"Naiset voi paremmin ilman miestä"
No eikö se ole hyvä asia että menee hyvin ja yksin. Jotenkin outoa että asiasta pitää ilmoittaa ja julistaa koko maailmalle? Vai onko tarkoitus vähätellä miehiä ja jopa miesvihan lietsonta? Jos naisilla menee yksin hyvin, niin mahtavaa. Miehenä itse kaipaan rakkautta, kainaloa, saunaseuraa, lenkkikaveria... Mutta hyvä että naiset viihtyvät yksin ja nauttivat omasta elämästään.
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Kun kovat ajat alkaa, niin kyllä se miehen seura yllättäen taas kiinnostaakin.
Joitakin naisia kiinnostaakin miesten seura, teidän pitää vaan itse kelpuuttaa niitä naisia. Turhaan yritätte niitä naisia joita ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten täällä on päivittäin kymmeniä "miksi en saa miestä"-aloituksia?
Ja vastaavasti kymmeniä miesten "naisten rima on liian korkealla"-aloituksia.
Näissä on se olennainen ero, ettei nainen kuvittele ansaitsevansa miestä vain, koska tahtoo sellaisen, saatikka fantasioi, että valtion pitäisi määrätä hänelle kumppani, kutn miehet tekevät jatkuvasti.
Kun nainen ei löydä kumppania, hän miettii, mikä vika hänessä on, kun taas mies syyttää nirsoudesta kaikkia naisia, eikä näe omassa käytöksessään mitään kehitettävää.
Unohdat käyevästi myös sen, että tutkimusten valossa se on miehet, jotka toivovat enemmän parisuhdetta ja sen, että tutkimusten valossa mies hyötyy sujteesta enemmän kuin nainen.
No ei kyllä kukaan tervepäinen mies syytä nirsoudesta muita. Ja on älyllisesti epärehellistä vaatia muita laskemaan tai nostamaan rimaa sukupuolesta riippumatta. Tuo on vähän kuin ne suomalaiset yrittäjät, jotka myyvät huonoa kalliilla, ja sitten syyllistävät kuluttajia kun kauppa ei käy. Ei tuollaisesta puheesta tarvitse välittää. Ennen pitkää käy niin, että menee lappu luukulle tai ihminen jää yksin.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo raakaa, ja tutkimustuloskin tästä totuudesta. Itselläni on ovet auki vielä jos sopiva sattuu kohdalle, mutta viihdyn yksinkin.
Väliin tuntuu, että kaikki pariutumisen abc:ssa on muuttunut sitten 90-luvun. Itse olen aina ollut semmoinen passiivinen nainen, miehet juosseet perässä ja itse juossu pakoon minkä kintuista päässyt :D jos olen ollut kiinnostunut, siis. (Pelännyt en ole ketään) Vähän kuin jonkinlainen leikki, joko fyysisessä tai sanallisessa mielessä. Sub-nainen, kuuluu kai nykymääritelmä. Jokainen mies hamasta nuoruudesta tähän hetkeen, jonka kanssa olen ollut parisuhteessa tai -liitossa, on ollut miehekäs, aktiivinen aloitteentekijä. Koen tämmöisen aktiivisuuden miehen puolelta turvallisena; ainakaan tuo ei selaa deittisaiteilla vielä mahiksiaan läpi vaan keskittyy yhteen kerrallaan. Netti on kyllä pilannut pariutumisen iloja, paljon. Lisäksi tuntuu, kuin seuraisi persujen ja vas.liiton valtapeliä, kun katselee näitä nykynuoria. Aivan kuin sukupuolet olisivat jotenkin oudosti vastaleireissä ja meneillään sota, pikemminkin kuin iloinen flirtti..
N56
Olet tainnut käsittää sub -termin hieman väärin, tai ainakin jätit sen osuuden kertomatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joitakin naisia kiinnostaakin miesten seura, teidän pitää vaan itse kelpuuttaa niitä naisia. Turhaan yritätte niitä naisia joita ei kiinnosta.
