Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suviseuroista: Voiko joku vaan uskoa synnit anteeksi?

Vierailija
28.06.2026 |

Ja saadakin? 

Kommentit (243)

Vierailija
41/243 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matteuksen evankeliumi:
6:33 Vaan etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, niin myös kaikki tämä teille annetaan.

Markuksen evankeliumi:
1:15 ja sanoi: "Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi".

Johanneksen evankeliumi:
20:23 Joiden synnit te anteeksi annatte, niille ne ovat anteeksi annetut; joiden synnit te pidätätte, niille ne ovat pidätetyt."

Apostolien teot:
10:43 Hänestä kaikki profeetat todistavat, että jokainen, joka uskoo häneen, saa synnit anteeksi hänen nimensä kautta."

1.Johanneksen kirje:
2:12 Minä kirjoitan teille, lapsukaiset, sillä synnit ovat teille anteeksi annetut hänen nimensä tähden.

Sanoi Jeesus omille 12 opetuslapsillee, jotka jätti jatkamaan työtään. 

 

Mitä ajatusakrobatiaa on ajatella yli 2000 vuotta tuon jälkeen, että hei, tuo tarkoittaa meitä!

Jos hän ei olisi jättänyt tuota tehtävää (ja Pyhää Henkeä) kaikille seuraajilleen, kukaan ei enää saarnaisi evankeliumia maan päällä.

Voi noinkin ajatella.  Mutta ei niin, että maailmassa on vain 100 000 ihmistä,lähinnä Suomessa(!), joita tuo koskee. Ihan absurdi ja narsistinen ajatus. 

Kun Jeesus tulee toisen kerran, löytäneekö Hän uskoa maan päältä?

Tuo on Raamatussa.

Nyt on viimeinen lopun aika.

Jeesus kertoi opetuslapsilleen lopun ajan merkit.

Mm. Evankeliumi saarnataan todistukseksi kaikille. Sitten tulee loppu.

...

Nyt on jo niin viimeinen lopun aika, että Suviseuratkin ynnä monet muut seurat saarnataan netin kautta koko maapallolle ja ihmisiä tulee uskoon ulkomailla. Vaikka missä, ympäri maapalloa.

 

Itse ajattelen, että Suomen kansalla etsikkoaika lienee ehkä melko lopussa. Evankeliumia on julistettu maassamme yli 100 vuotta, mutta harvat ovat ottaneet sen vastaan.

Uskon, että kristinusko häviää Suomesta ja Euroopasta 

Jos maailma vielä pysyy pystyssä, kristinusko siirtyy muualle. Kokonaan eri mantereille.

Vierailija
42/243 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos uskot ihan yleisestä saarnasta syntien anteeksiantamuksen omalle kohdallesi, niin olet saanut parannuksen armon ja olet Jumalan lapsi.

Jaa että jos joku on eilen just rai...nnut lapsen, mutta tänään ihan vaan nostaa käden ylös, niin joku toinen pöntöstä jo suit sait sukkelaan  sanoo, että kaikki synnit anteeki? Kyllä on kätevää. 

 

Sairasta. 

Siitä pitää seurata elämän parannus.

Sekä vankilatuomio maallisen lain edessä.

Itse kyllä antaisin mielelläni kaikille pedareille lopullisen vankilatuomion. Tarkoittaa, että linnaan koko loppuiäksi.

Mutta entä jos ei seuraa katumus ja parannus? Onko sillä synninpäästöllä mitään merkitystä? Ja jos ei ole, niin mikä merkitys tuommoisella teatterilla lopulta on? 

Keskiluokkaisen kansalaisten kuuluu Suomessa näytellä uskovansa. Jotkut ottavat uskon todesta ja palkinto on hyvän olon tunne. 

 

Uskolla ja teologisilla opinkappaleilla ei kuitenkaan ole mitään tekemistä totuuden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/243 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Armo on Jumalan valinta ihmistä kohtaan.

Armosta Hän antaa pelastuksen. Jumala ottaa vastaan sen jolle ei mitään kuuluisi ( kuten isä tuhlaajapojan).

 

Kannattaa olla varovainen siinä, ettei pilkkaa tai katso vähätellen Jumalan valintaa. Loppupeleissähän on niin, että Jumala ei salli itseään pilkattavan.

