Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitenkä päivänne sujuu teillä, jotka saatte olla kotona?

Vierailija
14.08.2023 |

Itse olen siivonnut kodin lastenlasten jäljiltä. Tein kaalikääryleitä ja uunissa nyt kypsyvät.
Illalla on tarkoitus lähteä kalastamaan. Mukaan tietenkin termarikahvia ja makkaraa nuotiolla paistettavaksi.

Kirpparilla kerkiän käydä, kun on tuossa melko lähellä. Pitäisi löytää iso lampunvarjostin.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen imuroinut ja kävin ruokakaupassa. Eipä tässä tänään muuta tartte tehdä.

Vierailija
2/33 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävästi sujuu, kun olen fyysisten vaivojen takia liikuntakyvytön. Psyyke alkaa oireilla jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö koko ajan tehdä jotain. Ettekö osaa vain olla

Vierailija
4/33 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin ja huonosti. Mun selkäongelma aktivoitui ja pää ei käänny ja kivut kovat. Mutta olen lomalla, joten saan olla vapaasti oloni mukaan, ei tarvi selvitä töissä ja se tuntuu valtavalta helpotukselta. Syön herkkuja ja katson Netflixiä.

Vierailija
5/33 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joudun pysymään tuvassani, kun en ole fyysisesti kunnossa. Kivut ja hermot. Että pääsisipä liikkeelle, suihkuun edes. Ja roskat viemään. Postin hakemaan.

V*tuttaako sinua jonkun kotona oleminen? Minua taas täällä pakosti oleminen.

Vierailija
6/33 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on itselläni vapaata, joten aamulla varhain kävin jo pienellä lenkillä + uimassa. Sen jälkeen vähän kotitöitä; mustekalaa (saviastioissa) on uunissa ja kevyttä valkoviiniä jääkaapissa. (ulkomailta)

Vierailija
7/33 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin 8 km lenkin, ja nappasin sieniä kun näin. Nyt pitäisi paistaa sipulin kanssa. Näin se aika kuluu 70sellä.

Vierailija
8/33 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ainakin pitää tehdä koko aamupäivä jotain. Herään kuudelta, että ehdin kaiken tehdä. Keräsin ison korillisen tomaatteja kasvimaalta, putsasin keittiön kunnolla ja nyt vielä pesen ruokahuoneen ja keittiön lattiat. Pari naapuria on poikennut ja kahvit juotu heidän kanssaan keittiön pöydän päässä. Ulkona kastelin isoja ruukkuja tunnin verran ja leikkasin kuivia kukintoja pois. Kello yksi syön lounasta ja sitten pidänkin siestaa pari tuntia. Olen eläkeläinen enkä vaan osaisi "vain olla" koko päivää. Talossa on aina jotain tekemistä ja jos ei tänään tee, huomenna olisi liikaa tekemistä. 

Vierailija
9/33 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen perustamassa omaa yritystä ja tällä hetkellä opettelen rakentamaan nettisivuja. 

Vierailija
10/33 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätöitä tehden, työpaikalla remppa menossa, enkä halunnut mennään sinne pölyn ja metelin sekaan. Illalla käyn joko lenkillä tai mustikoita poimimassa. 

Vierailija
11/33 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vasta Suomen kotiin muutamaksi viikoksi. Aamulla uitu, 4h puutarhahommia, tehty lounasta ja valikoitu vaatteita kirppikselle.

Välillä pitänyt muutaman minuutin pausseja että polvikipu hellittää, katson pätkissä yhtä leffaa vartin kerrallaan

Vierailija
12/33 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin, sain paljon aikaiseksi jo nyt, lenkillä x2, kaupassa, pyykki, tiskaus. Hieno päivä sinulla ap.

Vierailija
13/33 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla pirkä metsälenkki, aamupäivällä ajelin kaupunkiin lääkäriin, nyt teen etätöitä ja illalla käyn varmaan taas lenkillä. Etätöiden ohessa palstailen ja pesen pyykkiä.

Vierailija
14/33 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä. Sohvaan on painunut jo kuoppa, kun aina siinä istun.

Nyt on vaan tämmöinen päivä. Osaan laiskotella tosi hyvin. Olen siinä pro.

- ap

Vierailija
15/33 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen koko kesän tehnyt töitä hullun lailla, nyt on loman ensimmäinen päivä ja rentoudun vain kotona ilman sen kummempia suunnitelmia. Luultavasti siivoan vähän että on puhdas koti loppuviikolle

Vierailija
16/33 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen 8h etätöitä koneella, käyn urheilemassa kolme kertaa viikossa, luen, kudon sukkia. Mukava elämää.

Vierailija
17/33 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis joudun pysymään tuvassani, kun en ole fyysisesti kunnossa. Kivut ja hermot. Että pääsisipä liikkeelle, suihkuun edes. Ja roskat viemään. Postin hakemaan.

V*tuttaako sinua jonkun kotona oleminen? Minua taas täällä pakosti oleminen.

No ei tosiaankaan v*tuta. Olen pahoillani, kun sinulla on kipuja. En itsekään ole niiltä välttynyt, mutta nyt on onneksi parempi jakso meneillään. Tsempit sinulle!

- ap

Vierailija
18/33 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistäessä, aivastellessa, yskiessä. Samalla roikun netissä ja on tv auki.

Vierailija
19/33 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasiassa etätöissä. Tauoilla siivoilen, pesen pyykkiä, teen puutarhatöitä, välillä otan päikkärit.

Vierailija
20/33 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen etätöitä yrittäjänä kuten viimeiset yli parikymmentä vuotta, tänään heräsin virkeänä, koska eräs kesän kestänyt työprojekti on takana, joten ilmoittauduin erälle syksyn liikuntatunnille tuossa sadan metrin päässä, kahvit juotuani lähden torille ja sitten ruoanlaittoa, tiskausta ja ja taas töitä online illalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi