Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ihmeessä enne kesällä selvittiin ilman,että oli vesipullo mukana ja siitä hörpittiin koko ajan. Päiväkodissaki jo oltava juomapullot.

Vierailija
28.06.2026 |

Jatkuvaa hörppimisestä ja pullon täyttelyä koska muuten tulee kuolema,

Kommentit (209)

Vierailija
181/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran nauratti kun oli tihkusade ja plus 15astetta niin yksi ystävä kuljetti pitkin kaupungin keskustaa hemmetin suurta juomapulloa josta otti vartin välein suurieleisesti huikkaa ja samalla tarkisti  kellostaan elintoimintoja .D Kahvilassakin jäälaten  päälle kaivoi pyhän vesipullonsa. 

Vierailija
182/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koomista, että joku alakouluikäinen ihan  tosissaan luulee, että vedenjuominen on keksitty vasta 2000-luvulla. Ei ole lapsi tainnut koskaan kuulla vesileilistä, jotka kulkijat ennen pitivät mukanaan. 

Niin, kulkijat. Oletan että tässä keskustelussa on aika vähän kulkureita ja useimmilla on koti ja esimerkiksi työpaikka, joiden välisiä matkoja he kulkevat. Voivat juoda ihan ennen lähtöä lasista, eikä tarvitse vesileiriä 😀

 

 

Ai sä olet niin pieni lapsi, ettet ole koskaan kuullut ruumiillisesta työstä. Usko tai älä, mutta aika moni tekee sellaista nykyisinkin. Ei siihen tosiaan vesileiriä tarvita, mutta vesileili on hyvä olla mukana, jos tekee esim. asfalttihommia kesäkuumalla. 

Ai sinä vesijankkaaja olet asfalttimies, sikmä tapauksessa on tosi hyvä, että muistat juoda niissä hommissa. Laita veteen jotain nestehukkaan tarkoitettua suoliluosta myös!

Tällaiselle akateemiselle paperinpyörittäjälle kuin minä ei tule töissä hiki eikä jano, siksi ei ole tarvetta jatkuvaan juomiseen. On pikemminkin ärsyttävää rampata jatkuvasti vessassa.

 

 

 

Ikävä pilata seksifantasiasi, mutta en puhunut itsestäni kun puhuin asflattihommista. Sinulta meni nyt hyvä kiihottuminen ihan hukkaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen on hyvä sekoitus kuin pulloon puoliksi tuoremehua puolet vettä . 

Vierailija
184/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evian pullo keikkuu mukana niin somasti. Tres chic!

Vierailija
185/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koomista, että joku alakouluikäinen ihan  tosissaan luulee, että vedenjuominen on keksitty vasta 2000-luvulla. Ei ole lapsi tainnut koskaan kuulla vesileilistä, jotka kulkijat ennen pitivät mukanaan. 

Niin, kulkijat. Oletan että tässä keskustelussa on aika vähän kulkureita ja useimmilla on koti ja esimerkiksi työpaikka, joiden välisiä matkoja he kulkevat. Voivat juoda ihan ennen lähtöä lasista, eikä tarvitse vesileiriä 😀

 

 

Aika monella meistä se työpaikka on ulkona ja kesällä tulee äkkiä kuuma ja jano. Ymmärrän, että tätä on vaikea hahmottaa, kun itse pelaa pleikkaa kaiket päivät kotona. 

Onko ulkona työskentely vaurioittanut aivojasi niin paljon, ettet ymmärrä eroa ulkona työskentelevän ja kauppakeskukseen hengailemaan lähtevän kanssa? Kukaan muu ei varmasti ihmettele, jos asfalttihemmoilla tai puutarhureilla on vesipullo mukana. 

 

 

Missä on sanottu, että tässä ketjussa saa puhua vain kauppakeskuskessa hengailevista? Tiesitkö muuten, että aika moni ulkotyössä olevakin käy kauppakeskuksessa esim. työpäivän jälkeen ostamassa ruokaa? 

Joo käy, ja heillä on varmasti ihan omat jättipullot sitä varten, ja niiden kyljessä lukee "For Your Shopping Mall Adventures". 

Vierailija
186/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei  edes ennen ollut näin lämpimiä kesijä, mitä nykyään.  Nyt vasta viimeisen 20v aikana ollaan rakennettu vesipisteitä ja viilennetty huoneita. 

 

 

Mitä sekoilet? Kesäkuun lämpöennätys on vuodelta 1935. Itse olin lapsi 1980-luvulla ja silloin oli ihan normaalia, että päiväkodissa ja koulussa oli vesipistetitä, joista kaikki kävivät juomassa. Nykyisin sellaisia ei saa olla, koska hygienia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
187/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään pitää syödäkin joka hetki ettei kuole nälkään. Vaikka ihmiset ovat niin läskejä että eläisivät vuoden pelkällä vedellä.

Totta. Koululaustenkin pitää ottaa kotoa eväät mukaan uimahalliin, koska ruokatauko vähän viivästyy. Kysyin lapselta minkä verran siitä ruokikselta sitten myöhästyitte... Ei ollut edes puolta tuntia. 

Vierailija
188/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen on hyvä sekoitus kuin pulloon puoliksi tuoremehua puolet vettä . 

