Mies on ollut viikon lomalla eikä ole tehnyt sen aikana mitään kotitöitä
Ei siivoa, ei käy kaupassa, ei tee ruokaa. Nukkuu puolille päivin, makaa sohvalla kun tulen töistä ja perustelee tätä sillä että hän on lomalla. Minä taas olen muistuttanut että en ole vielä lomalla ja olisi kiva joskus tulla kotiin niin että siellä odottaisi valmis ruoka, aamiaistiskit olisi laitettu koneeseen ja pyykit viikattu. Mutta ei, ei ymmärrä. Miten fiksusta miehestä voi tulla tuollainen?
Kommentit (45)
Niin ja pese vain omat vaatteesi, ap. Miksi palvelet /autat miestä jos kerran mies ei palvele /auta sinua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai niin.
Oikein prinsessaa pitäisi palvella?
Kotitöitä tehdään nimensä mukaisesti KODIN takia, ei toisen palvelemiseksi.
Miksi kuvittelet, että sinä niiden tekemisestä päätät yksin, ja aikatauluista?
Mitä miehesi on vastannut kun olette asiasta keskustelleet?
Lue aloitus uudestaan.
Ei se lukemalla uudestaan parane, kun on jääräpää.
Vierailija kirjoitti:
Ap lopeta sinä kaupassa käynti ja ruoan laitto. Syö ulkona ennen kotiin menoa. Äläkä siivoa. Voi olla ällöttävää mutta kattele kuinka kauan menee ennen kuin mies herää.
Tämä
Vierailija kirjoitti:
Kotityöt on naisten hommia. Mies tuo ruoat kotiin.
Eihän mies tee niin tässäkään tapauksessa. Nainenhan käy töissä eikä mies tuo ruokaa kotiin edes kaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Kotityöt on naisten hommia. Mies tuo ruoat kotiin.
Ei tuonut, lue aloitus.
On varmaan komea rikas mies vkoska nainen suotuu tuollaiseen ettei mies tee kotitöitä.
Älä pingota. Kai sitä voi hieman rentoutua. Katsokaa yhdessä asiat.
Jos te kerran lomailette eri aikaan, lähde sinä ap oman lomasi ajaksi matkoille ja jätä mies kotiin. Sitä ennen teet niin kuin tuossa aiemmin neuvottiin: et tule töistä suoraan kotiin vaan jäät työkavereiden kanssa yksille ja syömään, sitten menet leffaan ja terassille. Illalla peset vain omat pyykkisi. Aamiaisenkin voit syödä työpaikallasi, niin että herra pärjää sen lomansa ihan omin nokkineen.
Keskustele miehen kanssa ja kysy että haluaako hän oikeasti ryhtyä tähän. Sano hänelle että jos mies aikoo laiskotella koko lomansa niin sinä teet sitten saman oman lomasi aikana. Sinäkään et tee sitten mitään kotitöitä.
En muutenkaan ymmärrä miksi olet tuollaisen miehen kanssa kun teillä ei ilmeisesti ole lapsia. Onko se niin tärkeää että on mies että on valmis kotiorjaksi ja hyväksikäytettäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai niin.
Oikein prinsessaa pitäisi palvella?
Kotitöitä tehdään nimensä mukaisesti KODIN takia, ei toisen palvelemiseksi.
Onhan se naisen palvelemista koska nainen on ainoa joka palvelua haluaa. Mies on kotiin tyytyväinen jo nyt.
Entä sitten imurointi ja pyykinpesu? Kai mieskin haluaa, ettei joka paikassa ole villakoiria ja että kaapissa on puhtaita vaatteita`?
Ei sitä joka päivä tartte olla imuroimassa ja rätti kädessä riehumassa. Nyt on kesä, ottakaa rennosti! Grilliin herkkuja ja pari kylmää sihijuomaa. Kyllä ne kotityöt malttaa odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos te kerran lomailette eri aikaan, lähde sinä ap oman lomasi ajaksi matkoille ja jätä mies kotiin. Sitä ennen teet niin kuin tuossa aiemmin neuvottiin: et tule töistä suoraan kotiin vaan jäät työkavereiden kanssa yksille ja syömään, sitten menet leffaan ja terassille. Illalla peset vain omat pyykkisi. Aamiaisenkin voit syödä työpaikallasi, niin että herra pärjää sen lomansa ihan omin nokkineen.
Ei nainen voi omalla lomalla reissuun lähteä! Lomalla kuuluu imuroida, pestä ja pyykätä. Kotitöiden laiminlyöntiä mennä jonnekin hotelliin rötväämään.
Samat säännöt molemmille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai niin.
Oikein prinsessaa pitäisi palvella?
Kotitöitä tehdään nimensä mukaisesti KODIN takia, ei toisen palvelemiseksi.
Onhan se naisen palvelemista koska nainen on ainoa joka palvelua haluaa. Mies on kotiin tyytyväinen jo nyt.
Mies varmaan eläisi sellaisella läävässä kuin Asmongold 🤮
Fiksu mies, silloin kun on loma on loma. Saa ottaakkin rennommin
Vierailija kirjoitti:
Keskustele miehen kanssa ja kysy että haluaako hän oikeasti ryhtyä tähän. Sano hänelle että jos mies aikoo laiskotella koko lomansa niin sinä teet sitten saman oman lomasi aikana. Sinäkään et tee sitten mitään kotitöitä.
En muutenkaan ymmärrä miksi olet tuollaisen miehen kanssa kun teillä ei ilmeisesti ole lapsia. Onko se niin tärkeää että on mies että on valmis kotiorjaksi ja hyväksikäytettäväksi.
Mistä lähtien kotitöiden jakaminen on ollut orjuuttamista ja hyväksikäyttöä?
Vierailija kirjoitti:
Kotityöt ovat naisten eli palvelusväen tehtäviä.
Niin. Sä oot se tyyppi joka täällä volisee joka päivä miten kukaan ei tykkää musta tinderissäääääääääää😭😭😭.
Ei kukaan vanhainkodissa harmittele, että voi vitsi kun olisi silloin nuorena tullut enemmän pestyä pyykkiä ja imuroitua!
Kyllä aina joskus voi hyvällä omallatunnolla jättää viikoksi kaikki hoitamatta! Olla vaan lomalla ja laiskotella. Tekee hyvää, kokeile vaikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos te kerran lomailette eri aikaan, lähde sinä ap oman lomasi ajaksi matkoille ja jätä mies kotiin. Sitä ennen teet niin kuin tuossa aiemmin neuvottiin: et tule töistä suoraan kotiin vaan jäät työkavereiden kanssa yksille ja syömään, sitten menet leffaan ja terassille. Illalla peset vain omat pyykkisi. Aamiaisenkin voit syödä työpaikallasi, niin että herra pärjää sen lomansa ihan omin nokkineen.
Ei nainen voi omalla lomalla reissuun lähteä! Lomalla kuuluu imuroida, pestä ja pyykätä. Kotitöiden laiminlyöntiä mennä jonnekin hotelliin rötväämään.
Samat säännöt molemmille!
Mieshän hoitaa ne jokapäiväiset kotihommat sen jälkeen kun on tullut töistä, koska niitä ei tehdä lomalla, idiootti.
Tämän takia miehet haaveilee siitä, että saisi lomalla olla koko viikon yksin mökillä. Kalastella ja juoda kaljaa. Grillata makkaraa ja nukkua joka päivä nokoset riippumatossa.
Mies tuo ruoat samalla kun hakee lisää kaljaa kaupasta. Se on miehen tehtävä.