Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Olin epäsuosittu koulussa ja koko koulun syrjityin henkilö
28.06.2026 |
Pidätkö minua luuserina?
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sillonhan sun asenne pitäis olla se että sä olit periaatteessa ainut järkevä koko koulussa. Älkää uhriutuko aina vaan ajatelkaa asian oikea laita mikä on se että suurinosa ihmisistä on tyhmiä. Siinä ei oo mitään hienoa kuulua joukkoon :D Nouskaa ! !! ! !!
Alue: Aihe vapaa
kyl