Aivan. Sama myös toisin päin. Kokemuksen perusteella eläinkunnan vihaisin otus on klo 2 yöllä pakit saanut pubiruusu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tuollainen vähä-älyisen tollon paskavam mainen määkynä. Ei mene teillä idiooteilla jakeluun, että kaikki naiset ei halua samaa.
Vaikutat tosi fiksulta, sivistyneeltä hyväkäytöksiseltä ja miellyttävältä ihmiseltä. -eri
Voi lässyn lässyn. Tällaisia aloituksia on täällä jatkuvalla syötöllä. Aina ulistaan naiset sitä tätä ja tuota. Samaa trollipaskaa kaikki.
Totta, naiset ovat tosielämän trollipskaa!
Esimerkiksi tänä aamuna nainen lohkaisi, että naisten olisi parempi olla erillisissä naisyhteisöissä erillään miehistä ja parisuhde on oikeastaan todella sairas keksintö.
Tokihan komppasin heti täysillä ja hänen parhaakseen kehotin häntä välittömästi perustamaan naisten kommuunin ja muuttamaan sinne.
Jotain tuo mussutti, että ei se sellainen nykyaikana enää onnistu ja liibalaaba
Minä en luovuttanut, hänen parhaansa sydämessäni, vaan kehoitin häntä hylkäämään konformismin ja löytämään naisten yhteisöllisyyden uudelleen. Ehkäpä jopa se 70-luvun radikaalifeministien "poliittinen lesbous" löytyisi sieltä.
Hän suuttui, olen kuulemma ihan mlkku ja murjottaa.
Naisten normilogiikkaa, totta tosiaan.
No naisesi oli oikeassa. Sinulle se tuntuu olevan vaikeaa. Miksi olet hänen kanssa?
Kyllä minäkin noita mainittuja asioita kaipaan, mutta niitä monesti on mahdollista saada ihan ilman, että tarvitsee muuttaa saman katon alle asumaan tai ryhtyä mihinkään vakavampaan. Minulla on ystävämies, joka on pitkässä 30+v kestäneessä parisuhteessa, josta on läheisyys hävinnyt, ja tapaamme usein ja vain olemme, halailemme ja juttelemme. Saatamme saunoa tai kokata yhdessä, mutta yöksi mies menee kotiinsa, ja seksiä olemme vain kokeilleet pari kertaa ja todenneet, että se ei kiinnosta kumpaakaan, eli sitä emme harrasta. Kertomansa mukaan miehellä on sitä kotona reippaasti, mutta läheisyys ja yhteinen aaltopituus keskustelussa kuulemma puuttuu. Tämä toimii meillä hyvin, koska mitään vakavampaa hän ei halua minusta.
Sitten taas jos mietin, mitä lisäarvoa miehen kanssa asuminen toisi nykytilanteeseen, on kyllä paha sanoa. Tietty joku maksaisi puolet asumismenoista, mutta selviän niistä ihan yksinkin. Nykyisellään saan sisustaa miten tahdon, ei tarvitse olla vaikka telkkaria pilaamassa olohuonetta koska en sellaista tahdo omistaa. Sotkua, pyykkiä ja tiskiä syntyy vähemmän, ja ne ovat kaikki omia. Jos kokkaan jotain herkkuruokaa, se kestää jääkaapissa pari päivää eikä katoa heti parempiin suihin. Voin lähteä viitenä päivänä viikossa iltamyöhään salille, eikä kukaan valita siitä, että haluaisi viettää illat yhdessä tai mennä nukkumaan samaan aikaan. Pikemminkin tykkään nykyisestä mallista, koska toisen naama ei koskaan ala pänniä, ja meidän ei tarvitse välittää siitä, että olemme aivan eri linjoilla vaikka siinä, millaisesta sisustuksesta tykkäämme, milloin meillä on ruoka-ajat, milloin tykkäämme mennä nukkumaan, mitä harrastamme jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen ainakin kannattaa olla yksin niin säästyy sukupuolitaudeilta
Miesten kannattaa olla selibaatissa kuten suurin osa naisista on.
