Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ihmeessä enne kesällä selvittiin ilman,että oli vesipullo mukana ja siitä hörpittiin koko ajan. Päiväkodissaki jo oltava juomapullot.

Vierailija
28.06.2026 |

Jatkuvaa hörppimisestä ja pullon täyttelyä koska muuten tulee kuolema,

Kommentit (209)

Vierailija
201/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koomista, että joku alakouluikäinen ihan  tosissaan luulee, että vedenjuominen on keksitty vasta 2000-luvulla. Ei ole lapsi tainnut koskaan kuulla vesileilistä, jotka kulkijat ennen pitivät mukanaan. 

Niin, kulkijat. Oletan että tässä keskustelussa on aika vähän kulkureita ja useimmilla on koti ja esimerkiksi työpaikka, joiden välisiä matkoja he kulkevat. Voivat juoda ihan ennen lähtöä lasista, eikä tarvitse vesileiriä 😀

 

 

Ai sä olet niin pieni lapsi, ettet ole koskaan kuullut ruumiillisesta työstä. Usko tai älä, mutta aika moni tekee sellaista nykyisinkin. Ei siihen tosiaan vesileiriä tarvita, mutta vesileili on hyvä olla mukana, jos tekee esim. asfalttihommia kesäkuumalla. 

Ai sinä vesijankkaaja olet asfalttimies, sikmä tapauksessa on tosi hyvä, että muistat juoda niissä hommissa. Laita veteen jotain nestehukkaan tarkoitettua suoliluosta myös!

Tällaiselle akateemiselle paperinpyörittäjälle kuin minä ei tule töissä hiki eikä jano, siksi ei ole tarvetta jatkuvaan juomiseen. On pikemminkin ärsyttävää rampata jatkuvasti vessassa.

 

 

 

Ikävä pilata seksifantasiasi, mutta en puhunut itsestäni kun puhuin asflattihommista. Sinulta meni nyt hyvä kiihottuminen ihan hukkaan. 

Eli tämän ketjun vesipullojankkaaja on naisvihaajapalstamies. Ihmettelinkin jo alussa kirjoitustyyliäsi ja useassa kommentissa kummallisen, aggressiivisen rumia kirjoituksiasi vanhempien naisten ulkonäöstä.

Harmi että tuhlasin aikaa tuollaisen ääliön kanssa kirjoittamiseen. Eiköhän tämä aihe ole nyt nähty minun kannaltani.

Vierailija
202/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavia nämä 1,5 l juomakanistereita kantavat. Oikein mitatkin merkitty pulloon kylkeen, että juo riittävästi vuorokaudessa. He ilmeisesti kulkevat kaupungilla 12 h? Oikeesti, eikö ihmiset enää pysty itse fiilistelemään omat janonsa. 

Monelle vanhukselle sellainen olisi tarpeen, kun juovat aivan liian vähän. 

 

 

Juomiseen ei tarvita massiivista pulloa. Ihan voi juoda vaikka laisista. Vanhuksilla tosin ei välttämättä onnistu, jos ovat vuodepotilaina ja hoitajille on annettu käsky, ettei saa antaa juomaa, jotta vanhus kuolee nopeammin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tämän ketjun vesipullojankkaaja on naisvihaajapalstamies. Ihmettelinkin jo alussa kirjoitustyyliäsi ja useassa kommentissa kummallisen, aggressiivisen rumia kirjoituksiasi vanhempien naisten ulkonäöstä.

Harmi että tuhlasin aikaa tuollaisen ääliön kanssa kirjoittamiseen. Eiköhän tämä aihe ole nyt nähty minun kannaltani.

 

Voimme sopia noin, jos se helpottaa oloasi. Tsemppiä sinulle, röllykkäpieni! 

Vierailija
204/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa, että lapsilla on kesäloma. Periteiset ilmalämpöpumppu ja vesipullo jankutukset taas voimissaan 

Vierailija
205/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa ostoskeskuksessahan on kuntosali ja muita liikuntapaikkoja, niihin on ihan järkevää ottaa vesipullo mukaan. Säästyy myös kahvilarahat kun ei tarvitse poiketa kalliille kahville janoisena.

Vierailija
206/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttua ruuan kanssa. Välipalapatukoita taskut täyteen vaikka lähtisi vain viemän kirjoja kirjastolle. Ja se vesipullo,mieluiten jättikokoinen. Sitten mussutti mussutti ja hörps hörps.

🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
207/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihon pitää olla kaunis. Siksi juon.

Vierailija
208/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan nuoruudesta, että juotiin harvemmin, mutta kerralla enemmän. 

Sitten oli pidettävä huoli vessakäynneistä, vessa oli kotona ulkokäymälä.

Niin, on pidettävä huoli, ettei tule sydänsairauksia jos juo vain satunnaisesti. 

Yöunille mentäessä pitää todellla juoda runsaammin, kun infarktit tulevat usein yöllä ja nesteen vähyydestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
209/209 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haistaa aina vessassa esim. työpaikalla ettei vanhemmat työkaverit juo. Pistävä k*usenkäry jää jälkeen.

Se on hormonaalista. Vaihdevuosien lähestyminen muuttaa virtsan hajua.