Miksi Luoja paljoa välittäisi jostain pilkasta? Tuommoinen joku pilkka juttu on aika vähäpätöinen asia kun mietitään normaalilla järjellä. Toki ymmärrän ettei kaikkiin systeemeihin sovi se että kyseenalaistetaan ja pilkataan. Minun omaa uskoa se ei silti vähennä.

Vierailija
44/243 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luettu joskus miehestä joka myönsi ettei osannut katua, ja oli näin löytänyt uskon ja rauhan.

Joo tuo voi olla yllättävän yleistä. Varsinkin kun sen katumuksen pitäisi olla sydämestä. Jokuhan voi sanoa katuvansa mutta eri asia onko siinä sydän mukana? Olen jotenkin tullut ajatelleeksi että myös tarvittava katumus on Jumalalta ja armoa.

Vierailija
45/243 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä anteeksiannolla voi taktikoida. Elä koko elämäsi niin syntisenä ja uskottomana kuin haluat, vasta kuoleman lähestyessä pyydä kaikkea anteeksi. 

Mitä uskonnolla ja kirkoissa käynneillä tekee ensimmäiset 60 vuotta elämästä?

Ihmisellä on etsikkoaika. Jos kävelee etsikkoaikansa ohi, ei ole enää mitään tarvetta saada syntejään anteeksi.

Helluntailainen kuule , etsikkoaika oli juutalaisilla .   Älä sössötä mitään paskaa enää .   

Vierailija
46/243 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnit anteeksi ja sitten voikin ryhtyä uusiin synteihin. Eihän lahkon ulkopuolisiin kohdistetut teot edes ole syntiä, eikös vain. Sillä tietäkää te syntiset, teidän syntejänne ei tulla koskaan anteeksi antamaan sillä näin on teidän herranne suuressa viisaudessaan päättänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/243 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Armo on Jumalan valinta ihmistä kohtaan.

Armosta Hän antaa pelastuksen. Jumala ottaa vastaan sen jolle ei mitään kuuluisi ( kuten isä tuhlaajapojan).

 

Kannattaa olla varovainen siinä, ettei pilkkaa tai katso vähätellen Jumalan valintaa. Loppupeleissähän on niin, että Jumala ei salli itseään pilkattavan.

Miksi Luoja paljoa välittäisi jostain pilkasta? Tuommoinen joku pilkka juttu on aika vähäpätöinen asia kun mietitään normaalilla järjellä. Toki ymmärrän ettei kaikkiin systeemeihin sovi se että kyseenalaistetaan ja pilkataan. Minun omaa uskoa se ei silti vähennä.

Ei se omaa uskoa vähennä, mutta Jumala ei suvaitse sitä.

Tiivistetysti:

Raamatun mukaan Jumalan pilkkaaminen on vakava synti. Jumalan nimeä ei saa käyttää halventavasti tai turhaan, ja Vanhassa testamentissa siitä säädettiin ankara rangaistus. Samalla Uusi testamentti opettaa, että jokainen synti, myös jumalanpilkka, voidaan antaa anteeksi sille, joka tekee parannuksen ja turvautuu Kristukseen. Ainoana poikkeuksena Jeesus mainitsee Pyhän Hengen pilkan (Matt. 12:31–32).

Vierailija
48/243 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Armo on Jumalan valinta ihmistä kohtaan.

Armosta Hän antaa pelastuksen. Jumala ottaa vastaan sen jolle ei mitään kuuluisi ( kuten isä tuhlaajapojan).

 

Kannattaa olla varovainen siinä, ettei pilkkaa tai katso vähätellen Jumalan valintaa. Loppupeleissähän on niin, että Jumala ei salli itseään pilkattavan.

Miksi Luoja paljoa välittäisi jostain pilkasta? Tuommoinen joku pilkka juttu on aika vähäpätöinen asia kun mietitään normaalilla järjellä. Toki ymmärrän ettei kaikkiin systeemeihin sovi se että kyseenalaistetaan ja pilkataan. Minun omaa uskoa se ei silti vähennä.

TUHLAAJAPOIKA ON JUUTALAISET . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/243 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos uskot ihan yleisestä saarnasta syntien anteeksiantamuksen omalle kohdallesi, niin olet saanut parannuksen armon ja olet Jumalan lapsi.

Jaa että jos joku on eilen just rai...nnut lapsen, mutta tänään ihan vaan nostaa käden ylös, niin joku toinen pöntöstä jo suit sait sukkelaan  sanoo, että kaikki synnit anteeki? Kyllä on kätevää. 

 

Sairasta. 

Siitä pitää seurata elämän parannus.

