HS kertoo tässä jutussa, millainen on miesjoukko, joka yritti saada alastonkuvia tai jopa seksiä 14-vuotiaalta. Soitimme monille miehille
Nimilista vilisee Juusoja, Juhia, Sameja, Simoja, Tomeja, Antteja. Kahta venäläisperäistä nimeä lukuun ottamatta kaikkien syytettyjen nimet ovat kantasuomalaisia.
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kantasuomalaisten teoista jää paljon myös piiloon, alaikäisen on todella vaikea tehdä ilmoitusta omasta lähisukulaista tai muusta läheisestä. Joku katuahdistelija on paljon helpompi ilmiantaa.
Tää. Maamut ei tunne alaikäisiä, eikä niillä oo sukulaisii. Just saying!
Juu, ja toisin kuin meillä suomalaisilla ma mujen naispuolisilla sukulaisilla ei ole mitään kynnystä ilmoittaa poliisille ja muslimiyhteisö tekee kaikkensa että nämä tapaukset tulevat ilmi ja tekijät saatetaan vastuuseen.
Jostain syystä poistui raa'ahko kommenttini, jolla selitin miksi muut miehet ei puutu. Ikävä kyllä kirjoitin elämänkokemuksesta ja työelämässä nähdystä. Ihminen on pohjimmiltaan kaukana sivistyneestä oliosta.
Opeta lapsellesi turvataitoja ja rohkeutta rajata, mitä toinen saa tehdä tai ehdottaa tekemään. Pidä huoli lapsesi yksityisyydestä. Söpö lapsesi voi olla ulkopuolisenkin mielestä söpö ja suljetussa ryhmässä jakaminenkin muuttuu tilikaappausten myötä suojattomaksi.
Meillä aikuisilla on velvollisuus huolehtia lastemme (kaikkien) turvallisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Kantasuomalaisten teoista jää paljon myös piiloon, alaikäisen on todella vaikea tehdä ilmoitusta omasta lähisukulaista tai muusta läheisestä. Joku katuahdistelija on paljon helpompi ilmiantaa.
Piiloon jää paljon myös ulkkareiden lähisuhdeseksuaaliväkivallasta, ei tämä mitenkään koske pelkästään kantiksia.
Vierailija kirjoitti:
Te monesti yliarvioitte suomalaisen ns "normaalin" ihmisen älykkyyden ja kognitiivisen kompleksin koska teille on luotu idea siitä että kaikki suomalaiset on maailman älykkäimpiä ihmisiä :D Oikeastihan tuo aloitus on täyttä totta, eikä se välttämättä edes liity samantien siihen että kaikki on pedareita, se liittyy siihen enemmän että suurimmalla osalla ihmisistä ei ole mitään kykyä ajatella ennen kuin he toimivat, heidän oma aivojen rakenne pakottaa heidät samantien mukaan leikkiin jos joku nuori tyttö esim alkaa laittelemaan jotain viestiä eikä he edes tajuu että he tekevät jotain väärää, heille se saattaa olla ihan "viatonta pelleilyä" vaa. Ei ne ymmärrä mitää. Sä voit sanoa näille ihmisille ihan oikeasti et ne saa 200euroo leikkaamal oman käden irti ja ne tekee sen samantie.
Normaali ihminen on kehitysvammaisen tasolla älykkyydeltään, mutta ei 99 ansaan saatua miestä silti enemmistöstä todista.
Oliko multakin väärin kun vuosia sitten chatissa reilu parikymppisenä tapasin tytön, joka lopulta paljastui 15-vuotiaaksi ja sitten lähetti mulle pimppikuvan? Siis en sitä pyytänyt tai houkutellut siihen. Tyttö oli muhun ihastunut. Itse en mitään kuvia laittanut tai luvannut suhdetta etenkään sen jälkeen kun kuulin iän. Jäi se pillu silti kovalevylleni. En kiihottunut.
