Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4-vuotiaat kaksostytöt kadonneet Helsingissä!!

Vierailija
28.06.2026 |

Kaksi 4-vuotiasta tyttöä kadonnut Helsingissä

Poliisi pyytää havaintoja.

 

Olli Vainio

Tänään klo 14:28

 

4-vuotiaat kaksostytöt ovat kadonneet Helsingin Tapanilassa, tiedottaa poliisi.

Poliisin mukaan lapset katosivat Takalankujalta sunnuntaina ennen kello 14.

Molemmilla tytöillä on vaaleat hiukset. Toisella on yllään siniset shortsit ja toisella pinkit trikoot sekä vaalea t-paita.

Poliisi pyytää ilmoittamaan havainnoista hätänumeroon 112.

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tytöt löytyivät.

Elävinä vai kuolleina?

Vierailija
22/71 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoukseen vastattiin, kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tytöt löytyivät.

Elävinä vai kuolleina?

Elävinä.

Vierailija
24/71 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikohan skidi taas katoaa kesän aikana. Tarkastakaa autonne ensin, se yksi poloinenhan kuoli autoon kun oli mennyt sinne. 

Vierailija
25/71 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tytöt löytyivät.

Tuleekohan tuosta viranomaisten tekemä ns. automaattilasu?

Vierailija
26/71 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Jeesus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/71 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monikohan skidi taas katoaa kesän aikana. Tarkastakaa autonne ensin, se yksi poloinenhan kuoli autoon kun oli mennyt sinne. 

Ranskassa on kuollut nyt monta autoon.

Vierailija
28/71 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on Jammusedän hellässä huomassa.

FU, Älä edes vitsinä heitä. Vieläkin on muistissa. Toivottavasti löytyy ehjänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/71 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tytöt löytyivät.

Tuleekohan tuosta viranomaisten tekemä ns. automaattilasu?

Kyllä pitäisi, näitä tapahtuu liikaa, olivatko vanhemmat terassilla?

Vierailija
30/71 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo on edes mahdollista kadottaa kaksi lasta samaan aikaan? No toivottavasti löytyvät 

Voisin kuvitella että katosivat juuri siksi. Yksin kumpikaan ei lähtisi seikkailemaan mutta kaksin saadaan "loistoideoita". Toivon - ja uskon! että löytyvät piankin ja kunnossa <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/71 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä rukoilen, että lapset löytyy pian ja ihan kunnossa. Vanhempien hätä täytyy olla hirveä!

4 vuotiaita pitää vahtia koko ajan, oppivathan vastaisuudessa.

Siis ihan oikeasti, kuka kadottaa nelivuotiaat? Eihän tuon ikäistä saa jättää valvomatta ulos hetkeksikään. Ties minne auton alle kirmaa siitä, kun ei ole vielä mitään järkeä päässä. Mahtavat vanhemmat taas asialla. Toivottavasti poliisi tekee lasun.

Vierailija
32/71 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-ikäisinä varmaan mukavia kasvatettavia tuollaiset kaksospennut :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/71 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojalle kiitos (ja etsijöille) että löytyivät. Vanhemmilla saa olla silmätki selässä, ovat vilkkaita liikkeissään tuon ikäiset muksut.

Vierailija
34/71 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jättänyt koskaan 4-vuotiasta poikaani valvomatta kun ulkoilimme.  4-vuotias on todella pieni vielä, aikuisen tulee olla lähettyvillä ja saatavilla aina. 

 

Nainen 56 vuotta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/71 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi tiedottaa, että löytyivät nopeasti.

Jos juopot vanhemmat olisivat itse viitsineet persettään nostaa ja käydä kurkkaamassa  nurkan taa niin olisi muutama veroeuro säästynyt.

-naapuri

Vierailija
36/71 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisi tiedottaa, että löytyivät nopeasti.

Jos juopot vanhemmat olisivat itse viitsineet persettään nostaa ja käydä kurkkaamassa  nurkan taa niin olisi muutama veroeuro säästynyt.

-naapuri

Arvasin.

Lasua nyt vaan.

Vierailija
37/71 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jättänyt koskaan 4-vuotiasta poikaani valvomatta kun ulkoilimme.  4-vuotias on todella pieni vielä, aikuisen tulee olla lähettyvillä ja saatavilla aina. 

 

Nainen 56 vuotta

Ai 56-vuotiaalla nelivuotias poika.

Kaikki ei mennyt koukkuun kuten minä.

Vierailija
38/71 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliisi tiedottaa, että löytyivät nopeasti.

Jos juopot vanhemmat olisivat itse viitsineet persettään nostaa ja käydä kurkkaamassa  nurkan taa niin olisi muutama veroeuro säästynyt.

-naapuri

Arvasin.

Lasua nyt vaan.

Tehty moneen kertaan. Ehkä nyt saa potkua tämä juttu.

Vierailija
39/71 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko ne mennyt takapihalle?

Nykyään soitetaan poliisille,  jos 12-vuotias on 10 minuuttia vastaamatta puhelimeen. 

Nämä ovat 4, kaukana 12-vuotiaasta.

Miks vanhemmat ei vahdi omaa jälkikasvuaan?

Meidän taloyhtiön pihalla noin 5-7v ipanat ovat vielä juoksetelemassa klo 23 aikaan... Sitten jos heille sattuu jotain niin ollaan heti syyttämäässä kaikki muita kun itseään.

Kuinka vanhemmat voivat olla näin vastuuttomia?

Vierailija
40/71 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jättänyt koskaan 4-vuotiasta poikaani valvomatta kun ulkoilimme.  4-vuotias on todella pieni vielä, aikuisen tulee olla lähettyvillä ja saatavilla aina. 

 

Nainen 56 vuotta

Ai 56-vuotiaalla nelivuotias poika.

Kaikki ei mennyt koukkuun kuten minä.

Oletko vammainen? Hänhän kirjoittaa menneessä aikamuodossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme