Että voi tällainenkin pikkuasia miehessä ärsyttää 😂
Meillä on muutama iso juomalasi, joita itse aina käytän. Mies ottaa aina pienen lasin.
Nyt kun on kuuma, täytän lasin ja juon siitä aina välillä. Yleensä vettä, joskus tiivistemehua. Meillä tulee hanasta todella kylmää vettä, joten ei ole lainkaan paha että se on hetken pöydällä lasissa.
Mitä tekee mies? Näkee että kas, tuossa onkin valmiiksi mehua! Ja juo sen pois. Tai veden. Tilalle jättää tyhjän lasin. Ja vieressähän on myös hänen lasinsa, josta ei juo, jos minun lasissani on juotavaa jo valmiiksi tarjolla 🙄
Ja ei, ei ole sanominen tehonnut, ei muistanut enää yhtään että on tästä puhuttu ennenkin. Että jos minun lasissani on juotavaa, se on minun. Tee itse oma mehusi tai juo vettä omasta lasistasi. Hitto vieköön.
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hakeudu johonkin hormonikorvaushoitoon tai terapiaan jos pikkuasiat ärsyttävät. Kukaan jaksa katsella mitään mehulaseista ärsyyntyvää huusholliterroristia.
Sun lasi sopii muiden tyhjentää ja sun karkit syödä, Eemi?
Vien sen lempilelun, eli aikuisella miehellä auton avaimet otan ja menen kruisailemaan.
Voisit jauhaa purkillisen kofeiinipillereitä siihen mehuun, omaksi piristykseksi. Katsoo kumman elimistöön ne päätyykään. Olisi viihdettä.
Piilota se mehulasisi jonnekin, mistä mies ei löydä. So simple.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ummetuslääkettä sekaan. Oppiipahan olemaan.
Näin- Laxoberonia pullo mehun sekaan, ja kyllä irtoaa!!!! Sen jälkeen muistaa.
Oletko mieslapsen kanssa suhteessa vai onko kyseessä FOMO?
Mielisairas myrkyttäjä-äm mä puhuu mieslapsesta, kun on itse valmis pahoinpitelemään mehulasin takia.
Lääkkeiden lisääminen omaan lasiin ei missään nimessä ole myrkytys yritys. Silloin se olisi jos tahallisesti lisäisi mimehen lasiin. Lisäksi nainen on jo varoittanut ja sanonut ettei hänen lasistaan pidä juoda.
AP, osta kannellinen lasikannu/-karahvi ja täytä se vedellä. Sinulla on aina huoneenlämpöistä vettä saatavilla ja voit kaataa sen kokoiseen lasiin kuin haluat. As simple as that.
Vierailija kirjoitti:
Piilota se mehulasisi jonnekin, mistä mies ei löydä. So simple.
Onko se jokin koira?
Ootte molemmat laiskoja. Toinen laittaa veden valmiiksi ku ei jaksa avata hanaa ja toinen yhtä laiska juo valmiista lasista ku ei jaksa avata hanaa. Sovittr hyvin toisillenne.
Vierailija kirjoitti:
AP, osta kannellinen lasikannu/-karahvi ja täytä se vedellä. Sinulla on aina huoneenlämpöistä vettä saatavilla ja voit kaataa sen kokoiseen lasiin kuin haluat. As simple as that.
Ja lukko myös. Lukitse kaikki mitä et halua miehen terrorisaation kohteeksi. Kissaakin pitää kieltää raaputtamasta huonekaluja, koiraa kouluttaa ja kieltää järsimästä. Miestä sen sijaan ei pysty kouluttamaan vaan ainoaksi keinoksi jäävät voimakeinot, kuten tavaroiden lukitseminen. Nakki miehen edessä voi olla liian vastustamaton. Se seuraa vaan vaistojaan, ei pidä vihata.
Osta sille jotain imeskelytabletteja, jospa ne veisivät huomion pois juomalaseista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielisairas myrkyttäjä-äm mä puhuu mieslapsesta, kun on itse valmis pahoinpitelemään mehulasin takia.
Tässähän ei ole kyse vain mehulasista vaan siitä että toinen toimii jatkuvasti, tahallaan ja täysin tietoisesti vastoin toisen tahtoa ja toinen joutuu siitä kärsimään. Tässä on mielestäni ennemminkin kyse siitä että miksi mies ei voi muuttaa toimintaansa kun toinen niin haluaa. Mikä pakottava tarve hänellä on juoda toisen lasista. Onko siis miehelle kuitenkaan kyse vain mehulasista vai haluaako hän ärsyttää, käyttää valtaa tms.
Vierailija kirjoitti:
Ota täyttöön pienempi lasi ja juo se kerralla tyhjäksi.
En ota pienempää lasia, enkä juo kerralla tyhjäksi. Tykkään että sitä juotavaa on siinä valmiina, kun mieli tekee tai on tarve juoda. Mehun, vichyn ym kohdalla sitä ei ehkä terve ihminen ymmärrä, mutta reumaatikkona jo se kierrekorkin avaaminen ja sitten sulkeminen sattuu sormiin. Siksi teen sitä mahdollisimman harvoin. Esimerkiksi juuri kaadoin vichyä isoon lasiin, mutta en sitä kaikkea heti juonut. On vaan mukavaa, että sitä on valmiina lasissa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässähän ei ole kyse vain mehulasista vaan siitä että toinen toimii jatkuvasti, tahallaan ja täysin tietoisesti vastoin toisen tahtoa ja toinen joutuu siitä kärsimään. Tässä on mielestäni ennemminkin kyse siitä että miksi mies ei voi muuttaa toimintaansa kun toinen niin haluaa. Mikä pakottava tarve hänellä on juoda toisen lasista. Onko siis miehelle kuitenkaan kyse vain mehulasista vai haluaako hän ärsyttää, käyttää valtaa tms.
Se "pakottava" tarve, että sitä juotavaa on siinä kivasti valmiina! 😂 Sitä en tiedä, miksei hän itse toimi samoin. Ota isoa lasia, täytä sitä ja juo silloin kun haluaa. Ap
Voi nytkö piti laskea vuodella ikää. Älä jaksa jauhaa tuota samaa pskaasi monta kertaa.