Miten ihmeessä enne kesällä selvittiin ilman,että oli vesipullo mukana ja siitä hörpittiin koko ajan. Päiväkodissaki jo oltava juomapullot.
Jatkuvaa hörppimisestä ja pullon täyttelyä koska muuten tulee kuolema,
Kommentit (209)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koomista, että joku alakouluikäinen ihan tosissaan luulee, että vedenjuominen on keksitty vasta 2000-luvulla. Ei ole lapsi tainnut koskaan kuulla vesileilistä, jotka kulkijat ennen pitivät mukanaan.
Niin, kulkijat. Oletan että tässä keskustelussa on aika vähän kulkureita ja useimmilla on koti ja esimerkiksi työpaikka, joiden välisiä matkoja he kulkevat. Voivat juoda ihan ennen lähtöä lasista, eikä tarvitse vesileiriä 😀
Ai sä olet niin pieni lapsi, ettet ole koskaan kuullut ruumiillisesta työstä. Usko tai älä, mutta aika moni tekee sellaista nykyisinkin. Ei siihen tosiaan vesileiriä tarvita, mutta vesileili on hyvä olla mukana, jos tekee esim. asfalttihommia kesäkuumalla.
Ai sinä vesijankkaaja olet asfalttimies, sikmä tapauksessa on tosi hyvä, että muistat juoda niissä hommissa. Laita veteen jotain nestehukkaan tarkoitettua suoliluosta myös!
Tällaiselle akateemiselle paperinpyörittäjälle kuin minä ei tule töissä hiki eikä jano, siksi ei ole tarvetta jatkuvaan juomiseen. On pikemminkin ärsyttävää rampata jatkuvasti vessassa.
Ikävä pilata seksifantasiasi, mutta en puhunut itsestäni kun puhuin asflattihommista. Sinulta meni nyt hyvä kiihottuminen ihan hukkaan.
Sellainen on hyvä sekoitus kuin pulloon puoliksi tuoremehua puolet vettä .
Evian pullo keikkuu mukana niin somasti. Tres chic!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koomista, että joku alakouluikäinen ihan tosissaan luulee, että vedenjuominen on keksitty vasta 2000-luvulla. Ei ole lapsi tainnut koskaan kuulla vesileilistä, jotka kulkijat ennen pitivät mukanaan.
Niin, kulkijat. Oletan että tässä keskustelussa on aika vähän kulkureita ja useimmilla on koti ja esimerkiksi työpaikka, joiden välisiä matkoja he kulkevat. Voivat juoda ihan ennen lähtöä lasista, eikä tarvitse vesileiriä 😀
Aika monella meistä se työpaikka on ulkona ja kesällä tulee äkkiä kuuma ja jano. Ymmärrän, että tätä on vaikea hahmottaa, kun itse pelaa pleikkaa kaiket päivät kotona.
Onko ulkona työskentely vaurioittanut aivojasi niin paljon, ettet ymmärrä eroa ulkona työskentelevän ja kauppakeskukseen hengailemaan lähtevän kanssa? Kukaan muu ei varmasti ihmettele, jos asfalttihemmoilla tai puutarhureilla on vesipullo mukana.
Missä on sanottu, että tässä ketjussa saa puhua vain kauppakeskuskessa hengailevista? Tiesitkö muuten, että aika moni ulkotyössä olevakin käy kauppakeskuksessa esim. työpäivän jälkeen ostamassa ruokaa?
Joo käy, ja heillä on varmasti ihan omat jättipullot sitä varten, ja niiden kyljessä lukee "For Your Shopping Mall Adventures".
Vierailija kirjoitti:
Ei edes ennen ollut näin lämpimiä kesijä, mitä nykyään. Nyt vasta viimeisen 20v aikana ollaan rakennettu vesipisteitä ja viilennetty huoneita.
Mitä sekoilet? Kesäkuun lämpöennätys on vuodelta 1935. Itse olin lapsi 1980-luvulla ja silloin oli ihan normaalia, että päiväkodissa ja koulussa oli vesipistetitä, joista kaikki kävivät juomassa. Nykyisin sellaisia ei saa olla, koska hygienia.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään pitää syödäkin joka hetki ettei kuole nälkään. Vaikka ihmiset ovat niin läskejä että eläisivät vuoden pelkällä vedellä.
Totta. Koululaustenkin pitää ottaa kotoa eväät mukaan uimahalliin, koska ruokatauko vähän viivästyy. Kysyin lapselta minkä verran siitä ruokikselta sitten myöhästyitte... Ei ollut edes puolta tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen on hyvä sekoitus kuin pulloon puoliksi tuoremehua puolet vettä .
Itse tykkään laittaa Kossua ja vettä siten, että 1 osa vettä ja 10 osaa Kossua. Vaimo kehuu, kun muistan niin hyvin juoda vettä. Hankin oikein sellaisen mittaripullon, että vaimo näkee, miten joka päivä kuluu 2 litraa vettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavia nämä 1,5 l juomakanistereita kantavat. Oikein mitatkin merkitty pulloon kylkeen, että juo riittävästi vuorokaudessa. He ilmeisesti kulkevat kaupungilla 12 h? Oikeesti, eikö ihmiset enää pysty itse fiilistelemään omat janonsa.
