Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä ei enää käy juuri ketään

Vierailija
21.03.2025 |

Ja minäkin lopetan, sopivasti lähden pian pitkälle matkalle. 

Mitään järkevää keskustelua ei enää ole, vain ilkeilyä. Muut keskustelusta kiinnostuneet ovat tehneet saman johtopäätöksen ja jäljellä on enää ammatti-ilkeilijät.

Vain ihmissuhdeketjuissa on enää järkevää keskustelua eikä aina niissäkään. Poistamista on edelleen järjetön määrä, siinä yksi syy kun pidin jo yli puolen vuoden tauon itsekin enkä ole enää päivittäiseen täällä käymiseen palannutkaan.

Viisi vuotta tuli käytyä.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheet on hyvin pitkälti kiellettyjä.

Vierailija
2/56 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provot ja kiusaaminen lisääntynyt. Harvemmin tulee vastattua mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallinen keskustelu on jo vuosia sitten siirtynyt Facebookiin. Perinteiset keskustelupalstat ovat lähinnä trollien temmellyskenttiä enää.

Vierailija
4/56 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä samat mielenvikaiset jankuttajat tekevät samoja aloituksia päivästä toiseen. Kuka niitä jaksaa enää.

Vierailija
5/56 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provot ja kiusaaminen lisääntynyt. Harvemmin tulee vastattua mihinkään.

Melkein aina olen vastannut johonkin, kun olen täällä käynyt, mutta usein ketju on poistettu sillä aikaa kun olen muualla, joten en minäkään ole sitten oikein enää jaksanut vastailla. Poistaminen on varmaan isoin syy miksi ihmiset ovat lähteneet. 

Mutta ihan hyvä näin, johan tämä on nähty ja aikaa jää muuhun. Välillä keskustelut ovat olleet niin intensiivisiä, että koko päivä on mennyt palsta auki ja kommentoiden.

Tulipahan tämäkin maailma nähtyä. Ap

Vierailija
6/56 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiallinen keskustelu on jo vuosia sitten siirtynyt Facebookiin. Perinteiset keskustelupalstat ovat lähinnä trollien temmellyskenttiä enää.

Facebookissa ei voi ilmaista itseään niin vapaasti kuin anonyymina, siinä syy miksi tämä kiinnosti. En kirjoita Facebookiin kyllä muutenkaan yhtään mitään enkä ole koskaan kirjoittanutkaan. Ap

Vierailija
7/56 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähentänyt täällä olemista radikaalisti. Jos palstailun jälkeen on ikävämpi olo kuin aloittaessa, on aika parempi käyttää mihin tahansa muuhun.

Vierailija
8/56 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että lähdet!

Vierailija
9/56 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että lähdet!

Niin on. 

Oikeasti tämä oli nähty jo kaksi vuotta sitten, kun pidin paussin. Ap

Vierailija
10/56 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä ole enää mua kiinnostavia keskusteluja. Haluaisin kevyitä aiheita kuten muoti, vaatteet, kuninkaalliset yms.

Mäkin käyn välillä mutta koska mitään ei ole, menen muualle sitten.

Vierailija
11/56 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun jollain menee niin pahasti tunteisiin, että poistattaa jonkun (asiallisenkin) ketjun, niin tiedetään että on osuttu johonkin ja silloin poistattaminen on aivan yhdentekevää, koska tiedetään jo että nyt osuttiin. Truth hurts. Kaikki eivät kestä kuulla totuutta tavoistaan, käytöksestään, tyhmyydestään jne. Totuus sattuu. Tyhmät eivät ymmärrä ottaa opiksi, vaan ottavat herneet nenään ja vänkyttävät vastaan kuin pikkukersat. Ja sitten poistatellaan. Niin noloa!

Vierailija
12/56 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vähentänyt täällä olemista radikaalisti. Jos palstailun jälkeen on ikävämpi olo kuin aloittaessa, on aika parempi käyttää mihin tahansa muuhun.

Hyvä merkki tuokin, että kannattaa vähentää tai lopettaa kokonaan.

Tämä on ainoa paikka missä voi keskustella politiikasta täysin eri kannoilla olevien ihmisten kanssa, mutta ne ketjut katoavat varmasti. Jo ennen kun ehtii nähdä mitä omaan kommenttiin on vastattu, joten jokainen minuutti täälllä on ajan tuhlausta. Ap

Vierailija
13/56 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä ole enää mua kiinnostavia keskusteluja. Haluaisin kevyitä aiheita kuten muoti, vaatteet, kuninkaalliset yms.

Mihin sinä menet? Minua ei taas tuollaiset aiheet kiinnosta lainkaan, joten en ole niitä täältäkään seurannut. Ap

Vierailija
14/56 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääl on kaks huippuketjua, mitä seuraan päivittäin. En voi paljastaa, ettei 'pilaannu' tai poistu.

On muutama telkkasarjaketju, huumoriketju ja satunnaisesti niitä seuraan...

Suurin osa ketjuista shittiä, ohitan hymähtäen. Esim julkkisjuorut :(

Vierailija
15/56 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että aiheet ovat kiellettyjä. Miksi ihmeessä olisivat? Keskusteluja poistetaan, koska niihin tulee ääliöviestejä ja/tai niitä ilmiannetaan. Jotkut pilaavat ja/tai ilmiantavat keskusteluita, joista eivät pidä tai ihan vain ilkeyttään.

Moderointi voisi tehdä noille jotain, mutta kun ei kiinnosta. Ja moderoinnista täällä ei saa keskustella, se ehkä kuuluu kiellettyjen aiheitten joukkoon. Jos saisin jostain palstan vastuullisten henkilöiden yhteystiedot, voisin antaa palautetta. Palautelomakkeen kautta palaute ei taida mennä perille oikeille tahoille. Olen yrittänyt, enkä ole  saanut mitään vastausta.

Vierailija
16/56 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun jollain menee niin pahasti tunteisiin, että poistattaa jonkun (asiallisenkin) ketjun, niin tiedetään että on osuttu johonkin ja silloin poistattaminen on aivan yhdentekevää, koska tiedetään jo että nyt osuttiin. Truth hurts. Kaikki eivät kestä kuulla totuutta tavoistaan, käytöksestään, tyhmyydestään jne. Totuus sattuu. Tyhmät eivät ymmärrä ottaa opiksi, vaan ottavat herneet nenään ja vänkyttävät vastaan kuin pikkukersat. Ja sitten poistatellaan. Niin noloa!

Oletko sinä täällä muita opettamassa? Miksi ihmeessä? Ajatteletko oikeasti, että ottaisivat opikseen? Ap

Vierailija
17/56 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjäpään avaukset eivät ainakaan lisää käyttäjiä.

Vierailija
18/56 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hm, jankkaajia on pilvin pimein.

Vierailija
19/56 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin sinä menet? Minua ei taas tuollaiset aiheet kiinnosta lainkaan, joten en ole niitä täältäkään seurannut. Ap

Instaan. Siellä on muotikuvia ja tilejä pilvin pimein. Sieltä saa ideoita ja kauniita kuvia on kiva katsella. Sisustukseen myös ja kuninkaallistilejäkin on. Luen myös Timanttisalonki-blogia. Esim.

Vierailija
20/56 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla naisten palstoilla (myös Jodelissa) on tiukka sensuuri koskien intersektionalismin vastaisia aiheita. Jos haluaa keskustella ilman sensuuria niin kannattaa mennä Ylikselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän