Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä ottaa päähän tää loputon köyhyys!

Vierailija
29.06.2026 |

Jatkuvasti joutuu stressaamaan ehtiikö joku raha tulla tilille ajoissa. Kaiken muun rahasta stressaamisen ja ankeuden lisäksi tietysti. Mutta jatkuva epävarmuudessa eläminen on mun mielestä kaikkein raskain osuus.

Kommentit (119)

Vierailija
1/119 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa nyt olla niin että täältä et saa apua tilanteesi 

Vierailija
2/119 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssäkäyvät joutuu stressaamaan, että riittääkö oma työsuoritus työpaikan pitämiseen ja samoin, että riittääkö rahat elämiseen.

Pääset siis puolella stressillä töissäkäyviin verrattuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/119 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
4/119 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole mitään toivoakaan, että tilanne paranisi lähitulevaisuudessa. Veronpalautustenkin kanssa joutuu miettimään, ettei vahingossakaan käytä senttiäkään mihinkään ylimääräiseen. Voi vttu tätä elämää.

Ap

Vierailija
5/119 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työssäkäyvät joutuu stressaamaan, että riittääkö oma työsuoritus työpaikan pitämiseen ja samoin, että riittääkö rahat elämiseen.

Jos ei tahallaan alisuorita niin kyllä työpanos riittää. Omaa kännykkää ei räplätä työpäivän aikana.

Vierailija
6/119 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan pääse :D En stressannut tuollaisista asioista, kun olin töissä, vaan rahat riittivät hyvin ja jäi säästöönkin. Miksi ajattelit, etten ole koskaan tehnyt päivääkään töitä?

Ap

Vierailija
7/119 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtiikö joku raha? Sulle siis tulee tukia ovista ja ikkunoista? Mene töihin, silloin palkka tulee vuorenvarmasti maksupäivänä.

Vierailija
8/119 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkkeellä , ei huolta huomisesta.

Vierailija
9/119 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meidänkö nyt pitäisi tehdä asialle jotain? Mitä v#ttua sinä tylsimys täällä valitat?

Vierailija
10/119 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEI! Mutta nyt ON kuuma vinkki tuohon ongelmaan!

MENE  T  Ö  I  H  I  N !!!!!!

Jo yli 1.5 miljoonaa suomalaista on hoksannut, että skippaamalla demarilojumisen & loisinnan menemällä TÖIHIN!, rahahuolet väistyvät!!!

Menee vaan, mutta kuka maksaa palkan?

Vierailija
11/119 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo yli 1.5 miljoonaa suomalaista on hoksannut, että skippaamalla demarilojumisen & loisinnan menemällä TÖIHIN!, rahahuolet väistyvät!!!

Mikä se sellainen työ on? Kerroppa ihan oikeasti? Minä olen ollut 21 vuotta vakityössä ja joudun tekemään samalla tavalla kuin AP. Odottamaan että ehtiikö rahat tulla tilille ennenkuin ulosottomies niitä käyttää... Kun sieltä töistä ei saa nykyään sitä kuuluisaa palkkaa niinkuin sai vielä edellisen hallituksen aikana. 

Vierailija
12/119 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole mitään toivoakaan, että tilanne paranisi lähitulevaisuudessa. Veronpalautustenkin kanssa joutuu miettimään, ettei vahingossakaan käytä senttiäkään mihinkään ylimääräiseen. Voi vttu tätä elämää.

Ap

Mistä niitä veronpalautuksia tulee, kun et maksa verojakaan?

Vierailija
13/119 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mua ottaa päähän tämä köyhien koko ajan jatkuva marina. Ei tämä aikuisuus ole helppoa kenellekään. 

Vierailija
14/119 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Voi hyvä luoja. Mieti.

Ap

Vierailija
15/119 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä se sellainen työ on? Kerroppa ihan oikeasti? Minä olen ollut 21 vuotta vakityössä ja joudun tekemään samalla tavalla kuin AP. Odottamaan että ehtiikö rahat tulla tilille ennenkuin ulosottomies niitä käyttää... Kun sieltä töistä ei saa nykyään sitä kuuluisaa palkkaa niinkuin sai vielä edellisen hallituksen aikana. 

Miksi olet päästänyt itsesi ulosottoon?

Vierailija
16/119 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole tuota stressaamista, että ehtiikö raha tulla tilille, koska tileillä se vähän alle 10'000 euroa ja käteisenä sitten määrä X rahaa (koska nykyään asumistuen saadakseen saa olla vain max. 10'000 euroa tileillä), mutta kuitenkin ärsyttää tämä, kun ei uskalla työttömänä käyttää rahaa erityisemmin, vaan täytyy himmailla näitä siltä varalta, jos joskus tulee vielä huonommat taloudelliset ajat. Rahastosäästäminen ehkä kompensoi inflaation juuri ja juuri. Lisäksi tämä yksinäisyys, kun ei voi vapaasti hyvin harvoin uusia tuttavuuksia tavatessa kertoa, että on täysin työtön (koska kuulun vähemmistöön, jossa kaikki muut suuria menestyjiä, ja kaikilla hyväpalkkaiset työt), ja ylipäänsä syrjässä asuvana, jos meinaa lähteä ihmisiä tapaamaan, niin pitää hotelli tms. varata, ja nykyajan "dynaamisen hinnoittelun" vuoksi kaikki pitää suunnitella, varata ja maksaakin kuukausia etukäteen, ja sitten kun matka viimein toteutuu, niin tapaamisen kanssani sopinut henkilö on saattanut jo täysin unohtaa minut.

Eli kokoaikaisen kunnollisen palkkatyön tuoma varmuus ja turva puuttuu.

Vierailija
17/119 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mua ottaa päähän tämä köyhien koko ajan jatkuva marina. Ei tämä aikuisuus ole helppoa kenellekään. 

Huomattavasti helpompaa "aikuisuus" on silloin, kun on työpaikka ja säännöllinen tilipäivä.

Ap

Vierailija
18/119 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Voi hyvä luoja. Mieti.

Ap

Väitätkö, että maksat tuista niin paljon veroja, että saat palautuksiakin?

Vierailija
19/119 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä teen tällä hetkellä kolmea työtä. Olen leirintäalueella "isäntänä", myyn kaljaa ja ajan taksia. Tuosta isäntä hommasta voisin luopua. 

Vierailija
20/119 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolle "mene töihin!"-tyypille ei edes kannata vastata, koska se päivystää täällä ympäri palstan aukioloajan, eli joko on itsekin työtön tai on isin firmassa tai muussa hyväosaisessa toimistotyössä, jossa ehtii viettää aikaa täällä. Itse olin aikoinaan eräässä hallinto-oikeuden toimistossa harjoittelussa, ja siellä sitä turhaa aikaa oli loputtomasti, ja kollegat viettikin sen netissä surffaillen. Joskus vähän itsekin selailin uutisotsikoita, kun työnjohdon taholta meitä ei selvästikään vahdittu, ja riitti, että hoiti ne muutamat harvat paperityöt, jotka päivän aikana ilmaantuivat. Ja niistä töistä suorastaan kilpailtiin, että kuka saa tehdä, kun niitä oli niin harvoin, ja oli niin tylsää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi