4-vuotiaat kaksostytöt kadonneet Helsingissä!!
Kaksi 4-vuotiasta tyttöä kadonnut Helsingissä
Poliisi pyytää havaintoja.
Tänään klo 14:28
4-vuotiaat kaksostytöt ovat kadonneet Helsingin Tapanilassa, tiedottaa poliisi.
Poliisin mukaan lapset katosivat Takalankujalta sunnuntaina ennen kello 14.
Molemmilla tytöillä on vaaleat hiukset. Toisella on yllään siniset shortsit ja toisella pinkit trikoot sekä vaalea t-paita.
Poliisi pyytää ilmoittamaan havainnoista hätänumeroon 112.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
JEESUS PELASTI.
Toinen tuleminen tapahtunut?
Missä se ylöstempaus, edes 4 vuotiaat ei kelvannut.
Pelastushan on uskiksille taivaaseen pääsy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos Jumala. Taas nähtiin rukouksen voima.
Puukotus Vantaalla.
Nainen löi kirvellä päähän.
Jumalan tahto🤔
Rukoilitko naista lyömään kirveellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuollaisesta poliisi tekee lasun ja niin pitääkin.
Onko lastenkodissa sitten jotkut 3-metriset aidat pihan ympärillä ja lapsilla valjaat jotta kukaan ei vaan katoa mihinkään missään tilanteessa?
Lastenkodista ei voi tehdä lasua joten hatkat ovat ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Eikös jossain hukkunut lapsi naapurin uima-altaaseen joskus kun karkasi omalta pihaltaan. Toivottavasti eivät ajaudu jonkunpedarin pihaan.
Espoossa lähes parikytä vuotta sitten. Muistan semmoisen tapauksen.
Vierailija kirjoitti:
Monikohan skidi taas katoaa kesän aikana. Tarkastakaa autonne ensin, se yksi poloinenhan kuoli autoon kun oli mennyt sinne.
Poloinen? Eikö se ollut poika eli inseli eli hyvä homma.
Vierailija kirjoitti:
Ma murais kaajan kellarissa jo käsittelyssä. Tätä on Suomi vuonna 2026.
Idiot. Tytöt löytyivät jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monikohan skidi taas katoaa kesän aikana. Tarkastakaa autonne ensin, se yksi poloinenhan kuoli autoon kun oli mennyt sinne.
Poloinen? Eikö se ollut poika eli inseli eli hyvä homma.
Täysidiooti siinäkin sönköttämässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JEESUS PELASTI.
Ei näkynyt etsijöiden seassa🤣
Samaa olin tulossa sanomaan. Kyllä se oli ihan ihminen, joka etsi ja pelasti.
Vierailija kirjoitti:
Ovat tosiaan ajat muuttuneet. Viisikymppinen mieheni muistelee usein nuoruusvuosiaan, kun kymmenen vuotta nuorempi pikkuveli sai kulkea 3-vuotiaana vapaasti. Anoppi oli huoleton hippiäiti, jonka mielestä sen ikäisen piti saada kulkea Helsingin lähiöissä miten halusi, ja esikoisen huoli oli ihan turha. Tosin sen anoppi kyllä totesi, että jos jotain sattuisi, se olisi isoveljen vika. Onneksi mitään ei koskaan sattunut.
Meillä kerran sattui. Lähdin ulos kavereiden kanssa oli tarkoitus käydä levykaupassa. Äiti olikin sitten laittanut kolme vuotiaan siskoni pihalle myös. Kuvitellen, että olen pihalla. Enpä ollut.
Sisko oli sitten sillä aikaa pudonnut jostain.. Päässä vuotava haava ja jalka oudossa asennossa. Isä kiiruhti sairaalaan pienen kanssa ja äiti odotteli nyrkit pystyssä mua kotona. Pääsin portista pihaan alkoi moukarointi. Tuli nyrkkiä sieltä ja läpsyä täältä, potkua, kaikkea... hän kuulemma tappaa mut, kun olin hänen silmänteränsä tappanut! Naapuri puuttui ja käski äidin lopettamaan.
Aivan hämilläni kattelin ympärilleni. Kaikki pihan ihmiset kattoi mua todella syyllistävästi. Mä vuosin verta, kaikkialle sattui.. kotiin ei ollut asiaa ennen kuin tiedetään, mitä siskolle on käynyt. Naapuri sitten siinä pihalla mua vähän siisti.
Se painostava hiljaisuus ja syyttely oli aivan kamalaa. Olin siis neljätoista silloin.
Isä ja sisko tulivat. Siskolla tikkejä otsassa ja jalkapaketissa. Murtunut sääriluu ja se vekki. Isältä sain hetken sympatiaa, kun silmämuurautui umpeen ja muutenkin ruhjeilla olin. Pääsin kotiin ja sain arestia vaikka kuinka.
Siskon kanssa asiat oli ok jo seuraavana päivänä, kuten isänkin. Äiti tuli aina ottaman siskon pois, jos leikitin, luin tai piirrettiin yhdessä.
Tunnen yhä suurta epäreiluutta tilanteesta. Vanhempien kanssa joskus juteltu aiheesta, mutta isä kuittaa asian, että turha sitä vanhoja muistella. Se oli sitä aikaa silloin. MUTTA kun muhun se jätti jäljen. Mä en ole siitä traumasta vieläkään selvinnyt. Lapsiani en koskaan antanut vanhemmilleni hoidettavaksi ja sekin toi omaa kitkaa.
N54
Ei näkynyt etsijöiden seassa🤣