Miten ihmeessä enne kesällä selvittiin ilman,että oli vesipullo mukana ja siitä hörpittiin koko ajan. Päiväkodissaki jo oltava juomapullot.
Jatkuvaa hörppimisestä ja pullon täyttelyä koska muuten tulee kuolema,
Kommentit (209)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavia nämä 1,5 l juomakanistereita kantavat. Oikein mitatkin merkitty pulloon kylkeen, että juo riittävästi vuorokaudessa. He ilmeisesti kulkevat kaupungilla 12 h? Oikeesti, eikö ihmiset enää pysty itse fiilistelemään omat janonsa.
Monelle vanhukselle sellainen olisi tarpeen, kun juovat aivan liian vähän.
Juomiseen ei tarvita massiivista pulloa. Ihan voi juoda vaikka laisista. Vanhuksilla tosin ei välttämättä onnistu, jos ovat vuodepotilaina ja hoitajille on annettu käsky, ettei saa antaa juomaa, jotta vanhus kuolee nopeammin.
Eli tämän ketjun vesipullojankkaaja on naisvihaajapalstamies. Ihmettelinkin jo alussa kirjoitustyyliäsi ja useassa kommentissa kummallisen, aggressiivisen rumia kirjoituksiasi vanhempien naisten ulkonäöstä.
Harmi että tuhlasin aikaa tuollaisen ääliön kanssa kirjoittamiseen. Eiköhän tämä aihe ole nyt nähty minun kannaltani.
Voimme sopia noin, jos se helpottaa oloasi. Tsemppiä sinulle, röllykkäpieni!
Huomaa, että lapsilla on kesäloma. Periteiset ilmalämpöpumppu ja vesipullo jankutukset taas voimissaan
Monessa ostoskeskuksessahan on kuntosali ja muita liikuntapaikkoja, niihin on ihan järkevää ottaa vesipullo mukaan. Säästyy myös kahvilarahat kun ei tarvitse poiketa kalliille kahville janoisena.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttua ruuan kanssa. Välipalapatukoita taskut täyteen vaikka lähtisi vain viemän kirjoja kirjastolle. Ja se vesipullo,mieluiten jättikokoinen. Sitten mussutti mussutti ja hörps hörps.
🤣
Ihon pitää olla kaunis. Siksi juon.
Muistan nuoruudesta, että juotiin harvemmin, mutta kerralla enemmän.
Sitten oli pidettävä huoli vessakäynneistä, vessa oli kotona ulkokäymälä.
Niin, on pidettävä huoli, ettei tule sydänsairauksia jos juo vain satunnaisesti.
Yöunille mentäessä pitää todellla juoda runsaammin, kun infarktit tulevat usein yöllä ja nesteen vähyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Haistaa aina vessassa esim. työpaikalla ettei vanhemmat työkaverit juo. Pistävä k*usenkäry jää jälkeen.
Se on hormonaalista. Vaihdevuosien lähestyminen muuttaa virtsan hajua.
Eli tämän ketjun vesipullojankkaaja on naisvihaajapalstamies. Ihmettelinkin jo alussa kirjoitustyyliäsi ja useassa kommentissa kummallisen, aggressiivisen rumia kirjoituksiasi vanhempien naisten ulkonäöstä.
Harmi että tuhlasin aikaa tuollaisen ääliön kanssa kirjoittamiseen. Eiköhän tämä aihe ole nyt nähty minun kannaltani.