Myös ns. namusedistä varoiteltiin lapsia jo 60-luvulla. Ja ihan suomalaisia ukkoja olivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan kun olin vielä lapsi 60-luvulla ja oltiin metsässä muiden tyttöjen kanssa, niin eräs mies halusi "jutella" meidän kanssa ja näyttää jotain kuvia? Me emme tienneet lapsina, mitä nämä kuvat olivat, mutta tämä törkeä vanha äijä näytti seksikuvia jostain pornolehdestä? Juoksimme sen jälkeen pakoon ja kotiin, mutta ei siihen aikaan ollut mitään suojelua lapsia ja naisia kohtaan lainkaan. Kaikkia naisia ja tyttöjä kohdeltiin todella törkeästi siihen aikaan, sai taputella pepulle ja koskea rintoihin ym. Joten haistakaa paska koko valtio valta, kun ette suojelleet aikoinaan meitä lapsia ja aikuisia naisia lainkaan. Hyvä, että nykyään tullut uudet säännöt naisia ja alaikäisiä kohtaan. Meetoo on todella hyvä asia naisia ja tyttöjä kohtaan nykyään.
Totta. Naisia lähdettiin myös seuraamaan pimeillä teillä. Linja-autoissa usein häiriköitä ja itsensäpaljastelijoita. Varmaan jokaisella näitä muistoja jo 60-luvulta. Naisia saatettiin kouria väkijoukossa tai tanssilavoilla, rintoihin käytiin käsiksi jopa keskellä Mannerheimintietä. Härskejä ehdotuksia opiskelijatytöille niinkin hienossa paikassa kuin Stockmanin tuulikaapissa. Kaikki taksitkaan eivät olleet luotettavia. Ihan turha aina syyttää ulkomaalaisia. Kyllä suomalaisetkin osaavat olla härskejä.
Ennen teinityttöjen kanssa paneskelu ja seurustelu oli mukamas normaalia. Olin yläasteella 2000-luvun alussa ja muutamalla luokkakaverilla oli yli parikymppinen poikaystävä. Radiossa laulettiin miten naapurin ihana teinityttö täyttää vihdoin 16-vuotta ja mies on ihan rakastunut ja pääsee vihdoin panemaan. Olin 14v kun ensimmäisessä kesätyöpaikassa aikuiset miehet tuli heittämään härskiä vitsiä ja esitteli työpajan seinällä olevia pornokuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On oliko tämä siis jonkun toimittajan tekemä ansa, jossa itse esiintyi 14-vuotiaana? Onhan se tietysti sopimatonta, mutta pedariajatuksia enemmän näkisin tässä sen, että ne miehet jotka näin hakevat seuraa ovat estyneitä, pelokkaita kohtaamaan ikäisiään naisia tai ylipäätään mitään naisia oikeassa elämässä. Nuori ja kokematon tyttö koetaan turvallisemmaksi lähestyä. Eli tämä lähtee enemmän miesten peloista kuin siitä, että olisivat jotenkin spesifisti kiinnostuneita itseään huomattavasti nuoremmista tytöistä. Tietenkin joukkoon mahtuu varmaan monenlaista "yrittäjää". Yleensäkin näissä yhteyksissä, mitä nuorempi nainen sitä enemmän kiinnostuneita.
Oli kyseessä "kiinnostus" tai ei, teko on silti väärin. 14v ei voi antaa suostumusta mihinkään tällaiseen kanssakäymiseen. Ja uskon, että lähestulkoon jokainen aikuinen tämän tietää.
En ymmärrä, miksi tätä pitää selitellä ja vetää mutkia suoriksi. Rikos on rikos.
Voi kuitenkin antaa suostumuksen toiselle 14-vuotiaalle
Älykkyyden kanssa tällä asialla ei ole mitään tekemistä. Kyse on piittaamattomuudesta ja seksuaalisesta poikkeavuudesta. Mu nat vievät miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te monesti yliarvioitte suomalaisen ns "normaalin" ihmisen älykkyyden ja kognitiivisen kompleksin koska teille on luotu idea siitä että kaikki suomalaiset on maailman älykkäimpiä ihmisiä :D Oikeastihan tuo aloitus on täyttä totta, eikä se välttämättä edes liity samantien siihen että kaikki on pedareita, se liittyy siihen enemmän että suurimmalla osalla ihmisistä ei ole mitään kykyä ajatella ennen kuin he toimivat, heidän oma aivojen rakenne pakottaa heidät samantien mukaan leikkiin jos joku nuori tyttö esim alkaa laittelemaan jotain viestiä eikä he edes tajuu että he tekevät jotain väärää, heille se saattaa olla ihan "viatonta pelleilyä" vaa. Ei ne ymmärrä mitää. Sä voit sanoa näille ihmisille ihan oikeasti et ne saa 200euroo leikkaamal oman käden irti ja ne tekee sen samantie.
