Onko se Pottukoira kovinkin suosittu siellä maalla?
Kommentit (26)
En ole koskaan kuullutkaan, toisaalta en kyllä seuraa suomalaisia striimaajia, yms
Juontaja Kim Sainio toivoi Radio Rockin lähetyksessä to 16.11. klo 10 Pottukoiran halvaantuvan.
Meidän koko nelihenkinen perhe seuraa Pottukoiran live -lähetystä iltaisin yhdessä.
Mikä Pottukoira?kysyy maalla-asuva
Persujen keskuudessa on suosittu.
Mistä mää tiedän. Tuskin kukaan kehtaa isoon ääneen julistaa seuraavansa pottukoiraa. Täällä kyllä vammaset on julkkiksia, että olisiko Pottukoira liian normaali paikallisille.
Onko se vähän sama kuin käpylehmä?
Vierailija kirjoitti:
Persujen keskuudessa on suosittu.
Ylilaudalla suosittu ja mun ruudulla myös ainakin silloin tällöin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tatskatut tykkää katella.
Ei mulla ole yhtään tatskaa ja ihan selvinpäin seuraan Pottukoiraa. Pottukoirasta sain tietää sukulaisilta joskus vuosikausia sitten, kun Pottukoira ei ollut mikään mediajulkkis. Kyllä Pottukoira on ihan aidosti viihdyttävä ja hauska, vaikka välillä on turhan mulkk* muita kohtaan.
Tä miten niin maalla? Maaseudulla on hyvä asua. Pottukoiraa katsoin joskus yks kerta mutta ei oikein minua kiinnostanut. Kaupunkilaisille joku Milanjaffi liukuu metrossa maidossa on varmaan voimaannuttavaa!
Tänään kuulin tai näin kun oli vuokrakämppänsä tuhonnut. Kiinnostaisi kyllä poksauttaa Fiskarsin hamaralla takaraivoon.
Katon vasta sit ku se on onlyfansissa
Vierailija kirjoitti:
Tänään kuulin tai näin kun oli vuokrakämppänsä tuhonnut. Kiinnostaisi kyllä poksauttaa Fiskarsin hamaralla takaraivoon.
Näitkö sen asunnon. En kyllä julkisten tietojen perusteella valitsisi mitään kantaa asiaan. Saattaa olla, että jotain sotkua jäi, mutta haisi kyllä rahastukselta kovasti. Olihan sitä kämppää yritetty Pottukoiralle myydä kenties rahapulassa, mutta Pottukoira ei halunnut ostaa. Siellähan katkesi rahahana, kun Pottukoira muutti pois. Tuo juttu haisee ihan oikeasti, kun striimeillä ei pska lentänyt.
Rappiotubettajien suosio on merkki siitä että olemme joutuneet h3lvettiin, johonkin negatiiviseen vaihtoehtotodellisuuteen aika-avaruusjatkumossa. Muuten suosiota keräisivät vain ylevät ja sivistystä kohottavat youtubekanavat.
Itse olen vähän katsonut useita vuosia sitten Pottukoiran videoita ja sanotaan näin että minä en ole kyllä kohderyhmää tuollaisille videoille.Vaikuttaa siltä että meno on mennyt vielä holtittomammaksi mitä olen nyt viime aikoina sattunut huomaamaan otsikoita Pottukoirasta.
Se, että tärvelee kauppaliikkeissä tuotteita, menee jo jonkun rajan yli.
Pottukoira
Latela
Cheek