Jatkuvat pienet pettymykset kumppaniin
Mitäs mieltä palstaraati on tällaisesta, petyn kumppaniin jatkuvasti "vähäisistä" syistä. Esimerkiksi eilen illalla olimme soitelleet pariin otteeseen ja jollain tasolla (10%) odotin että hän tulee vielä illalla luokseni omista menoistaan. Hänestä ei kuitenkaan kuulunut sittemmin mitään ja lopulta itse soitin hänelle yhdeksän aikaan että mitä oikein tapahtui. Ja hän oli vain että ou, sori sori, en tajunnut soittaa aiemmin, tulin jo kaupungilta kotiin enkä jaksa enää lähteä minnekään. Juuri tämänkaltaiset asiat hiertävät tässä muutaman vuoden kestäneessä parisuhteessa ja tuntuvat minusta siltä että kumppani ei välitä minusta todella, että olen vain ihan mukavaa seuraa jotain parempaa odotellessa. Riitelemme (tai minulla menee hermot) jostain vastaavasta noin kerran viikossa...
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten odotit, että hän tulee luoksesi omista menoistaan? Mitään ei siis oltu sovittu. Eli oletat ja odotat asioita, ja kun ne eivät tapahdu niin olet pettynyt. Miehille pitää puhua.
Odotin siis lähinnä sitä että kommunikoisi että minne on menossa, olin jo arvannut että menee kotiin. Mutta että ei juolahtanut mieleen rimpauttaa minulle kun on lähdössä sieltä kaupungilta että menee kotiin.
ap
Olet vaativa kumppani. En jaksaisi tuollaista suhdetta, että pitää olla koko ajan ilmoittamassa olinpaikkaa ja seuraavaa siirtoa.
Parisuhteessa yleensä huomioidaan. Sivusta.
Itse olen etäsuhteessa ja soitellaan kerran päivässä. Joskus harvoin toisen kerran. Meillä ei oleteta eikä odoteta, vaan puhutaan suoraan. Se on sovittu jo alussa, että asiat puhutaan aina ja varsinkin, jos mieltä painaa.
Parisuhteessa yleensä huomioidaan. Sivusta.