Samanlainen muoti kuin se, että pitää juoda kahvi kävellessä kadulla, ei voi juoda sitä sisällä ennen tai jälkeen kadulla kulkemisen. Varmaan Instagramissa on sellaisia kuvia, joita matkivat.
Totta. Olen niin kömpelö itse, etten kykene juomaan kävellessä kahvia. Ja näin ne näyttää muutkin sen kokevan. Tosiaan kuljetaan se kuppi kädessä juomatta siitä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ihmettelen siinä jatkuvassa vesipullon kallistelussa eniten sitä, että täytyyhän sen nesteen sitten tulla poiskin, eikö siinä joudu ravaamaan myös vessassa kovin tiuhaan jos hörppii vettä koko ajan?
Ihmisellä on virtsarakko tuota varten.
Miesten tarvitsee muutenkin käydä harvemmin pissalla kuin naisten. Siksi tuo ketjun asfalttimies voi juoda vettä yhtenään, kun naisten pitäisi juosta vastaavassa tilanteessa koko ajan vessassa.
Lapsena miehetkin huhki sitten töissä ja juotiin lähinnä vain tauoilla ja ketään sitten heikottanut.
Vierailija kirjoitti:
Kerran nauratti kun oli tihkusade ja plus 15astetta niin yksi ystävä kuljetti pitkin kaupungin keskustaa hemmetin suurta juomapulloa josta otti vartin välein suurieleisesti huikkaa ja samalla tarkisti kellostaan elintoimintoja .D Kahvilassakin jäälaten päälle kaivoi pyhän vesipullonsa.
Tuli sinusta mieleen sanonta "Hulluilla on halvat huvit, idi ooteilla ilmaiset"
En muista, että ikinä olisi ollut vettä missäön koskaan mukana.ja päivät oltiin ulkona ja ranniilla, marjametsässä yms. Mehua oli välillä jossain taskumatissa jos mentiin eväsretkelle. Vanhempani ei vieläkään juo vettä koskaan.
Alfa urokset kantaa lähdevesipulloa mukana ja kulkee rinta ulkona rusketus pinnalla kesäsäässä samalla kun beta urokset lappaa smarketin hihnalle energiajuomia ja olutta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ihmettelen siinä jatkuvassa vesipullon kallistelussa eniten sitä, että täytyyhän sen nesteen sitten tulla poiskin, eikö siinä joudu ravaamaan myös vessassa kovin tiuhaan jos hörppii vettä koko ajan?
Ihmisellä on virtsarakko tuota varten.
Miesten tarvitsee muutenkin käydä harvemmin pissalla kuin naisten. Siksi tuo ketjun asfalttimies voi juoda vettä yhtenään, kun naisten pitäisi juosta vastaavassa tilanteessa koko ajan vessassa.
Minä olen nainen enkä ole tehnyt päivääkään asflattihommia
t. ketjun "asfalttimies"
Lapsena meillä oli muovisissa "taskumateissa" mehua ulkona. Maistui muuten vaan siltä kuumalta muovilta..
Teininä taas sitten ei mitään,röökit suussa ja farkut jalassa koetettiin olla cool lämpöuupumuksen kynsissä. Nykyteinit vapeine ja vesipulloineen pyörtyisi kauhusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ihmettelen siinä jatkuvassa vesipullon kallistelussa eniten sitä, että täytyyhän sen nesteen sitten tulla poiskin, eikö siinä joudu ravaamaan myös vessassa kovin tiuhaan jos hörppii vettä koko ajan?
Ihmisellä on virtsarakko tuota varten.
Miesten tarvitsee muutenkin käydä harvemmin pissalla kuin naisten. Siksi tuo ketjun asfalttimies voi juoda vettä yhtenään, kun naisten pitäisi juosta vastaavassa tilanteessa koko ajan vessassa.
Empiirisen kokemukseni mukaan tuo väite ei pidä paikkansa. Raksalla äijät ravaavat jatkuvasti kusella, mutta minä naisena käyn ehkä 3 kertaa vuoron aikana.
t. eri
Jos painoa on paljon, niin pitää myös juoda paljon. En tajua jotain normaalipainoisia, jotka lipittävät vettä koko ajan, vaikka eivät tekisi mitään, mikä pistäisi hikoilemaan, eikä olisi kuuma sääkään.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään pitää syödäkin joka hetki ettei kuole nälkään. Vaikka ihmiset ovat niin läskejä että eläisivät vuoden pelkällä vedellä.
Ei minun eikä kenenkään tuttavani pidä syödä joka hetki. Emmekä syökään.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavia nämä 1,5 l juomakanistereita kantavat. Oikein mitatkin merkitty pulloon kylkeen, että juo riittävästi vuorokaudessa. He ilmeisesti kulkevat kaupungilla 12 h? Oikeesti, eikö ihmiset enää pysty itse fiilistelemään omat janonsa.
Monelle vanhukselle sellainen olisi tarpeen, kun juovat aivan liian vähän.
Kerran nauratti kun oli tihkusade ja plus 15astetta niin yksi ystävä kuljetti pitkin kaupungin keskustaa hemmetin suurta juomapulloa josta otti vartin välein suurieleisesti huikkaa ja samalla tarkisti kellostaan elintoimintoja .D Kahvilassakin jäälaten päälle kaivoi pyhän vesipullonsa.