4-vuotiaat kaksostytöt kadonneet Helsingissä!!
Kaksi 4-vuotiasta tyttöä kadonnut Helsingissä
Poliisi pyytää havaintoja.
Tänään klo 14:28
4-vuotiaat kaksostytöt ovat kadonneet Helsingin Tapanilassa, tiedottaa poliisi.
Poliisin mukaan lapset katosivat Takalankujalta sunnuntaina ennen kello 14.
Molemmilla tytöillä on vaaleat hiukset. Toisella on yllään siniset shortsit ja toisella pinkit trikoot sekä vaalea t-paita.
Poliisi pyytää ilmoittamaan havainnoista hätänumeroon 112.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tytöt löytyivät.
Elävinä vai kuolleina?
Elävinä.
Monikohan skidi taas katoaa kesän aikana. Tarkastakaa autonne ensin, se yksi poloinenhan kuoli autoon kun oli mennyt sinne.
Vierailija kirjoitti:
Tytöt löytyivät.
Tuleekohan tuosta viranomaisten tekemä ns. automaattilasu?
Vierailija kirjoitti:
Monikohan skidi taas katoaa kesän aikana. Tarkastakaa autonne ensin, se yksi poloinenhan kuoli autoon kun oli mennyt sinne.
Ranskassa on kuollut nyt monta autoon.
Vierailija kirjoitti:
Ne on Jammusedän hellässä huomassa.
FU, Älä edes vitsinä heitä. Vieläkin on muistissa. Toivottavasti löytyy ehjänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tytöt löytyivät.
Tuleekohan tuosta viranomaisten tekemä ns. automaattilasu?
Kyllä pitäisi, näitä tapahtuu liikaa, olivatko vanhemmat terassilla?
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo on edes mahdollista kadottaa kaksi lasta samaan aikaan? No toivottavasti löytyvät
Voisin kuvitella että katosivat juuri siksi. Yksin kumpikaan ei lähtisi seikkailemaan mutta kaksin saadaan "loistoideoita". Toivon - ja uskon! että löytyvät piankin ja kunnossa <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä rukoilen, että lapset löytyy pian ja ihan kunnossa. Vanhempien hätä täytyy olla hirveä!
4 vuotiaita pitää vahtia koko ajan, oppivathan vastaisuudessa.
Siis ihan oikeasti, kuka kadottaa nelivuotiaat? Eihän tuon ikäistä saa jättää valvomatta ulos hetkeksikään. Ties minne auton alle kirmaa siitä, kun ei ole vielä mitään järkeä päässä. Mahtavat vanhemmat taas asialla. Toivottavasti poliisi tekee lasun.
Teini-ikäisinä varmaan mukavia kasvatettavia tuollaiset kaksospennut :D
Luojalle kiitos (ja etsijöille) että löytyivät. Vanhemmilla saa olla silmätki selässä, ovat vilkkaita liikkeissään tuon ikäiset muksut.
En jättänyt koskaan 4-vuotiasta poikaani valvomatta kun ulkoilimme. 4-vuotias on todella pieni vielä, aikuisen tulee olla lähettyvillä ja saatavilla aina.
Nainen 56 vuotta
Poliisi tiedottaa, että löytyivät nopeasti.
Jos juopot vanhemmat olisivat itse viitsineet persettään nostaa ja käydä kurkkaamassa nurkan taa niin olisi muutama veroeuro säästynyt.
-naapuri
Vierailija kirjoitti:
Poliisi tiedottaa, että löytyivät nopeasti.
Jos juopot vanhemmat olisivat itse viitsineet persettään nostaa ja käydä kurkkaamassa nurkan taa niin olisi muutama veroeuro säästynyt.
-naapuri
Arvasin.
Lasua nyt vaan.
Vierailija kirjoitti:
En jättänyt koskaan 4-vuotiasta poikaani valvomatta kun ulkoilimme. 4-vuotias on todella pieni vielä, aikuisen tulee olla lähettyvillä ja saatavilla aina.
Nainen 56 vuotta
Ai 56-vuotiaalla nelivuotias poika.
Kaikki ei mennyt koukkuun kuten minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisi tiedottaa, että löytyivät nopeasti.
Jos juopot vanhemmat olisivat itse viitsineet persettään nostaa ja käydä kurkkaamassa nurkan taa niin olisi muutama veroeuro säästynyt.
-naapuri
Arvasin.
Lasua nyt vaan.
Tehty moneen kertaan. Ehkä nyt saa potkua tämä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko ne mennyt takapihalle?
Nykyään soitetaan poliisille, jos 12-vuotias on 10 minuuttia vastaamatta puhelimeen.
Nämä ovat 4, kaukana 12-vuotiaasta.
Miks vanhemmat ei vahdi omaa jälkikasvuaan?
Meidän taloyhtiön pihalla noin 5-7v ipanat ovat vielä juoksetelemassa klo 23 aikaan... Sitten jos heille sattuu jotain niin ollaan heti syyttämäässä kaikki muita kun itseään.
Kuinka vanhemmat voivat olla näin vastuuttomia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jättänyt koskaan 4-vuotiasta poikaani valvomatta kun ulkoilimme. 4-vuotias on todella pieni vielä, aikuisen tulee olla lähettyvillä ja saatavilla aina.
Nainen 56 vuotta
Ai 56-vuotiaalla nelivuotias poika.
Kaikki ei mennyt koukkuun kuten minä.
Oletko vammainen? Hänhän kirjoittaa menneessä aikamuodossa.
Elävinä vai kuolleina?