4-vuotiaat kaksostytöt kadonneet Helsingissä!!
Kaksi 4-vuotiasta tyttöä kadonnut Helsingissä
Poliisi pyytää havaintoja.
Tänään klo 14:28
4-vuotiaat kaksostytöt ovat kadonneet Helsingin Tapanilassa, tiedottaa poliisi.
Poliisin mukaan lapset katosivat Takalankujalta sunnuntaina ennen kello 14.
Molemmilla tytöillä on vaaleat hiukset. Toisella on yllään siniset shortsit ja toisella pinkit trikoot sekä vaalea t-paita.
Poliisi pyytää ilmoittamaan havainnoista hätänumeroon 112.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Rukoukseen vastattiin, kiitos!
Että mä vihaan näitä uskovaisia.
Joku löytyy terveenä , joku kuolleena. Kaikkien puolesta on idiootit rukoilleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jättänyt koskaan 4-vuotiasta poikaani valvomatta kun ulkoilimme. 4-vuotias on todella pieni vielä, aikuisen tulee olla lähettyvillä ja saatavilla aina.
Nainen 56 vuotta
Ai 56-vuotiaalla nelivuotias poika.
Kaikki ei mennyt koukkuun kuten minä.
Oletko vammainen? Hänhän kirjoittaa menneessä aikamuodossa.
Sinä olet vammainen, sen huomaa joo kaukaa 😝
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo on edes mahdollista kadottaa kaksi lasta samaan aikaan? No toivottavasti löytyvät
Voisin kuvitella että katosivat juuri siksi. Yksin kumpikaan ei lähtisi seikkailemaan mutta kaksin saadaan "loistoideoita". Toivon - ja uskon! että löytyvät piankin ja kunnossa <3
Mutta siis kuka aikuinen jättää kaksi noin pientä lasta valvomatta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko ne mennyt takapihalle?
Nykyään soitetaan poliisille, jos 12-vuotias on 10 minuuttia vastaamatta puhelimeen.
Nämä ovat 4, kaukana 12-vuotiaasta.
Miks vanhemmat ei vahdi omaa jälkikasvuaan?
Meidän taloyhtiön pihalla noin 5-7v ipanat ovat vielä juoksetelemassa klo 23 aikaan... Sitten jos heille sattuu jotain niin ollaan heti syyttämäässä kaikki muita kun itseään.
Kuinka vanhemmat voivat olla näin vastuuttomia?
Sma täällä. Meillä lukkarin lapset kirkuu pihassa aina puolen yöhön asti. Varsinkin nyt kesällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jättänyt koskaan 4-vuotiasta poikaani valvomatta kun ulkoilimme. 4-vuotias on todella pieni vielä, aikuisen tulee olla lähettyvillä ja saatavilla aina.
Nainen 56 vuotta
Ai 56-vuotiaalla nelivuotias poika.
Kaikki ei mennyt koukkuun kuten minä.
Oletko vammainen? Hänhän kirjoittaa menneessä aikamuodossa.
Älä käytä vammaisuutta sanana kun tarkoitat ihan muuta.
Kyllä tuollaisesta poliisi tekee lasun ja niin pitääkin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuollaisesta poliisi tekee lasun ja niin pitääkin.
Onko lastenkodissa sitten jotkut 3-metriset aidat pihan ympärillä ja lapsilla valjaat jotta kukaan ei vaan katoa mihinkään missään tilanteessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko ne mennyt takapihalle?
Nykyään soitetaan poliisille, jos 12-vuotias on 10 minuuttia vastaamatta puhelimeen.
Nämä ovat 4, kaukana 12-vuotiaasta.
Miks vanhemmat ei vahdi omaa jälkikasvuaan?
Meidän taloyhtiön pihalla noin 5-7v ipanat ovat vielä juoksetelemassa klo 23 aikaan... Sitten jos heille sattuu jotain niin ollaan heti syyttämäässä kaikki muita kun itseään.
Kuinka vanhemmat voivat olla näin vastuuttomia?
