Että voi tällainenkin pikkuasia miehessä ärsyttää 😂
Meillä on muutama iso juomalasi, joita itse aina käytän. Mies ottaa aina pienen lasin.
Nyt kun on kuuma, täytän lasin ja juon siitä aina välillä. Yleensä vettä, joskus tiivistemehua. Meillä tulee hanasta todella kylmää vettä, joten ei ole lainkaan paha että se on hetken pöydällä lasissa.
Mitä tekee mies? Näkee että kas, tuossa onkin valmiiksi mehua! Ja juo sen pois. Tai veden. Tilalle jättää tyhjän lasin. Ja vieressähän on myös hänen lasinsa, josta ei juo, jos minun lasissani on juotavaa jo valmiiksi tarjolla 🙄
Ja ei, ei ole sanominen tehonnut, ei muistanut enää yhtään että on tästä puhuttu ennenkin. Että jos minun lasissani on juotavaa, se on minun. Tee itse oma mehusi tai juo vettä omasta lasistasi. Hitto vieköön.
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole pikku asia. Heittäisin vedet tyypin päälle jos jois mun lasista! 👹😬😩
Ja sitten ulvoisit uhrina kun vastaisi fyysiseen hyökkäykseesi.
Ihan kuin ärsyttävä sisarus olisi. Tai joku itikka lentämässä juomaan koko ajan saastuttaen sen.
Älkää naiset hyväksykö tota miehen perseilyä. Hän viestii tolla, että pitää itseään sua parempana. Ihan prinssiä varten oli piika sen mehun lasiin kaatanut!
Haarat kiinni kunnes mies pyytää kunnolla anteeksi.
Itse en olisi kestänyt. Olisin potkinut sen pihalle talosta.
Vierailija kirjoitti:
Missä on ihmisten kunnioitus toisia kohtaan? Tämä lähtee ihan lapsuudesta, olisi koivuniemen herralle töitä.
Tyypillinen nainen, heti väkivalta mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pyyhkäise vähän etikkaa lasinreunaan ansaksi voi oppia parin kerran jälkeen juomaan omasta lasista.
Suomalaisten naisten perinteiset suosikkitavat käsitellä kaikkia parisuhteen ongelmia ja ristiriitoja:
1. Näpäyttely2. Kosto
Kertoman mukan on sanottu mutta ei usko, seuraavan asteen aika.
Toisen lasista juominen on iljettävä harrastus, jota ei vain tehdä, sama kun käyttäisi toisen hammasharjaa.
Hmm. Oletko kokeillut tempaista kasseille jos ei järkipuhe auta?
Vierailija kirjoitti:
Jos pikkuasiat ärsyttää ja vieläpä jos näkee tarpeelliseksi kirjoittaa niistä jonnekin helvetin vauvapalstalle kuin vauva konsanaan, lienee syytä katsoa peiliin.
Ei vika ole siiinä jota laiskapaska varas ärsyttää.
Ap:
Aatos
https://www.aatos.app › avioero
Avioeron hakeminen verkossa - Ositus, hakemukset, asiakirjat
https://www.google.com/aclk?sa=L&pf=1&ai=DChsSEwjRiKOh-q6VAxXjB6IDHQD8A…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pyyhkäise vähän etikkaa lasinreunaan ansaksi voi oppia parin kerran jälkeen juomaan omasta lasista.
Aivan helvetin lapsellista.
Niin, ei etikka mitään auta. Jotain vahavempaa täysikasvuiselle miehelle.
Mene sinä siitoshullu takaisin sinne huoneeseesi. Hoitaja tuo kohta lääkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Haarat kiinni kunnes mies pyytää kunnolla anteeksi.
Tyypillistä naisen toimintaa, käyttää seksiä vallan välineenä.
Vierailija kirjoitti:
Ota täyttöön pienempi lasi ja juo se kerralla tyhjäksi.
Niin, ihan kun olisi taas lapsi ja asuisi sisaruksen kanssa. Koko ajan pitää vahtia ettei se juo mun juomia, vie mun leluja, todella kuluttavaa henkisesti. Ja aikusiella on jo päivätyö.
Vierailija kirjoitti:
Häh?
Aapee haluaa juoda tavallaan. Suotakoon se hänelle.
Tietenkin ärsyttää sellainen käytös, ettei toinen välitä siitä miltä minusta tuntuu. Ajaa välinpitämättömästi yli.
Pikkuasia, mutta olennainen. Etenkin, kun siitä on sanonut.
Sano uudelleen. Sano niin, että tajuaa.
Sun mies on epäkunnioittava ääliö. Jo se ei korjaa käytöstään yhdellä sanomisella, jätä se. Eihän tuo ole ollenkaan ainut sen tekemä paskuus.
Voit kyllä myös juoda sen oluet tms vastineeksi. Jääkaapista viimeiset. Sanot vain, että jopas hän nyt pikkuasiasta ärtyy, on hyvä ja hakee lisää kaupasta. Ei niissä nimeä lukenut joten oletit, että sinäkin saat ottaa.
Eli toimit kuten hän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ihan kun olisi taas lapsi ja asuisi sisaruksen kanssa. Koko ajan pitää vahtia ettei se juo mun juomia, vie mun leluja, todella kuluttavaa henkisesti. Ja aikusiella on jo päivätyö.
Onneks olkoon.
Olisi ihan käsittelyn paikka.
Vai onko tämä kumppani jotenkin autistinen? Ei ymmärrä rajoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ummetuslääkettä sekaan. Oppiipahan olemaan.
Rikosnimike on pahoinpitely tai törkeä pahoinpitely. Rikokseen yllyttäminenkin on Suomessa nykyään rikos. Onneksi olkoon.
Auta armias jos nainen uskaltaa vielä puolustaa itseään mieheltä eikä ole täysin alistunut!
Rikosnimike on pahoinpitely tai törkeä pahoinpitely. Rikokseen yllyttäminenkin on Suomessa nykyään rikos. Onneksi olkoon.