Sekä vankilatuomio maallisen lain edessä.

Itse kyllä antaisin mielelläni kaikille pedareille lopullisen vankilatuomion. Tarkoittaa, että linnaan koko loppuiäksi.

Mutta entä jos ei seuraa katumus ja parannus? Onko sillä synninpäästöllä mitään merkitystä? Ja jos ei ole, niin mikä merkitys tuommoisella teatterilla lopulta on? 

Pitää olla synnintunto, katumus ja parannus. Onneksi armo on sellainen lahja, että saa haluamaan toimia oikein Jumalan silmissä. Että saisi joskus kuulla: Hyvin tehty, sinä uskollinen palvelija.

 

Ja lapsiin kajoajille on langetettu erityinen rangaistus Raamatussa.

Vierailija
50/243 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnit saadaan silloin anteeksi, jos ymmärtää tekevänsä vääriin ja enää sen jälken sitä väärää ei toista. Silloin on oman synnin saanut anteeksi. Koska jokasella teolla on seuraus, voi väärin tehtyt teot kostauttuaa vielää joskus silloinkin, kun on mennyt oikealle polulle. Siksi in tärjeää, että syntejä ei tehdä, koska virheitä on oaljon vaikeampi korjata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/243 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Armo on Jumalan valinta ihmistä kohtaan.

Armosta Hän antaa pelastuksen. Jumala ottaa vastaan sen jolle ei mitään kuuluisi ( kuten isä tuhlaajapojan).

 

Kannattaa olla varovainen siinä, ettei pilkkaa tai katso vähätellen Jumalan valintaa. Loppupeleissähän on niin, että Jumala ei salli itseään pilkattavan.

Miksi Luoja paljoa välittäisi jostain pilkasta? Tuommoinen joku pilkka juttu on aika vähäpätöinen asia kun mietitään normaalilla järjellä. Toki ymmärrän ettei kaikkiin systeemeihin sovi se että kyseenalaistetaan ja pilkataan. Minun omaa uskoa se ei silti vähennä.

Ei se omaa uskoa vähennä, mutta Jumala ei suvaitse sitä.

Tiivistetysti:

Raamatun mukaan Jumalan pilkkaaminen on vakava synti. Jumalan nimeä ei saa käyttää halventavasti tai turhaan, ja Vanhassa testamentissa siitä säädettiin ankara rangaistus. Samalla Uusi testamentti opettaa, että jokainen synti, myös jumalanpilkka, voidaan antaa anteeksi sille, joka tekee parannuksen ja turvautuu Kristukseen. Ainoana poikkeuksena Jeesus mainitsee Pyhän Hengen pilkan (Matt. 12:31–32).

Luulen että tämä oli vain joitain uskovaisia varten että pelkäisivät Luojaa ja olisivat nöyriä. Jos ihminenkään ei aina paljoa hetkauta joku pilkka niin miten Luoja? Voisi kuvitella ettei Luojaa paljoa kiinnosta joku ihmisten pilkka.

Vierailija
52/243 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matteuksen evankeliumi:
6:33 Vaan etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, niin myös kaikki tämä teille annetaan.

Markuksen evankeliumi:
1:15 ja sanoi: "Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi".

Johanneksen evankeliumi:
20:23 Joiden synnit te anteeksi annatte, niille ne ovat anteeksi annetut; joiden synnit te pidätätte, niille ne ovat pidätetyt."

Apostolien teot:
10:43 Hänestä kaikki profeetat todistavat, että jokainen, joka uskoo häneen, saa synnit anteeksi hänen nimensä kautta."

1.Johanneksen kirje:
2:12 Minä kirjoitan teille, lapsukaiset, sillä synnit ovat teille anteeksi annetut hänen nimensä tähden.

Sanoi Jeesus omille 12 opetuslapsillee, jotka jätti jatkamaan työtään. 

 

Mitä ajatusakrobatiaa on ajatella yli 2000 vuotta tuon jälkeen, että hei, tuo tarkoittaa meitä!

Jos hän ei olisi jättänyt tuota tehtävää (ja Pyhää Henkeä) kaikille seuraajilleen, kukaan ei enää saarnaisi evankeliumia maan päällä.

Voi noinkin ajatella.  Mutta ei niin, että maailmassa on vain 100 000 ihmistä,lähinnä Suomessa(!), joita tuo koskee. Ihan absurdi ja narsistinen ajatus. 

