Että voi tällainenkin pikkuasia miehessä ärsyttää 😂
Meillä on muutama iso juomalasi, joita itse aina käytän. Mies ottaa aina pienen lasin.
Nyt kun on kuuma, täytän lasin ja juon siitä aina välillä. Yleensä vettä, joskus tiivistemehua. Meillä tulee hanasta todella kylmää vettä, joten ei ole lainkaan paha että se on hetken pöydällä lasissa.
Mitä tekee mies? Näkee että kas, tuossa onkin valmiiksi mehua! Ja juo sen pois. Tai veden. Tilalle jättää tyhjän lasin. Ja vieressähän on myös hänen lasinsa, josta ei juo, jos minun lasissani on juotavaa jo valmiiksi tarjolla 🙄
Ja ei, ei ole sanominen tehonnut, ei muistanut enää yhtään että on tästä puhuttu ennenkin. Että jos minun lasissani on juotavaa, se on minun. Tee itse oma mehusi tai juo vettä omasta lasistasi. Hitto vieköön.
Kommentit (92)
Outo tyyppi sulla siinä: mukamasaikuinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ummetuslääkettä sekaan. Oppiipahan olemaan.
Rikosnimike on pahoinpitely tai törkeä pahoinpitely. Rikokseen yllyttäminenkin on Suomessa nykyään rikos. Onneksi olkoon.
Auta armias jos nainen uskaltaa vielä puolustaa itseään mieheltä eikä ole täysin alistunut!
Puolustaa? "Se joi mun lasista niin puolustauduin myrkyttämällä sen."
Vain totaalisen mielipuoli ajattelee noin. Ai mutta sähän oletkin.
Ja sinäkö että muka suutu ja ala riehumaan niin kuin muutkin naiset jos mies jättää jotain pöydälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä on ihmisten kunnioitus toisia kohtaan? Tämä lähtee ihan lapsuudesta, olisi koivuniemen herralle töitä.
Tyypillinen nainen, heti väkivalta mielessä.
Pitäähän teitä provosoida, että näytätte todelliset värinne heti eikä 5 vuoden päästä.
Vierailija kirjoitti:
Haarat kiinni kunnes mies pyytää kunnolla anteeksi.
Eiköhän tämä ole ihan asiallinen asia puhua.
Vierailija kirjoitti:
Itse en olisi kestänyt. Olisin potkinut sen pihalle talosta.
Sä lentäisit naama edellä ojaan ja jäisit sinne itkemään.
Vierailija kirjoitti:
Hyi. Huoneenlämmössä seisovaan veteen alkaa nopeasti kertyä pölyä ja ilmassa leijailevia mikrobeja.
Meillä on täällä osastolla lasin päällä sellainen muovikansi.
Miehesi on ääliö. Laita jatkossa lasi aina lähellesi ja kun mies ottaa sen käteensä niin karjaise: et koske mun lasiin. Laske huviksesi montako kertaa pitää karjaista ennenkuin se oppii. Toinen on kun miehelläsi on jotain hyvää juotavaa vaikka kaljaa niin mene ja kulauta hänen loput juomat pohjanmaan kautta.
Vierailija kirjoitti:
Ja sinäkö että muka suutu ja ala riehumaan niin kuin muutkin naiset jos mies jättää jotain pöydälle?
Sukupuolestako se on kiinni, kuka tavaroita jättää pöydille?
Eeeii oooo oikeaa elämässä.
Mulla on pimppi ja mä koen itseni naiseksi. Mä jätän tavaroita pöydille ja tasoille ja milloin minnekin.
Vierailija kirjoitti:
Miehesi on ääliö. Laita jatkossa lasi aina lähellesi ja kun mies ottaa sen käteensä niin karjaise: et koske mun lasiin. Laske huviksesi montako kertaa pitää karjaista ennenkuin se oppii. Toinen on kun miehelläsi on jotain hyvää juotavaa vaikka kaljaa niin mene ja kulauta hänen loput juomat pohjanmaan kautta.
Miten aikuiset ihmiset on noin helkkarin lapsellisia? Ei ihme ettei suhteet toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikosnimike on pahoinpitely tai törkeä pahoinpitely. Rikokseen yllyttäminenkin on Suomessa nykyään rikos. Onneksi olkoon.
Auta armias jos nainen uskaltaa vielä puolustaa itseään mieheltä eikä ole täysin alistunut!
Se ei juonut siitä vain kerran vaan jatkoi terrorisointia puheesta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haarat kiinni kunnes mies pyytää kunnolla anteeksi.
Tyypillistä naisen toimintaa, käyttää seksiä vallan välineenä.
Ei ole tyypillistä. Koskee joitakin ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Hyi. Huoneenlämmössä seisovaan veteen alkaa nopeasti kertyä pölyä ja ilmassa leijailevia mikrobeja.
Työkaveri ei millään meinannut uskoa että pöly on ihmisen ihoa.
Ap hanki itsellesi juomapullo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukupuolestako se on kiinni, kuka tavaroita jättää pöydille?
Eeeii oooo oikeaa elämässä.
Mulla on pimppi ja mä koen itseni naiseksi. Mä jätän tavaroita pöydille ja tasoille ja milloin minnekin.
Just näin. Me jätetään miehen kanssa molemmat tavaroita pöydälle. Se siivoaa kuka jaksaa ja huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse en kyllä jaksaisi taistella moisesta, jätän tuollaiset täydellä autuudella lapsuuteen.
Vierailija kirjoitti:
pyyhkäise vähän etikkaa lasinreunaan ansaksi voi oppia parin kerran jälkeen juomaan omasta lasista.
Etikka haihtuu.
Sitä paitsi ansojen tekeminen on kuvottavaa. Ja sitten saa itse juoda hapanta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten aikuiset ihmiset on noin helkkarin lapsellisia? Ei ihme ettei suhteet toimi.
Tuossa ei ole vaihtoehtoja kuin vajota samalle tasolle tai erota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei juonut siitä vain kerran vaan jatkoi terrorisointia puheesta huolimatta.
Kerro tuo poliisille ja tuomarille. Hul lu.
Pikkuasia?
Sinä olet sanonut ja se häiritsee, eikä toinen välitä.
Minusta se on tärkeä asia käsitellä.
Onneksi kuka tahansa sikaniskakin saa vajaalla satasella vaikka 20-vuotiasta, kiinteää kaunokaista. Siinä saa kotikanttura pitää koipensa missä asennossa haluaa.