 

 

Itse tykkään laittaa Kossua ja vettä siten, että 1 osa vettä ja 10 osaa Kossua. Vaimo kehuu, kun muistan niin hyvin juoda vettä. Hankin oikein sellaisen mittaripullon, että vaimo näkee, miten joka päivä kuluu 2 litraa vettä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
189/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavia nämä 1,5 l juomakanistereita kantavat. Oikein mitatkin merkitty pulloon kylkeen, että juo riittävästi vuorokaudessa. He ilmeisesti kulkevat kaupungilla 12 h? Oikeesti, eikö ihmiset enää pysty itse fiilistelemään omat janonsa. 

Samanlainen muoti kuin se, että pitää juoda kahvi kävellessä kadulla, ei voi juoda sitä sisällä ennen tai jälkeen kadulla kulkemisen. Varmaan Instagramissa on sellaisia kuvia, joita matkivat.

Totta. Olen niin kömpelö itse, etten kykene juomaan kävellessä kahvia. Ja näin ne näyttää muutkin sen kokevan. Tosiaan kuljetaan se kuppi kädessä juomatta siitä yhtään. 

Vierailija
190/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ihmettelen siinä jatkuvassa vesipullon kallistelussa eniten sitä, että täytyyhän sen nesteen sitten tulla poiskin, eikö siinä joudu ravaamaan myös vessassa kovin tiuhaan jos hörppii vettä koko ajan?

Ihmisellä on virtsarakko tuota varten.

Miesten tarvitsee muutenkin käydä harvemmin pissalla kuin naisten. Siksi tuo ketjun asfalttimies voi juoda vettä yhtenään, kun naisten pitäisi juosta vastaavassa tilanteessa koko ajan vessassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
191/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena miehetkin huhki sitten töissä ja juotiin lähinnä vain tauoilla ja ketään sitten heikottanut.

Vierailija
192/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran nauratti kun oli tihkusade ja plus 15astetta niin yksi ystävä kuljetti pitkin kaupungin keskustaa hemmetin suurta juomapulloa josta otti vartin välein suurieleisesti huikkaa ja samalla tarkisti  kellostaan elintoimintoja .D Kahvilassakin jäälaten  päälle kaivoi pyhän vesipullonsa. 

 

 

Tuli sinusta mieleen sanonta "Hulluilla on halvat huvit, idi ooteilla ilmaiset" 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
193/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, että ikinä olisi ollut vettä missäön koskaan mukana.ja päivät oltiin ulkona ja ranniilla, marjametsässä yms. Mehua oli välillä jossain taskumatissa jos mentiin eväsretkelle. Vanhempani ei vieläkään juo vettä koskaan.

Vierailija
194/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfa urokset kantaa lähdevesipulloa mukana ja kulkee rinta ulkona rusketus pinnalla kesäsäässä samalla kun beta urokset lappaa smarketin hihnalle energiajuomia ja olutta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
195/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ihmettelen siinä jatkuvassa vesipullon kallistelussa eniten sitä, että täytyyhän sen nesteen sitten tulla poiskin, eikö siinä joudu ravaamaan myös vessassa kovin tiuhaan jos hörppii vettä koko ajan?

Ihmisellä on virtsarakko tuota varten.

Miesten tarvitsee muutenkin käydä harvemmin pissalla kuin naisten. Siksi tuo ketjun asfalttimies voi juoda vettä yhtenään, kun naisten pitäisi juosta vastaavassa tilanteessa koko ajan vessassa.

 

 

Minä olen nainen enkä ole tehnyt päivääkään asflattihommia

 

t. ketjun "asfalttimies"

Vierailija
196/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena meillä oli muovisissa "taskumateissa"  mehua ulkona. Maistui muuten vaan siltä kuumalta muovilta..

Teininä taas sitten ei mitään,röökit suussa  ja farkut jalassa koetettiin olla cool lämpöuupumuksen kynsissä. Nykyteinit vapeine ja vesipulloineen pyörtyisi kauhusta.

Vierailija
197/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ihmettelen siinä jatkuvassa vesipullon kallistelussa eniten sitä, että täytyyhän sen nesteen sitten tulla poiskin, eikö siinä joudu ravaamaan myös vessassa kovin tiuhaan jos hörppii vettä koko ajan?

Ihmisellä on virtsarakko tuota varten.

Miesten tarvitsee muutenkin käydä harvemmin pissalla kuin naisten. Siksi tuo ketjun asfalttimies voi juoda vettä yhtenään, kun naisten pitäisi juosta vastaavassa tilanteessa koko ajan vessassa.

 

 

Empiirisen kokemukseni mukaan tuo väite ei pidä paikkansa. Raksalla äijät ravaavat jatkuvasti kusella, mutta minä naisena käyn ehkä 3 kertaa vuoron aikana.

 

t. eri

Vierailija
198/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos painoa on paljon, niin pitää myös juoda paljon. En tajua jotain normaalipainoisia, jotka lipittävät vettä koko ajan, vaikka eivät tekisi mitään, mikä pistäisi hikoilemaan, eikä olisi kuuma sääkään.

Vierailija
199/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään pitää syödäkin joka hetki ettei kuole nälkään. Vaikka ihmiset ovat niin läskejä että eläisivät vuoden pelkällä vedellä.

Ei minun eikä kenenkään tuttavani pidä syödä joka hetki. Emmekä syökään.

Vierailija
200/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavia nämä 1,5 l juomakanistereita kantavat. Oikein mitatkin merkitty pulloon kylkeen, että juo riittävästi vuorokaudessa. He ilmeisesti kulkevat kaupungilla 12 h? Oikeesti, eikö ihmiset enää pysty itse fiilistelemään omat janonsa. 

Monelle vanhukselle sellainen olisi tarpeen, kun juovat aivan liian vähän.