HS kertoo tässä jutussa, millainen on miesjoukko, joka yritti saada alastonkuvia tai jopa seksiä 14-vuotiaalta. Soitimme monille miehille
Nimilista vilisee Juusoja, Juhia, Sameja, Simoja, Tomeja, Antteja. Kahta venäläisperäistä nimeä lukuun ottamatta kaikkien syytettyjen nimet ovat kantasuomalaisia.
Kommentit (118)
Kannatatko sitä, että Suomeen pitää palauttaa kuolemanrangaistus mm. alaikäisiin kohdistuvista seksuaalirikoksista?
No mitä sinä sitten haluat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
14-vuotias kireä teiniritsa on nainen parhaassa iässä.
Wille pois palstalta
Ei se ole wille joka tässä vaatii että 13 vuotiaille on saatava vapaasti puhua peniksistä jonkun ties minkä aktivismin nimissä vaan se vastapuoli taas kerran.
Kyllä peniksistä pitää voida puhua lapsillekin. Onpas sulla ollut omituinen kasvatus.
No meeppä puhumaan peniksistä lähimmän ala-asteen välitunnille ja katso miten positiivisesti viestiisi suhtaudutaan.
Normaalilla aikuisilla on jotain filttereitä jotka sanoo mitä yhteiskunnassa sopii tehdä ja mitä ei. Teillä vasureilla ei tunnu sellaisia olevan kun katsoo mitä kaikkea te haluatte tehdä ja raivoatte vastaanväittäjille.
Vierailija kirjoitti:
Te monesti yliarvioitte suomalaisen ns "normaalin" ihmisen älykkyyden ja kognitiivisen kompleksin koska teille on luotu idea siitä että kaikki suomalaiset on maailman älykkäimpiä ihmisiä :D Oikeastihan tuo aloitus on täyttä totta, eikä se välttämättä edes liity samantien siihen että kaikki on pedareita, se liittyy siihen enemmän että suurimmalla osalla ihmisistä ei ole mitään kykyä ajatella ennen kuin he toimivat, heidän oma aivojen rakenne pakottaa heidät samantien mukaan leikkiin jos joku nuori tyttö esim alkaa laittelemaan jotain viestiä eikä he edes tajuu että he tekevät jotain väärää, heille se saattaa olla ihan "viatonta pelleilyä" vaa. Ei ne ymmärrä mitää. Sä voit sanoa näille ihmisille ihan oikeasti et ne saa 200euroo leikkaamal oman käden irti ja ne tekee sen samantie.
En todellakkan yliarvioi sillä tiedän noin 40% äänestävän vihervasemmistopuolueita kera RKP,n,se kertoo kaiken
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei kunnon miehet laita näitä luusereita ruotuun?
Hiljaa ollaan ja hyväksytään!?! Siinä meillä oikein yhteiskunnan tukipylväät ja suojelijat.
Niin miten? Pitäisikö yhtäkkiä hypätä jonkun random miehen eteen julkisella paikalla ja kysyä syyttävästi: oletko sinä kenties pedofiili
Jos olet noin tyhmä, kannattaisi jättää kommentoimasta.
Miten minä laitan nuo ruotuun? Kerrohan.
Vierailija kirjoitti:
80% seksuaalirikoksen tekijöistä on kantiksia.
Ei ole
Vierailija kirjoitti:
Jo peruskoulussa tytöt ja pojat voisivat olla omissa kouluissaan ja suomalaisille tytöille opettaa että välttävät kantasuomalaisia poikia ja eteenkin miehiä.
Mainoksissa on onneksi jo yhä useammin pariskuntana tumma mies vaalean naisen kanssa ja niin sen kuuluu mennäkkin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/62357ebd-84b1-4f0a-a562-0e1dee699a0c
Et uskalla lukea.
Niin, ja millä tavalla se poistaa sen faktan että m.muuttaja ukot laumoissa ahdistelevat kantistyttöjä ja naisia ja ovat eritoten mukana kimpparaiscauksissa? Typerää whataboutismia taas.
Joillekkin tulee yllärinä että kantisukotkin ovat teinien kimpussa? Näyttäkää minulle maa jossa paikalliset kantisukot EIVÄT kuolaisi teinejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
80% seksuaalirikoksen tekijöistä on kantiksia.
Älä pilaa persujen keksimää tarinaa totuudella.
Totuus on, että ulkkarit ovat kuitenkin yliedustettuina seksuaalirikoksissa. Suomalaisia nyt kuitenkin (vielä) on määrällisesti niin paljon enemmän, että tietysti suurin osa on (vielä) suomalaisten tekemiä.
Vierailija kirjoitti:
Muistutuksena, nämä ovat kaikki homoja. Homot ovat tyypillisesti kiinnostuneita hyvin nuorista pojista. Hesarilla munaa julkaista juttu pride-kuukautena, pitää myöntää. 😂
Miksi homot ottaisi yhteyttä teinityttöön? Ei ne tiennyt sen oikeasti olleen poika..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko naisia mukana tuossa porukassa?