Normaali ihminen on kehitysvammaisen tasolla älykkyydeltään, mutta ei 99 ansaan saatua miestä silti enemmistöstä todista.
Oliko multakin väärin kun vuosia sitten chatissa reilu parikymppisenä tapasin tytön, joka lopulta paljastui 15-vuotiaaksi ja sitten lähetti mulle pimppikuvan? Siis en sitä pyytänyt tai houkutellut siihen. Tyttö oli muhun ihastunut. Itse en mitään kuvia laittanut tai luvannut suhdetta etenkään sen jälkeen kun kuulin iän. Jäi se pillu silti kovalevylleni. En kiihottunut.
Alaikäisen pillu oli kuitenkin sen verran kiihottava, ettet sitä poistanut. Jos alaikäinen poika lähettäisi minulle kuvan omasta peniksestään, poistaisin kuvan välittömästi ja estäisin pojan ettei pysty enempää lähettämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te monesti yliarvioitte suomalaisen ns "normaalin" ihmisen älykkyyden ja kognitiivisen kompleksin koska teille on luotu idea siitä että kaikki suomalaiset on maailman älykkäimpiä ihmisiä :D Oikeastihan tuo aloitus on täyttä totta, eikä se välttämättä edes liity samantien siihen että kaikki on pedareita, se liittyy siihen enemmän että suurimmalla osalla ihmisistä ei ole mitään kykyä ajatella ennen kuin he toimivat, heidän oma aivojen rakenne pakottaa heidät samantien mukaan leikkiin jos joku nuori tyttö esim alkaa laittelemaan jotain viestiä eikä he edes tajuu että he tekevät jotain väärää, heille se saattaa olla ihan "viatonta pelleilyä" vaa. Ei ne ymmärrä mitää. Sä voit sanoa näille ihmisille ihan oikeasti et ne saa 200euroo leikkaamal oman käden irti ja ne tekee sen samantie.
Normaali ihminen on kehitysvammaisen tasolla älykkyydeltään, mutta ei 99 ansaan saatua miestä silti enemmistöstä todista.
Oliko multakin väärin kun vuosia sitten chatissa reilu parikymppisenä tapasin tytön, joka lopulta paljastui 15-vuotiaaksi ja sitten lähetti mulle pimppikuvan? Siis en sitä pyytänyt tai houkutellut siihen. Tyttö oli muhun ihastunut. Itse en mitään kuvia laittanut tai luvannut suhdetta etenkään sen jälkeen kun kuulin iän. Jäi se pillu silti kovalevylleni. En kiihottunut.
Et ole vastuussa, jos et kalastellut mitään ja kuva tuli täysin pyytämättä. Ja jos et sitä edeltävänä hetkenä tiennyt, että henkilö on alaikäinen. Nämä ovat valideja puolustuksia.
Mutta oikea tapa toimia olisi poistaa kuva. Hallussapitohan on laitonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kantasuomalaisten teoista jää paljon myös piiloon, alaikäisen on todella vaikea tehdä ilmoitusta omasta lähisukulaista tai muusta läheisestä. Joku katuahdistelija on paljon helpompi ilmiantaa.
Tää. Maamut ei tunne alaikäisiä, eikä niillä oo sukulaisii. Just saying!
Juu, ja toisin kuin meillä suomalaisilla ma mujen naispuolisilla sukulaisilla ei ole mitään kynnystä ilmoittaa poliisille ja muslimiyhteisö tekee kaikkensa että nämä tapaukset tulevat ilmi ja tekijät saatetaan vastuuseen.
Tänne on tullut paljon nuoria maa mu miehiä joilla ei edes ole sukulaisia täällä. Toisekseen kulttuuriset/uskonnolliset jutut tekee sen että omat jätetään rauhaan. Naiset ja miehet on yleensä erillään. Pojat ja tytöt ei saa edes lapsina jakaa makuuhuonetta jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kantasuomalaisten teoista jää paljon myös piiloon, alaikäisen on todella vaikea tehdä ilmoitusta omasta lähisukulaista tai muusta läheisestä. Joku katuahdistelija on paljon helpompi ilmiantaa.
Piiloon jää paljon myös ulkkareiden lähisuhdeseksuaaliväkivallasta, ei tämä mitenkään koske pelkästään kantiksia.
Entä suomalaisten joillakin alueilla yleisenä esiintynyt insesti ja pedofilia tai Suomessa poikkeuksellisen yleinen perheväkivalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te monesti yliarvioitte suomalaisen ns "normaalin" ihmisen älykkyyden ja kognitiivisen kompleksin koska teille on luotu idea siitä että kaikki suomalaiset on maailman älykkäimpiä ihmisiä :D Oikeastihan tuo aloitus on täyttä totta, eikä se välttämättä edes liity samantien siihen että kaikki on pedareita, se liittyy siihen enemmän että suurimmalla osalla ihmisistä ei ole mitään kykyä ajatella ennen kuin he toimivat, heidän oma aivojen rakenne pakottaa heidät samantien mukaan leikkiin jos joku nuori tyttö esim alkaa laittelemaan jotain viestiä eikä he edes tajuu että he tekevät jotain väärää, heille se saattaa olla ihan "viatonta pelleilyä" vaa. Ei ne ymmärrä mitää. Sä voit sanoa näille ihmisille ihan oikeasti et ne saa 200euroo leikkaamal oman käden irti ja ne tekee sen samantie.
Normaali ihminen on kehitysvammaisen tasolla älykkyydeltään, mutta ei 99 ansaan saatua miestä silti enemmistöstä todista.
Oliko multakin väärin kun vuosia sitten chatissa reilu parikymppisenä tapasin tytön, joka lopulta paljastui 15-vuotiaaksi ja sitten lähetti mulle pimppikuvan? Siis en sitä pyytänyt tai houkutellut siihen. Tyttö oli muhun ihastunut. Itse en mitään kuvia laittanut tai luvannut suhdetta etenkään sen jälkeen kun kuulin iän. Jäi se pillu silti kovalevylleni. En kiihottunut.
Alaikäisen pillu oli kuitenkin sen verran kiihottava, ettet sitä poistanut. Jos alaikäinen poika lähettäisi minulle kuvan omasta peniksestään, poistaisin kuvan välittömästi ja estäisin pojan ettei pysty enempää lähettämään.
Ei se nyt edelleenkään kiihottava ollut. Ennemmin ällöttävä. Oli niin lähizoomi. En oikein tiedä miksi en poistanut? En mä nyt sitä pelännytkään, sikäli aika neutraali suhtautuminen. En edelleenkään koe tehneeni mitään väärää, vaikka kai nykyinen feministinen diktatuurin tuostakin tuomion antaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On oliko tämä siis jonkun toimittajan tekemä ansa, jossa itse esiintyi 14-vuotiaana? Onhan se tietysti sopimatonta, mutta pedariajatuksia enemmän näkisin tässä sen, että ne miehet jotka näin hakevat seuraa ovat estyneitä, pelokkaita kohtaamaan ikäisiään naisia tai ylipäätään mitään naisia oikeassa elämässä. Nuori ja kokematon tyttö koetaan turvallisemmaksi lähestyä. Eli tämä lähtee enemmän miesten peloista kuin siitä, että olisivat jotenkin spesifisti kiinnostuneita itseään huomattavasti nuoremmista tytöistä. Tietenkin joukkoon mahtuu varmaan monenlaista "yrittäjää". Yleensäkin näissä yhteyksissä, mitä nuorempi nainen sitä enemmän kiinnostuneita.
Oli kyseessä "kiinnostus" tai ei, teko on silti väärin. 14v ei voi antaa suostumusta mihinkään tällaiseen kanssakäymiseen. Ja uskon, että lähestulkoon jokainen aikuinen tämän tietää.
En ymmärrä, miksi tätä pitää selitellä ja vetää mutkia suoriksi. Rikos on rikos.
Voi kuitenkin antaa suostumuksen toiselle 14-vuotiaalle
Ei voi. Mutta kahden alaikäisen välisessä kanssakäymisessä ei siitä huolimatta ole hyväksikäyttöä, sillä kumpikaan heistä ei ole kypsiä. Joten loogisesti kumpaakaan ei voida pitää vastuussa teosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te monesti yliarvioitte suomalaisen ns "normaalin" ihmisen älykkyyden ja kognitiivisen kompleksin koska teille on luotu idea siitä että kaikki suomalaiset on maailman älykkäimpiä ihmisiä :D Oikeastihan tuo aloitus on täyttä totta, eikä se välttämättä edes liity samantien siihen että kaikki on pedareita, se liittyy siihen enemmän että suurimmalla osalla ihmisistä ei ole mitään kykyä ajatella ennen kuin he toimivat, heidän oma aivojen rakenne pakottaa heidät samantien mukaan leikkiin jos joku nuori tyttö esim alkaa laittelemaan jotain viestiä eikä he edes tajuu että he tekevät jotain väärää, heille se saattaa olla ihan "viatonta pelleilyä" vaa. Ei ne ymmärrä mitää. Sä voit sanoa näille ihmisille ihan oikeasti et ne saa 200euroo leikkaamal oman käden irti ja ne tekee sen samantie.