Kun Jeesus tulee toisen kerran, löytäneekö Hän uskoa maan päältä?

Tuo on Raamatussa.

Nyt on viimeinen lopun aika.

Jeesus kertoi opetuslapsilleen lopun ajan merkit.

Mm. Evankeliumi saarnataan todistukseksi kaikille. Sitten tulee loppu.

...

Nyt on jo niin viimeinen lopun aika, että Suviseuratkin ynnä monet muut seurat saarnataan netin kautta koko maapallolle ja ihmisiä tulee uskoon ulkomailla. Vaikka missä, ympäri maapalloa.

 

Itse ajattelen, että Suomen kansalla etsikkoaika lienee ehkä melko lopussa. Evankeliumia on julistettu maassamme yli 100 vuotta, mutta harvat ovat ottaneet sen vastaan.

Uskon, että kristinusko häviää Suomesta ja Euroopasta 

Jos maailma vielä pysyy pystyssä, kristinusko siirtyy muualle. Kokonaan eri mantereille.

Helluntailainen mielenvikaisuus . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/243 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Armo on Jumalan valinta ihmistä kohtaan.

Armosta Hän antaa pelastuksen. Jumala ottaa vastaan sen jolle ei mitään kuuluisi ( kuten isä tuhlaajapojan).

 

Kannattaa olla varovainen siinä, ettei pilkkaa tai katso vähätellen Jumalan valintaa. Loppupeleissähän on niin, että Jumala ei salli itseään pilkattavan.

Miksi Luoja paljoa välittäisi jostain pilkasta? Tuommoinen joku pilkka juttu on aika vähäpätöinen asia kun mietitään normaalilla järjellä. Toki ymmärrän ettei kaikkiin systeemeihin sovi se että kyseenalaistetaan ja pilkataan. Minun omaa uskoa se ei silti vähennä.

Ei se omaa uskoa vähennä, mutta Jumala ei suvaitse sitä.

Tiivistetysti:

Raamatun mukaan Jumalan pilkkaaminen on vakava synti. Jumalan nimeä ei saa käyttää halventavasti tai turhaan, ja Vanhassa testamentissa siitä säädettiin ankara rangaistus. Samalla Uusi testamentti opettaa, että jokainen synti, myös jumalanpilkka, voidaan antaa anteeksi sille, joka tekee parannuksen ja turvautuu Kristukseen. Ainoana poikkeuksena Jeesus mainitsee Pyhän Hengen pilkan (Matt. 12:31–32).

Luulen että tämä oli vain joitain uskovaisia varten että pelkäisivät Luojaa ja olisivat nöyriä. Jos ihminenkään ei aina paljoa hetkauta joku pilkka niin miten Luoja? Voisi kuvitella ettei Luojaa paljoa kiinnosta joku ihmisten pilkka.

En itse lähtisi mutuilemaan Raamatun ohjeita vastaan.

Vierailija
54/243 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synnit saadaan silloin anteeksi, jos ymmärtää tekevänsä vääriin ja enää sen jälken sitä väärää ei toista. Silloin on oman synnin saanut anteeksi. Koska jokasella teolla on seuraus, voi väärin tehtyt teot kostauttuaa vielää joskus silloinkin, kun on mennyt oikealle polulle. Siksi in tärjeää, että syntejä ei tehdä, koska virheitä on oaljon vaikeampi korjata.

Mooses kostamiset on synagogalla eikä kristityillä .   KUULE JOS SÄ ET ALA TAJUTA. NIIN VAIKENE . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/243 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos uskot ihan yleisestä saarnasta syntien anteeksiantamuksen omalle kohdallesi, niin olet saanut parannuksen armon ja olet Jumalan lapsi.

Jaa että jos joku on eilen just rai...nnut lapsen, mutta tänään ihan vaan nostaa käden ylös, niin joku toinen pöntöstä jo suit sait sukkelaan  sanoo, että kaikki synnit anteeki? Kyllä on kätevää. 

 

Sairasta. 

Siitä pitää seurata elämän parannus.

Sekä vankilatuomio maallisen lain edessä.

Itse kyllä antaisin mielelläni kaikille pedareille lopullisen vankilatuomion. Tarkoittaa, että linnaan koko loppuiäksi.

Mutta entä jos ei seuraa katumus ja parannus? Onko sillä synninpäästöllä mitään merkitystä? Ja jos ei ole, niin mikä merkitys tuommoisella teatterilla lopulta on? 

