Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on ollut viikon lomalla eikä ole tehnyt sen aikana mitään kotitöitä

Vierailija
27.06.2026 |

Ei siivoa, ei käy kaupassa, ei tee ruokaa. Nukkuu puolille päivin, makaa sohvalla kun tulen töistä ja perustelee tätä sillä että hän on lomalla. Minä taas olen muistuttanut että en ole vielä lomalla ja olisi kiva joskus tulla kotiin niin että siellä odottaisi valmis ruoka, aamiaistiskit olisi laitettu koneeseen ja pyykit viikattu. Mutta ei, ei ymmärrä. Miten fiksusta miehestä voi tulla tuollainen?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotityöt on naisten hommia. Mies tuo ruoat kotiin.

Mies tuo ruoat samalla kun hakee lisää kaljaa kaupasta. Se on miehen tehtävä.

Vierailija
22/45 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja pese vain omat vaatteesi, ap. Miksi palvelet /autat miestä jos kerran mies ei palvele /auta sinua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai niin.

Oikein prinsessaa pitäisi palvella?

Kotitöitä tehdään nimensä mukaisesti KODIN takia, ei toisen palvelemiseksi.

Miksi kuvittelet, että sinä niiden tekemisestä päätät yksin, ja aikatauluista?

Mitä miehesi on vastannut kun olette asiasta keskustelleet?

Lue aloitus uudestaan.

Ei se lukemalla uudestaan parane, kun on jääräpää.

Vierailija
24/45 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap lopeta sinä kaupassa käynti ja ruoan laitto. Syö ulkona ennen kotiin menoa. Äläkä siivoa. Voi olla ällöttävää mutta kattele kuinka kauan menee ennen kuin mies herää.

Tämä

Vierailija
25/45 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotityöt on naisten hommia. Mies tuo ruoat kotiin.

Eihän mies tee niin tässäkään tapauksessa. Nainenhan käy töissä eikä mies tuo ruokaa kotiin edes kaupasta. 

Vierailija
26/45 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotityöt on naisten hommia. Mies tuo ruoat kotiin.

Ei tuonut, lue aloitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/45 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan komea rikas mies vkoska nainen suotuu tuollaiseen ettei mies tee kotitöitä.

Vierailija
28/45 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pingota. Kai sitä voi hieman rentoutua. Katsokaa yhdessä asiat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/45 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän teillä ole lapsia, eihän?

Vierailija
30/45 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos te kerran lomailette eri aikaan, lähde sinä ap oman lomasi ajaksi matkoille ja jätä mies kotiin. Sitä ennen teet niin kuin tuossa aiemmin neuvottiin: et tule töistä suoraan kotiin vaan jäät työkavereiden kanssa yksille ja syömään, sitten menet leffaan ja terassille. Illalla peset vain omat pyykkisi. Aamiaisenkin voit syödä työpaikallasi, niin että herra pärjää sen lomansa ihan omin nokkineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/45 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustele miehen kanssa ja kysy että haluaako hän oikeasti ryhtyä tähän. Sano hänelle että jos mies aikoo laiskotella koko lomansa niin sinä teet sitten saman oman lomasi aikana. Sinäkään et tee sitten mitään kotitöitä. 

En muutenkaan ymmärrä miksi olet tuollaisen miehen kanssa kun teillä ei ilmeisesti ole lapsia. Onko se niin tärkeää että on mies että on valmis kotiorjaksi ja hyväksikäytettäväksi.

Vierailija
32/45 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai niin.

Oikein prinsessaa pitäisi palvella?

Kotitöitä tehdään nimensä mukaisesti KODIN takia, ei toisen palvelemiseksi.

Onhan se naisen palvelemista koska nainen on ainoa joka palvelua haluaa. Mies on kotiin tyytyväinen jo nyt.

Entä sitten imurointi ja pyykinpesu? Kai mieskin haluaa, ettei joka paikassa ole villakoiria ja että kaapissa on puhtaita vaatteita`?

