Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Naiset voi paremmin ilman miestä"

Vierailija
26.06.2026 |

No eikö se ole hyvä asia että menee hyvin ja yksin. Jotenkin outoa että asiasta pitää ilmoittaa ja julistaa koko maailmalle? Vai onko tarkoitus vähätellä miehiä ja jopa miesvihan lietsonta? Jos naisilla menee yksin hyvin, niin mahtavaa. Miehenä itse kaipaan rakkautta, kainaloa, saunaseuraa, lenkkikaveria... Mutta hyvä että naiset viihtyvät yksin ja nauttivat omasta elämästään.

Kommentit (114)

Vierailija
81/114 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alieeni kirjoitti:

Tämän takia takia👇🏻

Heteroseksuaalisuus: Fyysinen ja seksuaalinen vetovoima kohdistuu naisiin.

Homoromanttisuus: Emotionaalinen vetovoima, rakastuminen ja halu seurustella kohdistuvat omaan sukupuoleen eli muihin miehiin.

Sellaisia suurin osa 'heteromiehistä' on, olen itsekin huomannut/omakohtaista kokemusta🤷‍

Joko sinulla ei ole kaikki muumit laaksossa, tai olet ihan pentu.

Et sinä tuon puheita oikeassa elämässä kuuntelisi. Veikkaan, että on nimenomaan ne muumit karannut laaksosta. Huomaa varmaan ihan päältä päin.

Vierailija
82/114 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota kerrotaan siksi, että niin paljon tulee videoita ym. jossa miehet morkkaa naisia ja vaatii olemaan milloin minkäkinlainen. Ei naisia kiinnosta. Itseänikin kiinnostaa lähinnä raha, miten saisin sitä lisää, niin etten vahinhossakaan tulisi millään tavalla riippuvaiseksi kenestäkään taloudellisesti. Läheisyyttä saa kyllä jos sitä kaipaa ja ihan kivaa se toki välillä onkin. Mihinkään syvään rakkauteen miehen ja naisen välillä en usko, joten en sellaista tavoittele.

Sitten sinulla on vielä paljon kokematta! Kyllä sä voit hieman antaa ittelles periksi!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/114 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten täällä on päivittäin kymmeniä "miksi en saa miestä"-aloituksia?

Ja vastaavasti kymmeniä miesten  "naisten rima on liian korkealla"-aloituksia. 

Näissä on se olennainen ero, ettei nainen kuvittele ansaitsevansa miestä vain, koska tahtoo sellaisen, saatikka fantasioi, että valtion pitäisi määrätä hänelle kumppani, kutn miehet tekevät jatkuvasti.

Kun nainen ei löydä kumppania, hän miettii, mikä vika hänessä on, kun taas mies syyttää nirsoudesta kaikkia naisia, eikä näe omassa käytöksessään mitään kehitettävää. 

Vierailija
84/114 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten todellisuudessa se parisuhteen puute lyhentää elinajanodotetta merkittävästi. Stressi lisääntyy ilman tukea ja onnettomuuksissa tai sairauskohtauksissa ei ole kukaan auttamassa. Sitä vaan nuorempana luulee olevansa kuolematon ja hallinnassa jostakin, mutta keski-iässä luulisi hitaimmankin alkavan tajuta.

Minä justiinsa tajusin keski-iässä, miten hyödytön aviomies on, kun tulee sairastamisia. Siis osoitti mieltään ja teki katoamistemppuja, valitettavasti tuommoinen ei ole edes harvinaista. Sen jälkeen, kun erosin, olen saanut kipeänäkin potea rauhassa ja levätä, ihan todella toipua. Ja ihan kummasti minkään taudin perään ei ole enää tullut jälkitauteja, jotka vaativat lääkäriä tai ihan sairaalareissua.

Eoäilemättä vaivoissa olisi tietenkin apua vaimosta, sen uskon.

Vierailija
85/114 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten täällä on päivittäin kymmeniä "miksi en saa miestä"-aloituksia?

Ja vastaavasti kymmeniä miesten  "naisten rima on liian korkealla"-aloituksia. 

Näissä on se olennainen ero, ettei nainen kuvittele ansaitsevansa miestä vain, koska tahtoo sellaisen, saatikka fantasioi, että valtion pitäisi määrätä hänelle kumppani, kutn miehet tekevät jatkuvasti.

Kun nainen ei löydä kumppania, hän miettii, mikä vika hänessä on, kun taas mies syyttää nirsoudesta kaikkia naisia, eikä näe omassa käytöksessään mitään kehitettävää. 

Unohdat käyevästi myös sen, että tutkimusten valossa se on miehet, jotka toivovat enemmän parisuhdetta ja sen, että tutkimusten valossa mies hyötyy sujteesta enemmän kuin nainen. 

Vierailija
86/114 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuleeko naiset että miehelle on jotain parempaa tarjolla? Ehkä miehet ovat vain vähempään tyytyväisiä.

Miehet saa parisuhteesta yleensä enemmän hyvää kuin naiset. Toki miehelle se on kiva diili kun joku hoitaa kodin, keksii tekemistä, hoitaa sosiaaliset suhteet, kannustaa etenemään urallaan ym. naiset ei saa tuota parisuhteesta. Naisten oletetaan tyytyvän paljon vähempään. Miehen katsotaan olevan hyvä jos se käy töissä eikä hakkaa. Mitään muuta mieheltä ei oikein saisi vaatia.

Tää on niin perinteinen näkemys, anoppi aina sanoo, et mies on hyvä, jos se ei ryyppää, petä tai hakkaa. 

Vierailija
87/114 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin nainenkin kaipaa. Mutta jos tarjolla on vain miehiä, jotka ottavat enemmän kuin antavat ja tuovat tullessaan lähinnä vaivaa ja pahaa mieltä, mieluummin on yksin, säilyy mielenrauha.

En käsitä mistä te löydätte noita, kun itse olen aina saanut paljon suhteissa miehiltä. Pubistako raahaatte vai ettekö näe omia vikoja?

Kuin hyviä he ovat olleet, kun yhdenkään kanssa et ole jatkanut, vaan heitä on useita? Yleensä jos hyvän löytää, hänen kanssa haluaa olla aina vaan.

Vierailija
88/114 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut parisuhteissa 27 ja 5 vuotta, nyt kohta vuoden sinkkuna omasta valinnastani. En todellakaan tiedä, mitä mies pystyy tarjoamaan, mitä ilman en pärjää tai voisi olla onnellinen. 

Kyllä mulle hyvä parisuhde kelpaisi, mutta tässä iässä miehistä alkaa olemaan enemmän vaivaa, joten en jaksa kuluttaa paukkuja edes asian miettimiseen. Parilla deitillä kävin viimeisen eron jälkeen, mutta olivat livenä niin todella outoja tyyppejä, että ei kiitos enempää. Nyt olen yksinäni kolmen kuukauden autolomalla Euroopassa. 

N54

Vierailija
89/114 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kannattaa olla yksin koska naiset ei osaa tehdä edes ruokaa ja jakavat vieralle miehille niin ainut mitä naiselta saa on sukupuolitauti

Valitse paremmin 

Vierailija
90/114 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen kannattaa olla yksin koska naiset ei osaa tehdä edes ruokaa ja jakavat vieralle miehille niin ainut mitä naiselta saa on sukupuolitauti

Sinun mielestäsi nainen on tarvekalu: antaa pillua ja tekee ruokaa.... 

Sinun mielestäsi mies on vain lompakko jota hyväksikäyttää

Sellaista se on, kun ei saa naista kuin rahalla. 

Vierailija
91/114 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaatko itse laittaa ruokaa?

Osaan.

- eri

Miksi sitten haluat että nainen osaa. Laita sinä teidän parisuhteessa ruuat.

Mitä sinä nainen sitten tuot pöytään?

Vierailija
92/114 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas tuollainen vähä-älyisen tollon paskavam mainen määkynä. Ei mene teillä idiooteilla jakeluun, että kaikki naiset ei halua samaa.

Vaikutat tosi fiksulta, sivistyneeltä hyväkäytöksiseltä ja miellyttävältä ihmiseltä. -eri

Voi lässyn lässyn. Tällaisia aloituksia on täällä jatkuvalla syötöllä. Aina ulistaan naiset sitä tätä ja tuota. Samaa trollipaskaa kaikki. 

Totta, naiset ovat tosielämän trollipskaa!

Esimerkiksi tänä aamuna nainen lohkaisi, että naisten olisi parempi olla erillisissä naisyhteisöissä erillään miehistä ja parisuhde on oikeastaan todella sairas keksintö.

Tokihan komppasin heti täysillä ja hänen parhaakseen kehotin häntä välittömästi perustamaan naisten kommuunin ja muuttamaan sinne. 

Jotain tuo mussutti, että ei se sellainen nykyaikana enää onnistu ja liibalaaba

Minä en luovuttanut, hänen parhaansa sydämessäni, vaan kehoitin häntä hylkäämään konformismin ja löytämään naisten yhteisöllisyyden uudelleen. Ehkäpä jopa se 70-luvun radikaalifeministien "poliittinen lesbous" löytyisi sieltä.

Hän suuttui, olen kuulemma ihan mlkku ja murjottaa.

Naisten normilogiikkaa, totta tosiaan.

Ajatella, murjottaa kun noin rakastavasti herjaat, alennat ja *ittuilet. Kumma juttu. Erokin varmasti tulee ihan puskista.

Onhan se aika ikävää, että kun nainen ensin ttuilee suut ja silmät täyteen, niin palaute on inhottavaa.

Taattua naisnäkökulmaa.

On muistettava, etteivät naisten päivät suinkaan ole samanlaisia! Tänään ollaan iloisia, huomenna kaikki päin mäkiä!!

Näistä elementeistä naiseus koostuu, ja sitä olis opittava ymmärtämään! Ne äijät, jotka eivät sitä pysty sisäistämään, että naisen elämä perustuu kiertoon, ovat aika hukassa!

Vierailija
93/114 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi yleistät? Ei kaikki naiset ole samanlaisia. Viihdyn oikein hyvin oman mieheni kanssa ja nautin hänen seurastaan.

Niin minäkin. Mutta sehän tässä on ongelma, kun me varatut olemme varattuja, emmekä apn käytettävissä. Ja sit osa naisista ei halua ketään miestä.

Vierailija
94/114 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla henkilökohtaisesti menee paremmin ilman miehiä elämässä, mutta en livenä huutele jokaiselle miehelle, että minulla menee paremmin ilman sinua, häh häh hää.

Missä naiset huutelevat sinulle noin?

Just eilen Piispanristin Prismalla kuulin, kun montakin naista huuteli tolleen /s

Vierailija
95/114 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah nyt on elämänsiemen istutettu. Käytkö suihkussa otatko kahvi

Vierailija
96/114 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen ainakin kannattaa olla yksin niin säästyy sukupuolitaudeilta

Miesten kannattaa olla selibaatissa kuten suurin osa naisista on.

Miksi? Kahden miehen homosuhteissa tutkitusti vähiten lähisuhdeväkivaltaa ja eniten seksiä 😉

Vierailija
97/114 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo raakaa, ja tutkimustuloskin tästä totuudesta. Itselläni on ovet auki vielä jos sopiva sattuu kohdalle, mutta viihdyn yksinkin. 
Väliin tuntuu, että kaikki pariutumisen abc:ssa on muuttunut sitten 90-luvun. Itse olen aina ollut semmoinen passiivinen nainen, miehet juosseet perässä ja itse juossu pakoon minkä kintuista päässyt :D jos olen ollut kiinnostunut, siis. (Pelännyt en ole ketään) Vähän kuin jonkinlainen leikki, joko fyysisessä tai sanallisessa mielessä. Sub-nainen, kuuluu kai nykymääritelmä. Jokainen mies hamasta nuoruudesta tähän hetkeen, jonka kanssa olen ollut parisuhteessa tai -liitossa, on ollut miehekäs, aktiivinen aloitteentekijä. Koen tämmöisen aktiivisuuden miehen puolelta turvallisena; ainakaan tuo ei selaa deittisaiteilla vielä mahiksiaan läpi vaan keskittyy yhteen kerrallaan. Netti on kyllä pilannut pariutumisen iloja, paljon. Lisäksi tuntuu, kuin seuraisi persujen ja vas.liiton valtapeliä, kun katselee näitä nykynuoria. Aivan kuin sukupuolet olisivat jotenkin oudosti vastaleireissä ja meneillään sota, pikemminkin kuin iloinen flirtti..

N56

Suurin osa ihmisistä pääsee parisuhteeseen ihan normaalisti. 

Mutta siinä mielessä maailma on muuttunut, että naiset ei enää siedä miehiltä huonoa käytöstä, mutta osa miehistä ei tajua tätä, vaan kuvittelee naisen saamisen olevan velvollisuus häntä kohtaan. 

Vierailija
98/114 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän parisuhteessa jaetaan menot puoliksi. On melkein samat tulot. En ole koskaan elänyt miehen rahoilla. Minulla on aina ollut omat rahat.

Minä kuulun näihin kuuluisiin toisen rahoilla eläjiin. Miehelläni oli asunto valmiina, kun tutustuttiin. Saimme lapset. Toinen lapsista sairastui ja minä hänet hoidin, jättäen oman uran väliin. Sairastuin siinä ohessa. Nykyään mies elättää. Eläkettä en tule saamaan paljon paskaakaan. Kuitenkaan mitään en tekisi toisin. Elin lapseni kanssa 24/7 ja hän on hengissä. Ja nykyään elää vakaata elämää.

Vierailija
99/114 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaatko itse laittaa ruokaa?

Osaan.

- eri

Miksi sitten haluat että nainen osaa. Laita sinä teidän parisuhteessa ruuat.

Mitä sinä nainen sitten tuot pöytään?

Kysytkö nyt ihan tosissasi? 

Kun koko homman juju on se, ettei naiset enää lähde paskadiileihin nimeltä parisuhde ja perhe. 

Vierailija
100/114 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla henkilökohtaisesti menee paremmin ilman miehiä elämässä, mutta en livenä huutele jokaiselle miehelle, että minulla menee paremmin ilman sinua, häh häh hää.

Missä naiset huutelevat sinulle noin?

Itse sanon joskus ääneen viihtyväni paremmin yksin.

Koska välillä saa kommenttia, miten "kyllä sinä varmasti jonkun vielä löydät!". Kun sanon etten halua, niin jatketaan "niin, siis löydät sitten kun olet siihen valmis!".

Ihan kuin yksinolo olisi jotenkin viallinen välitila. Että sitten kun olen "valmis" (mitä sitten ikinä tarkoittaakaan), niin eikun treffeille!

Mutta minulle tämä ei ole mikään välitila, vaan mielekäs tapa elää.

Olisi sama kuin hyvässä avioliitossa olevalle sanottaisiin, että otat eron sitten kun vaan olet siihen valmis.