Normaali ihminen on kehitysvammaisen tasolla älykkyydeltään, mutta ei 99 ansaan saatua miestä silti enemmistöstä todista.
Oliko multakin väärin kun vuosia sitten chatissa reilu parikymppisenä tapasin tytön, joka lopulta paljastui 15-vuotiaaksi ja sitten lähetti mulle pimppikuvan? Siis en sitä pyytänyt tai houkutellut siihen. Tyttö oli muhun ihastunut. Itse en mitään kuvia laittanut tai luvannut suhdetta etenkään sen jälkeen kun kuulin iän. Jäi se pillu silti kovalevylleni. En kiihottunut.
Alaikäisen pillu oli kuitenkin sen verran kiihottava, ettet sitä poistanut. Jos alaikäinen poika lähettäisi minulle kuvan omasta peniksestään, poistaisin kuvan välittömästi ja estäisin pojan ettei pysty enempää lähettämään.
Ei se nyt edelleenkään kiihottava ollut. Ennemmin ällöttävä. Oli niin lähizoomi. En oikein tiedä miksi en poistanut? En mä nyt sitä pelännytkään, sikäli aika neutraali suhtautuminen. En edelleenkään koe tehneeni mitään väärää, vaikka kai nykyinen feministinen diktatuuri tuostakin tuomion antaisi.
Vaikka olisihan se ihan luonnollista kiihottua tuollaisesta. Ei vaan mulle toiminut. Ja kuitenkin pidin ikärajaa selvänä, että en mihinkään olisi ryhtynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan naiset ylläty, että suomalaisia. Onhan noita saanut kohdata esiteini-iästä lähtien.
Ei yllätä ei. Toisaalta suomalaisten taktiikka on eri kuin tulijoiden, jotka hakevat pimeiltä ja autioilta kaduilta sen, mitä vailla ovat.
Eikä monet ä.hlämit osaa kirjoittaa edes äidinkielellään, saati sitten suomeksi. Siinä jää nettirikokset väliin ihan vain matalan älykkyysosamäärän ansiosta.
Tyypillinen rasistinen persukommentti. Kansallisuudella ei itse asiassa ole mitään tekemistä tämän asian kanssa. Teot ovat ihan yhtä törkeitä teki ne kuka tahansa. Suomalaista rikollista ei tee yhtään viattomammaksi se, että saman rikoksen on tehnyt joku ulkomaalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te monesti yliarvioitte suomalaisen ns "normaalin" ihmisen älykkyyden ja kognitiivisen kompleksin koska teille on luotu idea siitä että kaikki suomalaiset on maailman älykkäimpiä ihmisiä :D Oikeastihan tuo aloitus on täyttä totta, eikä se välttämättä edes liity samantien siihen että kaikki on pedareita, se liittyy siihen enemmän että suurimmalla osalla ihmisistä ei ole mitään kykyä ajatella ennen kuin he toimivat, heidän oma aivojen rakenne pakottaa heidät samantien mukaan leikkiin jos joku nuori tyttö esim alkaa laittelemaan jotain viestiä eikä he edes tajuu että he tekevät jotain väärää, heille se saattaa olla ihan "viatonta pelleilyä" vaa. Ei ne ymmärrä mitää. Sä voit sanoa näille ihmisille ihan oikeasti et ne saa 200euroo leikkaamal oman käden irti ja ne tekee sen samantie.
Normaali ihminen on kehitysvammaisen tasolla älykkyydeltään, mutta ei 99 ansaan saatua miestä silti enemmistöstä todista.
Oliko multakin väärin kun vuosia sitten chatissa reilu parikymppisenä tapasin tytön, joka lopulta paljastui 15-vuotiaaksi ja sitten lähetti mulle pimppikuvan? Siis en sitä pyytänyt tai houkutellut siihen. Tyttö oli muhun ihastunut. Itse en mitään kuvia laittanut tai luvannut suhdetta etenkään sen jälkeen kun kuulin iän. Jäi se pillu silti kovalevylleni. En kiihottunut.
Alaikäisen pillu oli kuitenkin sen verran kiihottava, ettet sitä poistanut. Jos alaikäinen poika lähettäisi minulle kuvan omasta peniksestään, poistaisin kuvan välittömästi ja estäisin pojan ettei pysty enempää lähettämään.
Tämä on oikea tapa toimia. Lisäksi chat-palvelulle ilmoitus laittoman materiaalin levittämisestä, jotta voivat puuttua ja laittaa mahdollisesti asiaa eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kantasuomalaisten teoista jää paljon myös piiloon, alaikäisen on todella vaikea tehdä ilmoitusta omasta lähisukulaista tai muusta läheisestä. Joku katuahdistelija on paljon helpompi ilmiantaa.
Tää. Maamut ei tunne alaikäisiä, eikä niillä oo sukulaisii. Just saying!
Juu, ja toisin kuin meillä suomalaisilla ma mujen naispuolisilla sukulaisilla ei ole mitään kynnystä ilmoittaa poliisille ja muslimiyhteisö tekee kaikkensa että nämä tapaukset tulevat ilmi ja tekijät saatetaan vastuuseen.
Tänne on tullut paljon nuoria maa mu miehiä joilla ei edes ole sukulaisia täällä. Toisekseen kulttuuriset/uskonnolliset jutut tekee sen että omat jätetään rauhaan. Naiset ja miehet on yleensä erillään. Pojat ja tytöt ei saa edes lapsina jakaa makuuhuonetta jne.
Joo, suomalainen kulttuuri on mätä pedarikulttuuri. Jes sayin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te monesti yliarvioitte suomalaisen ns "normaalin" ihmisen älykkyyden ja kognitiivisen kompleksin koska teille on luotu idea siitä että kaikki suomalaiset on maailman älykkäimpiä ihmisiä :D Oikeastihan tuo aloitus on täyttä totta, eikä se välttämättä edes liity samantien siihen että kaikki on pedareita, se liittyy siihen enemmän että suurimmalla osalla ihmisistä ei ole mitään kykyä ajatella ennen kuin he toimivat, heidän oma aivojen rakenne pakottaa heidät samantien mukaan leikkiin jos joku nuori tyttö esim alkaa laittelemaan jotain viestiä eikä he edes tajuu että he tekevät jotain väärää, heille se saattaa olla ihan "viatonta pelleilyä" vaa. Ei ne ymmärrä mitää. Sä voit sanoa näille ihmisille ihan oikeasti et ne saa 200euroo leikkaamal oman käden irti ja ne tekee sen samantie.
Normaali ihminen on kehitysvammaisen tasolla älykkyydeltään, mutta ei 99 ansaan saatua miestä silti enemmistöstä todista.
Oliko multakin väärin kun vuosia sitten chatissa reilu parikymppisenä tapasin tytön, joka lopulta paljastui 15-vuotiaaksi ja sitten lähetti mulle pimppikuvan? Siis en sitä pyytänyt tai houkutellut siihen. Tyttö oli muhun ihastunut. Itse en mitään kuvia laittanut tai luvannut suhdetta etenkään sen jälkeen kun kuulin iän. Jäi se pillu silti kovalevylleni. En kiihottunut.
Alaikäisen pillu oli kuitenkin sen verran kiihottava, ettet sitä poistanut. Jos alaikäinen poika lähettäisi minulle kuvan omasta peniksestään, poistaisin kuvan välittömästi ja estäisin pojan ettei pysty enempää lähettämään.
Tämä on oikea tapa toimia. Lisäksi chat-palvelulle ilmoitus laittoman materiaalin levittämisestä, jotta voivat puuttua ja laittaa mahdollisesti asiaa eteenpäin.
Siis tuomitaanko alaikäinen sitten omien kuviensa levittelystä?
Oli kyseessä "kiinnostus" tai ei, teko on silti väärin. 14v ei voi antaa suostumusta mihinkään tällaiseen kanssakäymiseen. Ja uskon, että lähestulkoon jokainen aikuinen tämän tietää.
En ymmärrä, miksi tätä pitää selitellä ja vetää mutkia suoriksi. Rikos on rikos.