Jatkuvat pienet pettymykset kumppaniin
Mitäs mieltä palstaraati on tällaisesta, petyn kumppaniin jatkuvasti "vähäisistä" syistä. Esimerkiksi eilen illalla olimme soitelleet pariin otteeseen ja jollain tasolla (10%) odotin että hän tulee vielä illalla luokseni omista menoistaan. Hänestä ei kuitenkaan kuulunut sittemmin mitään ja lopulta itse soitin hänelle yhdeksän aikaan että mitä oikein tapahtui. Ja hän oli vain että ou, sori sori, en tajunnut soittaa aiemmin, tulin jo kaupungilta kotiin enkä jaksa enää lähteä minnekään. Juuri tämänkaltaiset asiat hiertävät tässä muutaman vuoden kestäneessä parisuhteessa ja tuntuvat minusta siltä että kumppani ei välitä minusta todella, että olen vain ihan mukavaa seuraa jotain parempaa odotellessa. Riitelemme (tai minulla menee hermot) jostain vastaavasta noin kerran viikossa...
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä oli se pettymys? Se, ettei mies osannut lukea ajatuksiasi? Jos toivot, että hän tulee luoksesi, niin miksi et kysy "nähdäänkö vielä tänään?". En jaksaisi elää tuollaisen arvuuttelijan kanssa minuuttiakaan.
Olin jo soittanut tälle kaksi kertaa ja tiedustellut meininkiä. En sitten jaksanut kolmatta kertaa soittaa ja hän "unohti" soittaa minulle. Tai siis tosiaan soitin kolmanne kerran illalla että wtf. Nyt olen sanonut hänelle että en kestä enää, hän ei käsitä ollenkaan.
ap
Mies on mitä ilmeisimmin täynnä itseään ja vielä vajaakin.
Jätin aikoinani tällaisen "unohdin enkä jaksa nyt enää tulla" miehen juuri koska turhauduin siihen menoon ja siihen että tuntenut olevani tärkeä. Pari kuukautta myöhemmin tapasin elämäni miehen joka tuli aina luokseni vaikka miten kaukaa ja miten myöhään että sai olla hetken yhdessä. Nyt oltu kohta 15 vuotta onnellisena yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Huom olemme ns nelikymppisiä ja lapset tehtynä aiemmissa suhteissa... Ymmärrän nyt näin vähän ulkopuolelta tarkasteltuna että vaikuttaa ihan lapselliselta meiningiltä.
ap
No niin tosiaan vaikuttaa. En olisi arvannut että lapsiakin on jo ja jopa tuolla nynnymiehellä. Sanon suoraan, että älä tuhlaa aikaasi ja elämääsi mokomaan haahuilevaan vätykseen. Paitsi jos sulle riittää se hyvä seksi silloin kun miestä sattuu panettamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huom olemme ns nelikymppisiä ja lapset tehtynä aiemmissa suhteissa... Ymmärrän nyt näin vähän ulkopuolelta tarkasteltuna että vaikuttaa ihan lapselliselta meiningiltä.
ap
No niin tosiaan vaikuttaa. En olisi arvannut että lapsiakin on jo ja jopa tuolla nynnymiehellä. Sanon suoraan, että älä tuhlaa aikaasi ja elämääsi mokomaan haahuilevaan vätykseen. Paitsi jos sulle riittää se hyvä seksi silloin kun miestä sattuu panettamaan.
Tässä on myös ollut sillä rintamalla vähän kuiva kausi... :D Itselläkin into vähän lopahtanut vaikka noin vuosi sitten oli elämäni parasta seksiä :/
ap
Miestä ei kiinnosta edes seksi kanssasi, koska ei jaksanut tulla sun luo ja unohti koko tapaamisen. Suhde tuossa jamassa jo ennen avoliittoa. Älä haaskaa enää aikaasi häneen. Olet sille vain hätävara.
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa että ennen aviossa oltiin elämän loppuun asti pienistä pettymyksistä huolimatta.
