Orpo antoi kaverilleen 35 miljoonaa valtion rahaa, eikä ketään kiinnosta
Mutta Marinin aamupalasta jaksetaan vieläkin jauhaa. Tämä on oiva osoitus, ettei oikeistoa edes kiinnosta moraali.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Minusta päinvastoin tuntuu siltä, että tämä aihe kiinnostaa mediaa ja kansaakin. Päättäjien nimiä kaipaillaan kovasti siellä sun täällä.
Orpohan antoi tänään lausunnon avustajan välityksellä. Luultavasti vetoaa jatkossa siihen ettei ole muuta kommentoitavaa, ja asia on sillä taputeltu. Valitettavasti maan tapa mahdollistaa tämän.
Kaikki helsinkiläisethän siitä hyötyy ku ei tarvi käydä enää 50 vuotta vanhassa ddr-bunkkerissa tapahtumissa.
Vierailija kirjoitti:
Toi 35 miljoonaa vastikkeetonta rahaa kaverille, on ihan linjassa sen yhteisöveron alennuksen, ja työttömän suojaosan poiston kanssa. Silloin kun päätöksiä ei ohjaa järki, vaan reagointi.
Ei Vapaavuori tuu omistamaan sitä kiinteistöä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on yksi suomen heikkouksista. Voi toimia niin moraalittomasti kuin kehtaa, eikä siitä seuraa mitään. Asia unohtuu pian.
Kai se unohtuu kun ei media pidä asiaa esillä. Toista se olisi jos nuori vassari naispääministeri olisi asialla, muusta ei kirjoitettaisikaan kahteen viikkoon. Oikeistoäijät pääsee kuin koira veräjästä.
Suomalaisista itsestään se on kiinni. Näin moraaliton toisiaan riistävä kansa joutuu toisten huomaan jossain vaiheessa ihan varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Kela jakaa 18 miljardia euroa vuosittain toisten rahoilla eläville tukipummisaatanoille ja ketään ei kiinnosta. Olisiko aika laittaa Kela kiinni niin päästään eroon heikoista aineksesta. Ovat pahinta saastaa tässä maassa ja täällä niitä ei tarvita yhtäkään.
Vähän nyt järkeä tähän.
Kela ei sentään jakele jokaiselle asiakkaalleen 35 miljoonaa, kuten Orpo.
PS. Pahinta saataa tässä maassa ovat kaltaisesi älylliset amebat.
Tässähän se on syy sille Orpon ajamalle tunnin junallekin. Pitää päästä Turusta nopsasti Garden Helsinkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kela jakaa 18 miljardia euroa vuosittain toisten rahoilla eläville tukipummisaatanoille ja ketään ei kiinnosta. Olisiko aika laittaa Kela kiinni niin päästään eroon heikoista aineksesta. Ovat pahinta saastaa tässä maassa ja täällä niitä ei tarvita yhtäkään.
Tuolta se maailma näyttää 16- vuotiaan silmin katsottuna. Odotas nyt vielä. Kyllä sullekin voi tulla elämässä kylmää kyytiä.
Voi olla, että kohta sinäkin joudut itse tienaamaan rahasi ja hyvää hyvyyttäsi tukemaan toisia ihan omalla lompakollasi. Mahtaa sulla naama venähtää, kun palataan siihen aikaan ja varmasti palataan.
Pikkupoikien uho on tavallaan söpöä 🤣🤣🤦
Sofiaa seuraa kohut toisensa perään, mutta Orpoa ei.
Suomessa poliitikoilla on nautintaoikeus yhteisiin varoihin.
Muualla maailmassa sitä lkutsutaan korruptioksi ja se on rikollista.
Vierailija kirjoitti:
Sofiaa seuraa kohut toisensa perään, mutta Orpoa ei.
Oisko jotain tekemistä sillä et Virta haluaa vaan kaikkea huonoa suomalaisille ja Orpo rakennuttaa uusia jäähalleja
Niinhän se teki Sipiläkin. Myi sukulaisilleen valtion maita halvalla ja sitten osti ne takaisin ihan helvetin kalliilla hinnalla.
Tunnin juna ja Garden Helsinki on samaa Orpon johdolla tehtyä suhmurointia. Turusta pitää päästä tunnissa Garden Helsinkiin.
Kyllä tämä asia kiinnostaa, mutta Orpo ja Vapaavuori väistelevät totuuden kertomista.
Vierailija kirjoitti:
Miten se elätin elämää heiluttelee?
Purra leikkaa tukia säästöjä saadakseen. Sen kautta.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa poliitikoilla on nautintaoikeus yhteisiin varoihin.
Muualla maailmassa sitä lkutsutaan korruptioksi ja se on rikollista.
Suomi ja meidän kokkarepoijat on r.y.c.c.c.ä nro 2. Ihan sama moraali. Mallia otettu idästä.
Vierailija kirjoitti:
Tunnin juna ja Garden Helsinki on samaa Orpon johdolla tehtyä suhmurointia. Turusta pitää päästä tunnissa Garden Helsinkiin.
Mutku Vantaan Kivistöön aiotaan rakentaa hienompi halli. Pakko saada.
T. Petteri The petter
Kokoomusmediassa ja Ylessä on niin hiirenhiljaista, että voisi kuulla neulan putoavan.
Totta kai tuen, ja teen sen ihan iloiten. Ymmärrän, että saamaani työpaikkaa kohtaan on monta muuta hakijaa, joten on ihan oikein, että saavat pettymyksestä korvauksen tukien muodossa. Et säkään siellä Hartwallin varastolla mikään korvaamaton ole, kunhan esität vain.