Ei sitä joka päivä tartte olla imuroimassa ja rätti kädessä riehumassa. Nyt on kesä, ottakaa rennosti! Grilliin herkkuja ja pari kylmää sihijuomaa. Kyllä ne kotityöt malttaa odottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/45 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos te kerran lomailette eri aikaan, lähde sinä ap oman lomasi ajaksi matkoille ja jätä mies kotiin. Sitä ennen teet niin kuin tuossa aiemmin neuvottiin: et tule töistä suoraan kotiin vaan jäät työkavereiden kanssa yksille ja syömään, sitten menet leffaan ja terassille. Illalla peset vain omat pyykkisi. Aamiaisenkin voit syödä työpaikallasi, niin että herra pärjää sen lomansa ihan omin nokkineen.

Ei nainen voi omalla lomalla reissuun lähteä! Lomalla kuuluu imuroida, pestä ja pyykätä. Kotitöiden laiminlyöntiä mennä jonnekin hotelliin rötväämään.

Samat säännöt molemmille!

Vierailija
34/45 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai niin.

Oikein prinsessaa pitäisi palvella?

Kotitöitä tehdään nimensä mukaisesti KODIN takia, ei toisen palvelemiseksi.

Onhan se naisen palvelemista koska nainen on ainoa joka palvelua haluaa. Mies on kotiin tyytyväinen jo nyt.

Mies varmaan eläisi sellaisella läävässä kuin Asmongold 🤮

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/45 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies, silloin kun on loma on loma. Saa ottaakkin rennommin 

Vierailija
36/45 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustele miehen kanssa ja kysy että haluaako hän oikeasti ryhtyä tähän. Sano hänelle että jos mies aikoo laiskotella koko lomansa niin sinä teet sitten saman oman lomasi aikana. Sinäkään et tee sitten mitään kotitöitä. 

En muutenkaan ymmärrä miksi olet tuollaisen miehen kanssa kun teillä ei ilmeisesti ole lapsia. Onko se niin tärkeää että on mies että on valmis kotiorjaksi ja hyväksikäytettäväksi.

Mistä lähtien kotitöiden jakaminen on ollut orjuuttamista ja hyväksikäyttöä?

Vierailija
37/45 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotityöt ovat naisten eli palvelusväen tehtäviä.

Niin. Sä oot se tyyppi joka täällä volisee joka päivä miten kukaan ei tykkää musta tinderissäääääääääää😭😭😭.

Vierailija
38/45 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan vanhainkodissa harmittele, että voi vitsi kun olisi silloin nuorena tullut enemmän pestyä pyykkiä ja imuroitua!

Kyllä aina joskus voi hyvällä omallatunnolla jättää viikoksi kaikki hoitamatta! Olla vaan lomalla ja laiskotella. Tekee hyvää, kokeile vaikka.

Vierailija
39/45 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos te kerran lomailette eri aikaan, lähde sinä ap oman lomasi ajaksi matkoille ja jätä mies kotiin. Sitä ennen teet niin kuin tuossa aiemmin neuvottiin: et tule töistä suoraan kotiin vaan jäät työkavereiden kanssa yksille ja syömään, sitten menet leffaan ja terassille. Illalla peset vain omat pyykkisi. Aamiaisenkin voit syödä työpaikallasi, niin että herra pärjää sen lomansa ihan omin nokkineen.

Ei nainen voi omalla lomalla reissuun lähteä! Lomalla kuuluu imuroida, pestä ja pyykätä. Kotitöiden laiminlyöntiä mennä jonnekin hotelliin rötväämään.

Samat säännöt molemmille!

Mieshän hoitaa ne jokapäiväiset kotihommat sen jälkeen kun on tullut töistä, koska niitä ei tehdä lomalla, idiootti.

Vierailija
40/45 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia miehet haaveilee siitä, että saisi lomalla olla koko viikon yksin mökillä. Kalastella ja juoda kaljaa. Grillata makkaraa ja nukkua joka päivä nokoset riippumatossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi