Orpo antoi kaverilleen 35 miljoonaa valtion rahaa, eikä ketään kiinnosta
Mutta Marinin aamupalasta jaksetaan vieläkin jauhaa. Tämä on oiva osoitus, ettei oikeistoa edes kiinnosta moraali.
Kommentit (53)
Kokoomuslaiset on täysiä kommunisteja. Kaikki niiden firmat pyörii aina verorahoilla.
Vierailija kirjoitti:
Miten se elätin elämää heiluttelee?
Orpohan se elätti kavereineen on. Veronmaksajien rahoilla mällää ja saa palkkansa.
Juu niin se on. Korruptiosta ei puhuta suomessa mutta ukrainaan aannetaan rahaa vaikka ukraina on maaailman korruptoitunein maa. Ei ihme että sota kestää kauan kun ukrainalle annettuja rahoja menee muuhun kuin sodan voittamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Kela jakaa 18 miljardia euroa vuosittain toisten rahoilla eläville tukipummisaatanoille ja ketään ei kiinnosta. Olisiko aika laittaa Kela kiinni niin päästään eroon heikoista aineksesta. Ovat pahinta saastaa tässä maassa ja täällä niitä ei tarvita yhtäkään.
Kokoomus puolueena ja sitä äänestävät loiset tosiaan on kyllä heikointa ainesta. Hyvin kiteytit koko äärioikeiston tuohon kirjoitukseen. Persuthan on myös kunnostautunut näissä hyväveli vehkeilyissä ja tukipummeina syrjäkylillä.
Vierailija kirjoitti:
Kela jakaa 18 miljardia euroa vuosittain toisten rahoilla eläville tukipummisaatanoille ja ketään ei kiinnosta. Olisiko aika laittaa Kela kiinni niin päästään eroon heikoista aineksesta. Ovat pahinta saastaa tässä maassa ja täällä niitä ei tarvita yhtäkään.
Kai sinä ymmärrät, että suurin osa tuosta on eläkkeitä, vanhempainrahoja, lapsilisiä, opintotukea, sairaspäivärahoja, lääkekorvauksia ynnä muuta, mitä jaetaan jossain vaiheessa joka ikiselle suomalaiselle? Onko jokainen Kelasta rahaa saanut pummi mielestäsi? Jos puhutaan sitten jostain toimeentulotuesta, niin sitä saa hyvin pieni joukko ihmisiä, joista suurin osa on syystä tai toisesta niin heikossa kunnossa, ettei pysty hakemaan itseään edes eläkkeelle tai esiintymään työnhakijana edes teoreettisesti.
Vierailija kirjoitti:
Miten se elätin elämää heiluttelee?
Kyllä Vapaavuori varmasti osansa saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kela jakaa 18 miljardia euroa vuosittain toisten rahoilla eläville tukipummisaatanoille ja ketään ei kiinnosta. Olisiko aika laittaa Kela kiinni niin päästään eroon heikoista aineksesta. Ovat pahinta saastaa tässä maassa ja täällä niitä ei tarvita yhtäkään.
Tuolta se maailma näyttää 16- vuotiaan silmin katsottuna. Odotas nyt vielä. Kyllä sullekin voi tulla elämässä kylmää kyytiä.
Voi olla, että kohta sinäkin joudut itse tienaamaan rahasi ja hyvää hyvyyttäsi tukemaan toisia ihan omalla lompakollasi. Mahtaa sulla naama venähtää, kun palataan siihen aikaan ja varmasti palataan.
Kielsikö äitisi taas itsetyydytyksen olohuoneen sohvalla? Siksikö sinulla on paha mieli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kela jakaa 18 miljardia euroa vuosittain toisten rahoilla eläville tukipummisaatanoille ja ketään ei kiinnosta. Olisiko aika laittaa Kela kiinni niin päästään eroon heikoista aineksesta. Ovat pahinta saastaa tässä maassa ja täällä niitä ei tarvita yhtäkään.
Yhden ihmisen toimeentulotuen puolituksella vuodeksi valtio säästää jopa jokusen tonnin. Ei ole varaa maksaa niitä... Mutta Orpon kavereille 35mil on helyjä vaan!
Kaikkien tukien puolituksella säästetään 9 miljardia.
RKP on kaiken takana. HIFK on ruotsinkielinen jääkiekkojoukkue. Omistajat on ruotsinkielistä eliittiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kela jakaa 18 miljardia euroa vuosittain toisten rahoilla eläville tukipummisaatanoille ja ketään ei kiinnosta. Olisiko aika laittaa Kela kiinni niin päästään eroon heikoista aineksesta. Ovat pahinta saastaa tässä maassa ja täällä niitä ei tarvita yhtäkään.
Yhden ihmisen toimeentulotuen puolituksella vuodeksi valtio säästää jopa jokusen tonnin. Ei ole varaa maksaa niitä... Mutta Orpon kavereille 35mil on helyjä vaan!
Kaikkien tukien puolituksella säästetään 9 miljardia.
Ja heitetään hyvästit hyvinvointivaltiolle. Eiku ainiin, johan tämä hallitus on heittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kela jakaa 18 miljardia euroa vuosittain toisten rahoilla eläville tukipummisaatanoille ja ketään ei kiinnosta. Olisiko aika laittaa Kela kiinni niin päästään eroon heikoista aineksesta. Ovat pahinta saastaa tässä maassa ja täällä niitä ei tarvita yhtäkään.
Kai sinä ymmärrät, että suurin osa tuosta on eläkkeitä, vanhempainrahoja, lapsilisiä, opintotukea, sairaspäivärahoja, lääkekorvauksia ynnä muuta, mitä jaetaan jossain vaiheessa joka ikiselle suomalaiselle? Onko jokainen Kelasta rahaa saanut pummi mielestäsi? Jos puhutaan sitten jostain toimeentulotuesta, niin sitä saa hyvin pieni joukko ihmisiä, joista suurin osa on syystä tai toisesta niin heikossa kunnossa, ettei pysty hakemaan itseään edes eläkkeelle tai esiintymään työnhakijana edes teoreettisesti.
Ei se ymmärrä.
Hah, Suomen säästöt tuhlataan muualle samantien.