Sma täällä. Meillä lukkarin lapset kirkuu pihassa aina puolen yöhön asti. Varsinkin nyt kesällä.
Kappalaisen lapset ovat onneksi kiltisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko ne mennyt takapihalle?
Nykyään soitetaan poliisille, jos 12-vuotias on 10 minuuttia vastaamatta puhelimeen.
Nämä ovat 4, kaukana 12-vuotiaasta.
Miks vanhemmat ei vahdi omaa jälkikasvuaan?
Meidän taloyhtiön pihalla noin 5-7v ipanat ovat vielä juoksetelemassa klo 23 aikaan... Sitten jos heille sattuu jotain niin ollaan heti syyttämäässä kaikki muita kun itseään.
Kuinka vanhemmat voivat olla näin vastuuttomia?
Sma täällä. Meillä lukkarin lapset kirkuu pihassa aina puolen yöhön asti. Varsinkin nyt kesällä.
Meidän pihalla 4-7vuotiaat ROMANIlapset huutaa pihalla klo 19-24, päivällä hiljasta.
Aikusia ei näy.
Entä päiväkoti?
Noin 4-vuotias lapsi katosi maanantaina kesken päivän Kaakkois-Helsingissä sijaitsevasta päiväkodista.
Kaksi lasta katosi Imatran Tainionkosken päiväkodista tänään torstaina.
Tapahtuneesta kertoo tiedotteessa Imatran kaupunki. Kaupungin mukaan lapset olivat lähteneet päiväkodin pihasta aikuisen huomaamatta ja kävelleet lähistöllä sijaitsevaan kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tytöt löytyivät.
Tuleekohan tuosta viranomaisten tekemä ns. automaattilasu?
Kyllä pitäisi, näitä tapahtuu liikaa, olivatko vanhemmat terassilla?
Onpa palstalle pesiytynyt hysteerisiä ämmiä. Näitä "katoamisia" ei tapahdu todellakaan niin paljon kuten ennen. Nää vaan kaikki ilmoitettaan valtakunnan mediassa samantien. Ennen etittiin ihan rauhassa ja suurinosa päättyi hyvin.
Ruotsissa sunnuntaiaamuna kadonnut kaksivuotias poika löydettiin yöllä elossa, kertoo Ruotsin media. Pian kolme vuotta täyttävä poika ehti olla kadoksissa 13 tuntia.
Poika katosi sunnuntaiaamuna maatilalta Nyåkerin kylässä Nordmalingin kunnassa. Kadonneen etsintöihin osallistui poliisin ja pelastustyöntekijöiden lisäksi muun muassa Ruotsin puolustusvoimien joukkoja sekä satoja vapaaehtoisia. Lasta etsittiin metsästä, vesialueilta ja kylän rakennuksista.
Kiitos Jumala. Taas nähtiin rukouksen voima.
5-vuotias tyttö katosi tiistai-iltana yhdeksän jälkeen Nokialla, kertoo Sisä-Suomen poliisi.
Ovat tosiaan ajat muuttuneet. Viisikymppinen mieheni muistelee usein nuoruusvuosiaan, kun kymmenen vuotta nuorempi pikkuveli sai kulkea 3-vuotiaana vapaasti. Anoppi oli huoleton hippiäiti, jonka mielestä sen ikäisen piti saada kulkea Helsingin lähiöissä miten halusi, ja esikoisen huoli oli ihan turha. Tosin sen anoppi kyllä totesi, että jos jotain sattuisi, se olisi isoveljen vika. Onneksi mitään ei koskaan sattunut.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos Jumala. Taas nähtiin rukouksen voima.
Puukotus Vantaalla.
Nainen löi kirvellä päähän.
Jumalan tahto🤔
Kun jotain sattuu niin vaaditaan lasten ylisuojelua. Kun mitään ei satu niin ylisuojelevia vanhempia syytetään siitä että lapsia rajoitetaan liikaa eikä anneta lasten kokea elämää.
Nykyään moni lapsiperhe ei uskalla hakea apua mihinkään kun kaikesta rangaistaan lasulla. Ilmiantoyhteiskunnan haittapuolia tämäkin.