Ei yhtään. Lauerman mukaan naisten (hyvin harvinaiset) pedofiliatuomiotkin tulee tyypillisesti siitä että on auttanut jotain miestä toteuttamaan tekonsa tai sitten nainen on ollut jollain tapaa kehitysvammainen.
Törkeästä lapsenraiskuusta v.2021 tuomittu Rovaniemen Vihreiden Outi -----kumpu ei ollut kehitysvammainen, irstaili leikki-ikäisellä lapsella yhdessä afrikkalaisen miehensä kanssa.
Naantalilaisella tallilla taisi myös olla nainen toisena päätekijänä. Naiset osaavat olla yhtä sikamaisia kuin miehetkin, ei siihen kehitysvammaisuutta tarvita lieventäväksi asianhaaraksi.
Olihan tämän yhden eerikan isä jokseenkin outo mutta puolisonsa valitettavasti vielä oudompi. Ja tietty nainen.
Luonnehäiriöt tekee jo paljon.
Jos tehdään etnisyyksistä tulkintoja, niin on vähän väliä silläkin, että mihin ansa viritetty? Maamut oletettavasti käyttävät eri sivustoja keskimäärin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan naiset ylläty, että suomalaisia. Onhan noita saanut kohdata esiteini-iästä lähtien.
Oliko silloin edes nettiä olemassa, kun sinä olit esiteini-ikäinen?
Ei takuulla ollut kehitysmaista invaasiota vielä tuolloin se on sinun onnesi ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
80% seksuaalirikoksen tekijöistä on kantiksia.
Älä pilaa persujen keksimää tarinaa totuudella.
Totuus on, että ulkkarit ovat kuitenkin yliedustettuina seksuaalirikoksissa. Suomalaisia nyt kuitenkin (vielä) on määrällisesti niin paljon enemmän, että tietysti suurin osa on (vielä) suomalaisten tekemiä.
Epävarmaa, että onko, kun huomioidaan piilorikollisuus. Kaapunaamio tai suvkki ei kantele poliisille
Vierailija kirjoitti:
14-vuotias kireä teiniritsa on nainen parhaassa iässä.
Hän on poika.
Se, että rikoksentekijät halutaan nähdä mahdollisimman erilaisena kuin itse on, estää asiallisen keskustelun.
Voisiko keskustella seksuaalirikoksista ilman, että sekoitetaan siihen muita asenteita?
Aikoinaan kun olin vielä lapsi 60-luvulla ja oltiin metsässä muiden tyttöjen kanssa, niin eräs mies halusi "jutella" meidän kanssa ja näyttää jotain kuvia? Me emme tienneet lapsina, mitä nämä kuvat olivat, mutta tämä törkeä vanha äijä näytti seksikuvia jostain pornolehdestä? Juoksimme sen jälkeen pakoon ja kotiin, mutta ei siihen aikaan ollut mitään suojelua lapsia ja naisia kohtaan lainkaan. Kaikkia naisia ja tyttöjä kohdeltiin todella törkeästi siihen aikaan, sai taputella pepulle ja koskea rintoihin ym. Joten haistakaa paska koko valtio valta, kun ette suojelleet aikoinaan meitä lapsia ja aikuisia naisia lainkaan. Hyvä, että nykyään tullut uudet säännöt naisia ja alaikäisiä kohtaan. Meetoo on todella hyvä asia naisia ja tyttöjä kohtaan nykyään.
Vierailija kirjoitti:
"nykyisin 27-vuotiaan miehen viiden vuoden tuomio tuli 14 uhriin kohdistuneista seksuaalirikoksista. Tuomio sisälsi muun muassa kaksi törkeää lapsen seksuaalista hyväksikäyttöä ja kaksitoista lapsen seksuaalista hyväksikäyttöä. Myöhemmin hän on saanut vielä kaksi uutta tuomiota vastaavanlaisista teoista."
Miten näitä ei saada loppuiäksi telkien taakse tai suljettuun mielenterveyslaitokseen? Tämäkin uusii joka kerta tekonsa kun pääsee vapaaksi. Jospa saataisiin edes se kemiallinen kastraatio tänne.
Kannatatko kuolemanrangaistusta?
Pidä suusi kiinni sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
80% seksuaalirikoksen tekijöistä on kantiksia.
Ei ole
Afgaaneja ja Irakilaisia epäiltiin 40kertaa useammin seksuaalirikoksista kuin kantasuomalaisia tässä hivenen faktaa tiedoksenne
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan naiset ylläty, että suomalaisia. Onhan noita saanut kohdata esiteini-iästä lähtien.
Ei yllätä ei. Toisaalta suomalaisten taktiikka on eri kuin tulijoiden, jotka hakevat pimeiltä ja autioilta kaduilta sen, mitä vailla ovat.
mitä helevettiä