Ennen mies vei ja nainen vikisi. Parin vuoden päästä ensi tapaamisesta heijattiin jo avioparina miehen omin käsin tekemää kehtoa jossa tuhisi pikkuinen nyytti.
Miten odotit, että hän tulee luoksesi omista menoistaan? Mitään ei siis oltu sovittu. Eli oletat ja odotat asioita, ja kun ne eivät tapahdu niin olet pettynyt. Miehille pitää puhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä oli se pettymys? Se, ettei mies osannut lukea ajatuksiasi? Jos toivot, että hän tulee luoksesi, niin miksi et kysy "nähdäänkö vielä tänään?". En jaksaisi elää tuollaisen arvuuttelijan kanssa minuuttiakaan.
Olin jo soittanut tälle kaksi kertaa ja tiedustellut meininkiä. En sitten jaksanut kolmatta kertaa soittaa ja hän "unohti" soittaa minulle. Tai siis tosiaan soitin kolmanne kerran illalla että wtf. Nyt olen sanonut hänelle että en kestä enää, hän ei käsitä ollenkaan.
ap
Miksi soittelet miehelle, kun hän on omilla menoilla? Onko niin, että olet
Jotenkin läheisriippuvainen, ja miehen pitää olla aina tavoitettavissasi tai luonasi?
Vierailija kirjoitti:
Miten odotit, että hän tulee luoksesi omista menoistaan? Mitään ei siis oltu sovittu. Eli oletat ja odotat asioita, ja kun ne eivät tapahdu niin olet pettynyt. Miehille pitää puhua.
Odotin siis lähinnä sitä että kommunikoisi että minne on menossa, olin jo arvannut että menee kotiin. Mutta että ei juolahtanut mieleen rimpauttaa minulle kun on lähdössä sieltä kaupungilta että menee kotiin.
ap
Eipä ole miehellä minkäänlaista tunneälyä tai kykyä huomiointiin. Käske jatkamaan matkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotin siis lähinnä sitä että kommunikoisi että minne on menossa, olin jo arvannut että menee kotiin. Mutta että ei juolahtanut mieleen rimpauttaa minulle kun on lähdössä sieltä kaupungilta että menee kotiin.
ap
Mies tapailee sinua milloin sattuu huvittamaan. Mihinkään parisuhteeseen ei miehestä ole.
Ilmeisen iso kulli kuitenkin on, kun olet noinkin kauan katellut.
Luulin että olette jotain parikymppisiä ja ihkuillaan ekaa kertaa yhteenmuuton kanssa... Mutta nelikymppiset lasten isät ja äidit leikkii ha kipuilee kuin teinit 🙄
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole miehellä minkäänlaista tunneälyä tai kykyä huomiointiin. Käske jatkamaan matkaansa.
Mies ei piittaa sinusta pätkääkään. Miten haaveilet parisuhteesta ja muusta, kun miestä ei liikuta hyvinvointisikaan lainkaan. Tunteesi, ajatuksesi, ei mikään näytä kuvailujen perusteella.
Olitteko sopineet, että hän tulee luoksesi tai soittelee myöhemmin? Jos ei, niin sitten ei. Ajatuksia on melko hankala lukea.
Vierailija kirjoitti:
Luulin että olette jotain parikymppisiä ja ihkuillaan ekaa kertaa yhteenmuuton kanssa... Mutta nelikymppiset lasten isät ja äidit leikkii ha kipuilee kuin teinit 🙄
Samaa mietin.
Et ole mitään miehelle ihmisenä. Olet vain vakipano.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Olet vaativa kumppani. En jaksaisi tuollaista suhdetta, että pitää olla koko ajan ilmoittamassa olinpaikkaa ja seuraavaa siirtoa.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän pointin mutta yritän tässä juuri olla aikuisempi osapuoli ja ei tämä nyt muutu muuksi vaikka paheksut. Mitä olen sivusta seurannut ystävien ja tuttavien uusiosuhteita niin ei niissäkään kaikki ole mennyt kuin strömsössä.
ap
ap