Pitää olla synnintunto, katumus ja parannus. Onneksi armo on sellainen lahja, että saa haluamaan toimia oikein Jumalan silmissä. Että saisi joskus kuulla: Hyvin tehty, sinä uskollinen palvelija.

 

Ja lapsiin kajoajille on langetettu erityinen rangaistus Raamatussa.

Kuule Jeesuksessa ristillä on sekin asia sovitettu raiskaajien osalta ja kun sut raiskataan sä menet kiltisti kertomaan asian mutta annat myös anteeksi .  

Vierailija
56/243 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos varastan sinulta 10000 € saanko syntini anteeksi. En saa. Saan päin pläsiä.

Vierailija
57/243 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi muuten kuin omassa mielikuvituksessa. Kenenkään ei tarvitse antaa sinulle anteeksi. Joten elä sen mukaan, että et tee jatkuvasti pahaa muille. 

Vierailija
58/243 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matteuksen evankeliumi:
6:33 Vaan etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, niin myös kaikki tämä teille annetaan.

Markuksen evankeliumi:
1:15 ja sanoi: "Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi".

Johanneksen evankeliumi:
20:23 Joiden synnit te anteeksi annatte, niille ne ovat anteeksi annetut; joiden synnit te pidätätte, niille ne ovat pidätetyt."

Apostolien teot:
10:43 Hänestä kaikki profeetat todistavat, että jokainen, joka uskoo häneen, saa synnit anteeksi hänen nimensä kautta."

1.Johanneksen kirje:
2:12 Minä kirjoitan teille, lapsukaiset, sillä synnit ovat teille anteeksi annetut hänen nimensä tähden.

Sanoi Jeesus omille 12 opetuslapsillee, jotka jätti jatkamaan työtään. 

 

Mitä ajatusakrobatiaa on ajatella yli 2000 vuotta tuon jälkeen, että hei, tuo tarkoittaa meitä!

Jos hän ei olisi jättänyt tuota tehtävää (ja Pyhää Henkeä) kaikille seuraajilleen, kukaan ei enää saarnaisi evankeliumia maan päällä.

Voi noinkin ajatella.  Mutta ei niin, että maailmassa on vain 100 000 ihmistä,lähinnä Suomessa(!), joita tuo koskee. Ihan absurdi ja narsistinen ajatus. 

Monikin uskovainen haluaisi ainakin omasta mielestään olla erityinen ja valittu vaikka mihin. Kuitenkin suurin osa ihan taviksia. Onhan pelastuminen turmeluksesta hyvä asia, mutta sitä ei kannata liika rummuttaa.

Turmelus on lihassa hihassa himoissa kyllä mutta et sä niiltä pelastu täällä .  Kuolet ja sitten ehkä pelastut sielusi puolesta. 

Vierailija
59/243 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mukava, jos et sotkisi tätä ketjua, please.

Vierailija
60/243 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos uskot ihan yleisestä saarnasta syntien anteeksiantamuksen omalle kohdallesi, niin olet saanut parannuksen armon ja olet Jumalan lapsi.

Jaa että jos joku on eilen just rai...nnut lapsen, mutta tänään ihan vaan nostaa käden ylös, niin joku toinen pöntöstä jo suit sait sukkelaan  sanoo, että kaikki synnit anteeki? Kyllä on kätevää. 

 

Sairasta. 

Siitä pitää seurata elämän parannus.

Sekä vankilatuomio maallisen lain edessä.

Itse kyllä antaisin mielelläni kaikille pedareille lopullisen vankilatuomion. Tarkoittaa, että linnaan koko loppuiäksi.

Mutta entä jos ei seuraa katumus ja parannus? Onko sillä synninpäästöllä mitään merkitystä? Ja jos ei ole, niin mikä merkitys tuommoisella teatterilla lopulta on? 

Pitää olla synnintunto, katumus ja parannus. Onneksi armo on sellainen lahja, että saa haluamaan toimia oikein Jumalan silmissä. Että saisi joskus kuulla: Hyvin tehty, sinä uskollinen palvelija.

 

Ja lapsiin kajoajille on langetettu erityinen rangaistus Raamatussa.

Kuule Jeesuksessa ristillä on sekin asia sovitettu raiskaajien osalta ja kun sut raiskataan sä menet kiltisti kertomaan asian mutta annat myös anteeksi .  

Sinä teet niinkuin Jeesus käskee annat anteeksi 77 kertaa raiskaajallesi . Taatusti niin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan