Jatkuvat pienet pettymykset kumppaniin
Mitäs mieltä palstaraati on tällaisesta, petyn kumppaniin jatkuvasti "vähäisistä" syistä. Esimerkiksi eilen illalla olimme soitelleet pariin otteeseen ja jollain tasolla (10%) odotin että hän tulee vielä illalla luokseni omista menoistaan. Hänestä ei kuitenkaan kuulunut sittemmin mitään ja lopulta itse soitin hänelle yhdeksän aikaan että mitä oikein tapahtui. Ja hän oli vain että ou, sori sori, en tajunnut soittaa aiemmin, tulin jo kaupungilta kotiin enkä jaksa enää lähteä minnekään. Juuri tämänkaltaiset asiat hiertävät tässä muutaman vuoden kestäneessä parisuhteessa ja tuntuvat minusta siltä että kumppani ei välitä minusta todella, että olen vain ihan mukavaa seuraa jotain parempaa odotellessa. Riitelemme (tai minulla menee hermot) jostain vastaavasta noin kerran viikossa...
Kommentit (45)
Ehkä kannattaisi jutella sen kumppanin kanssa, että onko edes tosissaan sinun kanssasi. Hän ei varsinaisesti kuule sun täällä huutojasi.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kannattaisi jutella sen kumppanin kanssa, että onko edes tosissaan sinun kanssasi. Hän ei varsinaisesti kuule sun täällä huutojasi.
Juteltu on, väittää että on tosissaan, hyvinä aikoina on pohdittu yhteenmuuttoa ym. Näihin ei kuitenkaan tule muutosta keskustelujenkaan jälkeen.
Ihmettelin aikanaan minun ex miesystävän peruuttaa kaikki ne tapaamiset mitä minä olin ehdottanut, paljastui sitten pahimmaksi juopoksi ikinä. Mutta, mitäs jos kysyisit siltä kumppanilta, että missä oikein mennään, vai mennäänkö missään?
Hän on lötkö saamaton vetelys. Itse ärsyynnyin kun miesystävä saa mitään aikaan elämässään. Kyllä muita miehiä löytyy.
Anna olla, ei se tuosta paremmaksi muutu. Jos hän tosissaan haluaisi seuraasi, hän tulisi luoksesi ilman mitään ongelmia. Etsi uusi poikaystävä.
No kuten itsekin sanoit, niin vähäisistä syistä petyt. Kannattaisi siis lopettaa sellainen ammattipettyminen pikkuseikoista. Suhteessa tulee aina olemaan asioita, joissa toinen ei täytä omia toiveita. Vasta, jos on jostain isosta ja oleellisen tärkeästä asiasta kysymys, niin se kannattaa ottaa vakavasti, jos toinen jatuvasti tuottaa semmoisessa pettymyksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juteltu on, väittää että on tosissaan, hyvinä aikoina on pohdittu yhteenmuuttoa ym. Näihin ei kuitenkaan tule muutosta keskustelujenkaan jälkeen.
Hmm, kannattaako ajatella yhteenmuuttoa, jos tilanne on nytkin noin epävarmaa? Ei se yhteenmuutto sitä kylläkään paranna. Itse tein sen virheen, ja 5kk päästä muutin yhteisestä asunnosta pois.
Ajatelkaa että ennen aviossa oltiin elämän loppuun asti pienistä pettymyksistä huolimatta.
Lupaus täytyy pitää, oli kyseessä sitten nainen tai mies.
Vierailija kirjoitti:
No kuten itsekin sanoit, niin vähäisistä syistä petyt. Kannattaisi siis lopettaa sellainen ammattipettyminen pikkuseikoista. Suhteessa tulee aina olemaan asioita, joissa toinen ei täytä omia toiveita. Vasta, jos on jostain isosta ja oleellisen tärkeästä asiasta kysymys, niin se kannattaa ottaa vakavasti, jos toinen jatuvasti tuottaa semmoisessa pettymyksen.
No on tässä sekin että en "tunne" hänen rakkauttaan vaikka hän sitä toisinaan vakuuttaa. Ei mielestäni vaikuta rakastuneelta, ei jotenkin osaa eritellä mitä minussa rakastaisi...
ap
Kun yksi asia alkaa ärsyttää jo nyt niin pian huomaat kuinka moni muukin aaia ärsyttää ja mies täysin eri tasoa kuin itse olet. Etsi parempi.
Vierailija kirjoitti:
Kun yksi asia alkaa ärsyttää jo nyt niin pian huomaat kuinka moni muukin aaia ärsyttää ja mies täysin eri tasoa kuin itse olet. Etsi parempi.
Kiitos, yritän ajatella näin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on tässä sekin että en "tunne" hänen rakkauttaan vaikka hän sitä toisinaan vakuuttaa. Ei mielestäni vaikuta rakastuneelta, ei jotenkin osaa eritellä mitä minussa rakastaisi...
ap
Ei kai toisen tunnetta voikaan tuntea? Tunteet koetaan oman puseron sisällä ja sen toisen tunteet havaitaan sen toisen käytöksestä. Se on siis peräisin sinusta itsestäsi, jos et tunne rakkauden tunnetta hänen seurassaan.
Ne jatkuvat pettymykset saattavat olla tuke sille, ettet koe rakkautta, joten koita päästä siitä pettymyskierteestä eroon. Jos senkin jälkeen vielä tuntuu, ettet tunne rakkautta, niin ehkä sitä rakkautta ei sitten oikeasti ole.
Miksi naiset aloittavat parisuhteen alussa aina tämän prosessin, jossa miestä aletaan painaa oman käskyvallan alle? Sillä ei ole mitään tekemistä ”yhdessä olemisen” kanssa vaan miehen pitää olla aina siellä missä kulloinkin naisen oikutteleva mieli hänet haluaa nähdä.
Kun miehellä on meno, nainen haluaa hänet kotiin. Kun ei ole, nainen haluaa omaa aikaa.
Suhteella ei ole tulevaisuutta, koska tuohon se tulee karahtamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni tämä on itse asiassa iso asia siinä mielessä että tuntuu siltä että ei pysty ottamaan minua kunnolla huomioon. Mutta asiat sinänsä "vähäisiä". Toinen esimerkki: ruokakaupassa saattaa suunnata määrätietoisesti kohti omaa mikroateriaansa eikä yhdessä minun kanssa suunnittele että mitä söisimme. Viilettää edellä kärryjen kanssa ja minä pähkäilen mitä tarvitsen kotiin ja omaan ateriaani.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Jos et tunne olevasi rakastettu, niin hän ei ole sinulle sopiva kumppani. Vaikka hän rakastaisi sinua kuinka, ei hän silti tyydytä tarvettasi. Todennäköisemmin kuitenkin kyseessä on vain mukavuussuhde miehelle, ei rakkaussuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni tämä on itse asiassa iso asia siinä mielessä että tuntuu siltä että ei pysty ottamaan minua kunnolla huomioon. Mutta asiat sinänsä "vähäisiä". Toinen esimerkki: ruokakaupassa saattaa suunnata määrätietoisesti kohti omaa mikroateriaansa eikä yhdessä minun kanssa suunnittele että mitä söisimme. Viilettää edellä kärryjen kanssa ja minä pähkäilen mitä tarvitsen kotiin ja omaan ateriaani.
ap
Sitä ei kiinnosta sun hyvinvointi. Et merkitse hänelle ihmisenä mitään. Sitä se tarkoittaa.
0/5