En rakasta lapsiani
Minulla on kaksi lasta, 19 v ja 15v. Kumpaakaan en halunnut. Elin silloin uskonyhteisössä jossa ei tullut kuuloonkaan olla hankkimatta lapsia. Olen kyllä aina hoitanut heidät hyvin ja päältäpäin näytän varmaan upealta äidiltä, mutta mitään tunnesidettä ei ole. Kivoja nuoria mutta siinäpä se. Vanhin asuu omillaan, nuorempi muuttaa vuoden päästä toiseen kaupunkiin lukioon.
Onneksi olin nuori kun nuorinkin syntyi niin elämä ei ole kokonaan mennyt ohi.
Lasken päiviä että nuorin muuttaa jonka jälkeen elämäni voi vihdoin alkaa.
En käsitä miten jotkut käyvät vuosia lapsettomuushoitoja, eivätkä ymmärrä että lapseton elämä on parasta. N38
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Todella surullista lapsen kannalta että vanhempi kylmä, etäinen ja usein itsekäs... Vanhemmasta en välitä pätkääkään mut lapsia käy sääliksi koska tuollainen vanhempi on paholainen...
....ja sinä ap. Paholainen puhut 💩💩💩💩💩
Turhaan haukutte AP:ta. Hän on tehnyt parhaansa ja on ainakin rehellinen asian suhteen. Hyvällä tuurilla lapset eivät tiedä, että hän kokee noin. Elämä on mitä on itse kullakin. Täydellistä vanhemmuutta ei ole. Riittävän hyvään pitää pyrkiä. AP ei kertomansa mukaan ole ollu henkisesti eikä fyysisesti väkivaltainen tai ryypännyt ja on hoitanut lapsensa. Ehkä lapsen isä on osannut näyttää kiintymystään paremmin. En siis tuomitse AP:ta. En ole itsekään mitenkään lämmin ihminen enää. Tämmöinen en ole aina ollut. Vanhin lapsi on päässyt omilleen elo lapsuus on varmasti riittävän hyvä ollut.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos rehellisyydestä. Aihe on tabu.
Mistä rehellisyydestä? Aloitus on velahullun, joka on aktivoitunut taas kesällä. Vastailee itselleen näissä ketjuissa ja nostelee vanhoja ketjuja. Etkö ap tänäkään kesänä löytänyt töitä, vaan pitää viettää kaikki päivät palstalla?
Vierailija kirjoitti:
En usko sanaakaan, ap meni paskajuttusi harakoille.
Yyy. Yritän ainakin tökertää keksmäni piiitkän pikajutun. Yyyyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos rehellisyydestä. Aihe on tabu.
Mistä rehellisyydestä? Aloitus on velahullun, joka on aktivoitunut taas kesällä. Vastailee itselleen näissä ketjuissa ja nostelee vanhoja ketjuja. Etkö ap tänäkään kesänä löytänyt töitä, vaan pitää viettää kaikki päivät palstalla?
Olen hulluneläkkeellä ollut kauan.mt läkikasana en ole ollut vuosiin ulkona.
Aihe on ilmiselvästi niin tabu, että hirveä hyökkäys käynnissä etteikö asiasta saisi edes puhua. Tämä on totta varmasti useammalle, mutta asiasta ei puhuta. Kiitos AP ulostulosta. En siis ole yksin asian kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Aihe on ilmiselvästi niin tabu, että hirveä hyökkäys käynnissä etteikö asiasta saisi edes puhua. Tämä on totta varmasti useammalle, mutta asiasta ei puhuta. Kiitos AP ulostulosta. En siis ole yksin asian kanssa.
Miksi sitten poi'itte lisää, vaikka ihmisiä on liikaa?
Vierailija kirjoitti:
Turhaan haukutte AP:ta. Hän on tehnyt parhaansa ja on ainakin rehellinen asian suhteen. Hyvällä tuurilla lapset eivät tiedä, että hän kokee noin. Elämä on mitä on itse kullakin. Täydellistä vanhemmuutta ei ole. Riittävän hyvään pitää pyrkiä. AP ei kertomansa mukaan ole ollu henkisesti eikä fyysisesti väkivaltainen tai ryypännyt ja on hoitanut lapsensa. Ehkä lapsen isä on osannut näyttää kiintymystään paremmin. En siis tuomitse AP:ta. En ole itsekään mitenkään lämmin ihminen enää. Tämmöinen en ole aina ollut. Vanhin lapsi on päässyt omilleen elo lapsuus on varmasti riittävän hyvä ollut.
