Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on ollut viikon lomalla eikä ole tehnyt sen aikana mitään kotitöitä

Vierailija
27.06.2026 |

Ei siivoa, ei käy kaupassa, ei tee ruokaa. Nukkuu puolille päivin, makaa sohvalla kun tulen töistä ja perustelee tätä sillä että hän on lomalla. Minä taas olen muistuttanut että en ole vielä lomalla ja olisi kiva joskus tulla kotiin niin että siellä odottaisi valmis ruoka, aamiaistiskit olisi laitettu koneeseen ja pyykit viikattu. Mutta ei, ei ymmärrä. Miten fiksusta miehestä voi tulla tuollainen?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla tasapuolista ja samat säännöt molemmille. Muuten ei suhdetta kannata jatkaa.

Vierailija
42/45 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja pese vain omat vaatteesi, ap. Miksi palvelet /autat miestä jos kerran mies ei palvele /auta sinua?

Todennäköisesti mies jättäisi vaatteet vaihtamatta ilman minkäänlaista ongelmaa.
Mistä tulee mieleen, että nainen pesee meillä pyykit siksi, koska omien vaatteitteni pesu ei tuottaisi minkäänlaista ongelmaa, mutta naisen vaatteiden pesuun ei pysty kukaan muu kuolevainen kuin hän itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, miksi ne aamiaistiskit OVAT ylipäätään pöydässä. Eiköhän jokaisen aamupalan nauttijan kuuluisi itse ne sinne koneeseen kiikuttaa kun on aamiasensa syönyt. 

Vierailija
44/45 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla tasapuolista ja samat säännöt molemmille. Muuten ei suhdetta kannata jatkaa.

Eikö kuitenkin ensimmäinen askel olisi keskustella omista haluista ja näkemyksistä. Tämäkin parisuhdekriisi on ihan pelkkää kommunikaation puutetta. Keskustelkaa ihmiset enemmän kumpanienne kanssa. Avoimesti ja yhteen hiileen puhaltaen. Ei mitään minä vastaan sinä riitelyä vaan keskustelua me-muodossa.

Vierailija
45/45 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai niin.

Oikein prinsessaa pitäisi palvella?

Kotitöitä tehdään nimensä mukaisesti KODIN takia, ei toisen palvelemiseksi.

Onhan se naisen palvelemista koska nainen on ainoa joka palvelua haluaa. Mies on kotiin tyytyväinen jo nyt.

Entä sitten imurointi ja pyykinpesu? Kai mieskin haluaa, ettei joka paikassa ole villakoiria ja että kaapissa on puhtaita vaatteita`?

Ei sitä joka päivä tartte olla imuroimassa ja rätti kädessä riehumassa. Nyt on kesä, ottakaa rennosti! Grilliin herkkuja ja pari kylmää sihijuomaa. Kyllä ne kotityöt malttaa odottaa.

No jonkun ne grilliin laitettavat herkutkin täytyy käydä ostamassa. Tässä tapauksessa naisen joka on ollut koko päivän töissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan