Lue keskustelun säännöt.
Kauhea helle, 18 astetta......
28.06.2026 |
...ja kohta tulee vettä kuin Esterin p-stä.
Miten tästä kuumuudesta voi selvitä hengissä?
Kommentit (23)
Onneksi ei ole hellettä. Anemia todettu eikä muutenkaan meinaa jaksaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mä oon vapailla ja tylsistyneenä palstalla ihan liikaa viime päivinä, mutta en ole nähnyt tätä samaa aloitusta ennen. Kuinka monta tuntia vuorokaudessa sä oikein olet täällä? 16?