Ei ap: lla mitään lapsia ole. Kaikkea ei kannata uskoa, mitä jotkut kahelit tänne kirjoittelee. Taas on viime aikoina ollut useita aloituksia muka lapsiaan vihaavista äideistä. Kaikki ap:n satuja.
Poi’itte lisää? On vain yksi. Eipä ollu kristallipalloa, josta olisin nähnyt ”ahaa, näin tulen tuntemaan tulevaisuudessa niin teenpä nyt toisin”. Kiva, että sinulla on. Lainaatko omaasi niin voin katsoa miten toimia muissakin asioissa tulevaisuudessa?
Mutta asia painaa sinua, koska otat sen esille. Vaikka et rakastaisikaan lapsiasi nyt, niin sen voi opetella myöhemminkin. Vietä heidän kanssaan aikaa. Sinua voi alkaa kaduttaa myöhemmin, jos et sitä tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
harva rakastaa lapsiaan ainakaan vuokralähiöissä. siellä lapsia tehtaillaan, että saisi tukia.
Ap. Miksi teet näitä aloituksia kun sin heti kaikki tunnistaa sa maksi palkaksi. 🐖🤮🤮🤮🤮🤮
Sin tunnistaa sa maksi palkaksi??? Opettele kirjoittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Aihe on ilmiselvästi niin tabu, että hirveä hyökkäys käynnissä etteikö asiasta saisi edes puhua. Tämä on totta varmasti useammalle, mutta asiasta ei puhuta. Kiitos AP ulostulosta. En siis ole yksin asian kanssa.
On varmaan syystäkin tabu, kuten vaikkapa kulissiavioliitot, lähisuhdeväkivalta tai lasten seks. hyväksikäyttö Tunnekylmä vanhempi harvoin tuottaa ehjiä lapsia. Kaikki tuntemani vanhemmat antaisivat oman henkensä tuosta vaan lapsen vuoksi. Se on luonnollista, vaisto pitää huolta jälkeläisistään, rakastaa ja suojella heitä.
On silti hyvä, että tabuja rikotaan.
Olisi mielenkiintoista kuulla lisää ap:n ajatuksia vanhemmuuden eri vaiheilta, ja miten rakkauden puute ilmeni.
Vierailija kirjoitti:
Mutta asia painaa sinua, koska otat sen esille. Vaikka et rakastaisikaan lapsiasi nyt, niin sen voi opetella myöhemminkin. Vietä heidän kanssaan aikaa. Sinua voi alkaa kaduttaa myöhemmin, jos et sitä tehnyt.
Ei voi. Jos ei ole mitään tunteita pientä vauvaa kohtaan, eivät ne sieltä tule myöhemminkään. Voi olla, että ap on esim. psykopaatti, he raportoivat usein vastaavaa tunteettomuutta lapsiaan kohtaan.
Naiset poikivat lisää ja lisää vaikka valmiiksi ylikansoitetulle saastuneelle pallolle kuolemaan, ja miehet tekevät tarpeensa emättimeen ilman kortsua vaikkeivat lapsia halua.
Pelkkiä vaistojemme orjuuttamia elukoita me olemme kaikki tyynni.
Varmaan terapia olisi paikallaan, ehkä joskus tulevaisuudessa voisit tuntea toisin ja saat paremman suhteen lapsiin.
Vierailija kirjoitti:
Naiset poikivat lisää ja lisää vaikka valmiiksi ylikansoitetulle saastuneelle pallolle kuolemaan, ja miehet tekevät tarpeensa emättimeen ilman kortsua vaikkeivat lapsia halua.
Pelkkiä vaistojemme orjuuttamia elukoita me olemme kaikki tyynni.
Tässäkö se totuus todella tiivistyi🤔
Tietyssä iässä nuori alkaa oikeasti koettelemaan vanhempien hermoja, sitten ei enää voi muuta kuin toivoa että nuori lähtee omilleen. Siksi nuoret onkin niin hankalia, tekevät pesäeroa vanhempiin. Kunhan ovat jonkin aikaa sitten omillaan, välit paranee. En usko että aloittaja on oikeasti tuota mieltä, nyt vain tuntuu siltä, vaan jos aikuisellakaan lapsella olisi joku hätä takuulla olisi myös äidillä
Miksi, jos hän itse tai aikuinen ja lähes aikuinen lapsi ei kärsi?
Kunnioitan suuresti äitiä joka hoitaa lapsensa huolella ilman tunnesidettä. Eikö se ole puhdasta rakkautta joka ei saa mitään takaisin. Ap olet tehnyt oikean ja hyvän työn ja arvostan sinua.
Apee. Eikö hävetä vastailla näitä typeeåryyksiäsi itsellesi. 🐖🤮🤮🤮