Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Orpo antoi kaverilleen 35 miljoonaa valtion rahaa, eikä ketään kiinnosta

Vierailija
28.06.2026 |

Mutta Marinin aamupalasta jaksetaan vieläkin jauhaa. Tämä on oiva osoitus, ettei oikeistoa edes kiinnosta moraali.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista kyllä miten vähän keskustelua Orpon suhmuroinnit saavat aikaan.

Vierailija
2/53 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se elätin elämää heiluttelee? 

T: kokoomuksen puoluetoimisto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset sekoittavat miltsit ja miljarditkin. Elon Muskin henkilökohtaista omaisuutta osaavat ymmärtää oikeasti ani harvat.

Vierailija
4/53 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kela jakaa 18 miljardia euroa vuosittain toisten rahoilla eläville tukipummisaatanoille ja ketään ei kiinnosta. Olisiko aika laittaa Kela kiinni niin päästään eroon heikoista aineksesta. Ovat pahinta saastaa tässä maassa ja täällä niitä ei tarvita yhtäkään.

Yhden ihmisen toimeentulotuen puolituksella vuodeksi valtio säästää jopa jokusen tonnin. Ei ole varaa maksaa niitä... Mutta Orpon kavereille 35mil on helyjä vaan!

Vierailija
5/53 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kela jakaa 18 miljardia euroa vuosittain toisten rahoilla eläville tukipummisaatanoille ja ketään ei kiinnosta. Olisiko aika laittaa Kela kiinni niin päästään eroon heikoista aineksesta. Ovat pahinta saastaa tässä maassa ja täällä niitä ei tarvita yhtäkään.

Siitä voidaan keskustella vasta sitten, kun jokaiselle hakijalla riittää tässä maassa töitä. Tuolla 35 miljoonallakin olisi saanut aika monta työpaikkaa.

Vierailija
6/53 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kela jakaa 18 miljardia euroa vuosittain toisten rahoilla eläville tukipummisaatanoille ja ketään ei kiinnosta. Olisiko aika laittaa Kela kiinni niin päästään eroon heikoista aineksesta. Ovat pahinta saastaa tässä maassa ja täällä niitä ei tarvita yhtäkään.

Katsokaa työttömiä! Ulkomaalaisia! Äkkiä nyt joku aamupalakohu edellisestä hallituksesta!

T. Kokoomus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/53 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun X-fiidissä oli useita kysymyksiä, kyseenalaistuksia ja veetuiluakin aiheesta. Montaakin tahoa tuntuu kiinnostavan. Se on eri asia, että missä mitäkin julkaistaan.

Vierailija
8/53 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on yksi suomen heikkouksista. Voi toimia niin moraalittomasti kuin kehtaa, eikä siitä seuraa mitään. Asia unohtuu pian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/53 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei kiinnosta. Itse et edes viitsinyt kertoa, mistä on kysymys. 

Marinin aamupalat ja iltajuhlat olivat rikkaan ihmisen haistakaapaskaköyhät-touhua. Sitä ei kenenkään toisen touhut selitä paremmaksi.

Vierailija
10/53 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kela jakaa 18 miljardia euroa vuosittain toisten rahoilla eläville tukipummisaatanoille ja ketään ei kiinnosta. Olisiko aika laittaa Kela kiinni niin päästään eroon heikoista aineksesta. Ovat pahinta saastaa tässä maassa ja täällä niitä ei tarvita yhtäkään.

Tuolta se maailma näyttää 16- vuotiaan silmin katsottuna. Odotas nyt vielä. Kyllä sullekin voi tulla elämässä kylmää kyytiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/53 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäpä EU Ursula Von Der Leyenin satojen miljardien korruptiot joista Suomen päämediat eivät koskaan kerro... siellä ovat kaikkien suomalaistenkin rahat

Vierailija
12/53 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi puhelinsoitto Jan Vapaavuorelle ja asian pitäisi olla selvä meille kaikille. Vapaavuori ainakin titetää vastuuhenkilöt tikitilleen. Vai onko hän kadottannut äkisti puhekykynsä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/53 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maan tapa ja lampaille kaikki käy.

Vierailija
14/53 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kela jakaa 18 miljardia euroa vuosittain toisten rahoilla eläville tukipummisaatanoille ja ketään ei kiinnosta. Olisiko aika laittaa Kela kiinni niin päästään eroon heikoista aineksesta. Ovat pahinta saastaa tässä maassa ja täällä niitä ei tarvita yhtäkään.

Idiootti. Kelan menoerät ovat julkista tietoa, lue sinäkin niin viisastut: https://www.kela.fi/tietotarjotin/1358743-kela-maksoi-etuuksia-175-milj…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/53 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveria - hyvää veljeä - ei jätetä kokoomuksessa!

Vierailija
16/53 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi 35 miljoonaa vastikkeetonta rahaa kaverille, on ihan linjassa sen yhteisöveron alennuksen, ja työttömän suojaosan poiston kanssa. Silloin kun päätöksiä ei ohjaa järki, vaan reagointi.

Vierailija
17/53 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta päinvastoin tuntuu siltä, että tämä aihe kiinnostaa mediaa ja kansaakin. Päättäjien nimiä kaipaillaan kovasti siellä sun täällä.

Vierailija
18/53 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä tää juttu on? Tästä pitää repiä otsikot, jos on totta!!!

Vierailija
19/53 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kela jakaa 18 miljardia euroa vuosittain toisten rahoilla eläville tukipummisaatanoille ja ketään ei kiinnosta. Olisiko aika laittaa Kela kiinni niin päästään eroon heikoista aineksesta. Ovat pahinta saastaa tässä maassa ja täällä niitä ei tarvita yhtäkään.

Tuolta se maailma näyttää 16- vuotiaan silmin katsottuna. Odotas nyt vielä. Kyllä sullekin voi tulla elämässä kylmää kyytiä. 

Voi olla, että kohta sinäkin joudut itse tienaamaan rahasi ja hyvää hyvyyttäsi tukemaan toisia ihan omalla lompakollasi. Mahtaa sulla naama venähtää, kun palataan siihen aikaan ja varmasti palataan.

Vierailija
20/53 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on yksi suomen heikkouksista. Voi toimia niin moraalittomasti kuin kehtaa, eikä siitä seuraa mitään. Asia unohtuu pian.

Kai se unohtuu kun ei media pidä asiaa esillä. Toista se olisi jos nuori vassari naispääministeri olisi asialla, muusta ei kirjoitettaisikaan kahteen viikkoon. Oikeistoäijät pääsee kuin koira veräjästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan