"Naiset voi paremmin ilman miestä"
No eikö se ole hyvä asia että menee hyvin ja yksin. Jotenkin outoa että asiasta pitää ilmoittaa ja julistaa koko maailmalle? Vai onko tarkoitus vähätellä miehiä ja jopa miesvihan lietsonta? Jos naisilla menee yksin hyvin, niin mahtavaa. Miehenä itse kaipaan rakkautta, kainaloa, saunaseuraa, lenkkikaveria... Mutta hyvä että naiset viihtyvät yksin ja nauttivat omasta elämästään.
Kommentit (114)
Miehen ainakin kannattaa olla yksin niin säästyy sukupuolitaudeilta
Minusta miehet voisivat kokeilla parisuhdetta toisen miehen kanssa. Ei tarvitsisi olla yksin. Samalla voisi silmät avautua, kun noita mainitsemiasi perusjuttujakaan ei ole välttämättä tarjolla ja esimerkiksi kuherruskuukauden jälkeen huomaatkin, että joudut olemaan enemmän äiti kuin kumppani aikuiselle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten täällä on päivittäin kymmeniä "miksi en saa miestä"-aloituksia?
Kyllä suurin osa aloituksista liittyen parin hakuun taitaa olla - miksi en saa naista
Vierailija kirjoitti:
Tai tarkemmin kannattaa olla selibaatissa
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä olekaan.
Täällä on päivittäin "miksi naiset eivät kelpuuta minua"-aloituksia.
Täällä on päivittäin tusinoittain -miksimies aloituksia. Muutama tekijä.
Kun kovat ajat alkaa, niin kyllä se miehen seura yllättäen taas kiinnostaakin.
Miehen kannattaa olla yksin koska naiset ei osaa tehdä edes ruokaa ja jakavat vieralle miehille niin ainut mitä naiselta saa on sukupuolitauti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä olekaan.
Täällä on päivittäin "miksi naiset eivät kelpuuta minua"-aloituksia.
Ja valtaosa niistä tulee yhdeltä ja samalta Allulta.
Vierailija kirjoitti:
Miesten kannattaa olla selibaatissa kuten suurin osa naisista on.
Vierailija kirjoitti:
Päivittäin kymmeniä??? En ole nähnyt yhtäkään.
Olen nähnyt valituksia siitä kun mies ei kelpaa naisille. Eikö mies pysty olemaan yksin jos sitä oikeaa ei löydy?
Vierailija kirjoitti:
Miehen kannattaa olla yksin koska naiset ei osaa tehdä edes ruokaa ja jakavat vieralle miehille niin ainut mitä naiselta saa on sukupuolitauti
Osaatko sinä tehdä ruokaa? Vai äitiäkö olet sinäkin vailla?
Sehän se, kun miehillä on pitkä lista siitä mitä naiselta ja parisuhteelta kaipaavat. Harvoin taas näkee minkäänlaista listaa siitä mitä mies on itse valmis antamaan naiselle ja parisuhteelle.
Vierailija kirjoitti:
Minullakin menee paremmin ilman naista. Kaikki mitä tienaa, jää omaan käyttöön.
Niin, on se ikävää, kun parisuhteessa joutuu jakamaan kulut, kuten ruuan, sähkön, veden, vuokran. Yksin asuessa kaikki menee vain omaan käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Sinun mielestäsi nainen on tarvekalu: antaa pillua ja tekee ruokaa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten kannattaa olla selibaatissa kuten suurin osa naisista on.
Miehet on paljon useammin selibaatissa kuin naiset ja naisilla on sukupuolitauteja myös enemmän ja naiset sekaantuu matuihin jotka levittää niitä ympäriinsä
Vierailija kirjoitti:
*naista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun mielestäsi nainen on tarvekalu: antaa pillua ja tekee ruokaa....
Sinun mielestäsi mies on vain lompakko jota hyväksikäyttää
Minulla henkilökohtaisesti menee paremmin ilman miehiä elämässä, mutta en livenä huutele jokaiselle miehelle, että minulla menee paremmin ilman sinua, häh häh hää.
Missä naiset huutelevat sinulle noin?
Jännä, en minä ainakaan ole nähnyt niitä noin paljon.