta yli neljänkymmenen vuoden jälkeenkin kun muut ajan ilmiöt jo ikääntyneet?
Sham 69 kirjoitti:
Jep. Kuten Maukka Perusjätkä. Tässä mustavalkoisesta telkkarista taltioituna vuodelta 1979.
Tuohon aikaan ei tarvittu autotunes - virittelyä. Moottorisaha ja halu laulaa riitti.
Vierailija kirjoitti:
Sham 69 kirjoitti:
Jep. Kuten Maukka Perusjätkä. Tässä mustavalkoisesta telkkarista taltioituna vuodelta 1979.
Tuohon aikaan ei tarvittu autotunes - virittelyä. Moottorisaha ja halu laulaa riitti.
On kova, mutta niin se on tämäkin, edelleenkin:
Maukka Perusjätkä - Vaatteet (1980)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sham 69 kirjoitti:
KYLLÄ. Itse olin tuohon aikaan peruskoulun yläasteella ja kyllä punk todellakin kolahti. Samoihin aikoihin osa jengistä diggasi rockabillyä ja pukeutui sen edellyttämiin 50-luvun asusteisiin mikä ei lakannut huvittamasta. Siis nuo tekemällä tehdyt muoti-ilmiöt jotka jo tuolloin tiedettiin tekemällä tehdyiksi.
Sensuuri:
"Etkö tiedä mikä on muotii?
Se on sitä joka jossain liiketalossa luotiin..."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sham 69 kirjoitti:
KYLLÄ. Itse olin tuohon aikaan peruskoulun yläasteella ja kyllä punk todellakin kolahti. Samoihin aikoihin osa jengistä diggasi rockabillyä ja pukeutui sen edellyttämiin 50-luvun asusteisiin mikä ei lakannut huvittamasta. Siis nuo tekemällä tehdyt muoti-ilmiöt jotka jo tuolloin tiedettiin tekemällä tehdyiksi.
Sensuuri:
"Etkö tiedä mikä on muotii?
Se on sitä joka jossain liiketalossa luotiin..."
Mä kirjoitan seinään että elää jaksaisin
Mä kirjoitan seinään että tunteet purkaisin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sham 69 kirjoitti:
Saksofonin soittajasta ei voi erehtyä...
Sillein että jätti hyviä muistoja.
Täällä punk taitaa olla enemmän punkki joka hyppää ihollesi?