Miksi? Kahden miehen homosuhteissa tutkitusti vähiten lähisuhdeväkivaltaa ja eniten seksiä 😉
"Lesbosuhteissa esiintyy fyysistä ja henkistä parisuhdeväkivaltaa, mutta tutkimusten mukaan sen yleisyys ei ole korkeampi kuin heterosuhteissa. Useissa tilastoissa esiintyvät korkeat luvut selittyvät sillä, että tutkimuksiin vastanneet naiset ovat kokeneet väkivaltaa aiemmissa heterosuhteissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä mitä kirjoitan ärsyttää varmaan niitä naisia ketkä elävät siinä pitkässä avioliitossaan puolisonsa kanssa.Olen leskeytynyt jo useampi vuosi sitten, lapset tehtynä ja vielä työelämässä.Täytyy todeta, että elämä on parempaa näin.Mieheni kuoli yllättäen, en siis ollut omaishoitajana, saan tietysti leskeneläkettä ja lapset ovat jo aikuisuuden kynnyksellä, mutta en todellakaan olisi yhtä onnellinen avioliitossani vuosien saatossa kuin nyt olen yksin.
Miesseurasta ei todellakaan ole puute ja taloudellisesti tulen erittäin hyvin toimeen.Ulkonäköni olen säilyttänyt ja pystynyt jopa satsaamaan siihen paremmin, mitä mieheni ei olisi koskaan hyväksynyt(kauneusleikkaukset)Pystyn tekemään valintani hyvin itsenäisesti ja päättämään kaikesta yksin, ennenkaikkea satsaamaan itseeni ja lapsiini.En ikinä haluaisi palata siihen todellisuuteen, missä mies päätti taloudellisesti satsata esim. ökyautoon, urheiluvälineisiin, harrastuksiinsa jne lukuunottamatta mahdollista pelkoa, että kyllästyisi minuun vuosien saatossa ja etsisi seksiseuraa& suhdetta, sillä kukaan nainen ei ole niin hyvännäköinen, etteikö vaihtelu miestä vuosien kuluessa ala kiinnostamaan.Ne rahat mitä mies käyttäisi itseensä olivat minulta ja lapsilta pois. Kuitenkin koin avioliittoni onnelliseksi..kummaa..ehkä kun en tiennyt mitä elämä olisi ilman liittoa.Voin siis täysin allekirjoittaa tuon, että nainen onnellisempi ilman avioliittoa.Rahan takia naiset liittoihin jäävät ja jos saisivat säilyttää kaiken taloudellisen vakavaraisuutensa niin erot tuplaantuisivat.
Muuten ok ulostulo, mut tuo lopun rahajuttu ei täsmää. Nykynaiset ansaitsee itse omat rahansa.
Vaikka ansaitsee itse omat rahansa, niin yhteistalous tuo kyllä molemmille aineellista elintasoa. Jos siis kumpikin osapuoli tienaa ja on järkevä rahankäyttäjä.
Eläkeiässä varsinkin voi tilanne olla se, että yhdessä on käytettävissä 5000€/kk kahdelle, mutta yksin alle 2000€/kk yhdelle, koska eron yhteydessä kumpikin joutuu realisoimaan eläkesijoituksia asunnon yms hankkimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karua, mutta totta. Sydäninfarktin jälkeen naisen ennuste paranee, jos hän kotiutuu tyhjään kotiin. Kotona, jos on aviomies ennuste huonompi. Pistää miettimään....
Lähde?
Tässä muutamia juttuja aiheesta:
https://simhcottumwa.org/marriage-and-stress/
Southern Iowa Mental Health Center
https://myheartsisters.org/2009/06/29/poor-marriage/
https://www.heart.org/en/news/2022/10/31/marital-stress-may-make-heart-…
(googlailin, sivusta tämä viesti)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Sama myös toisin päin. Kokemuksen perusteella eläinkunnan vihaisin otus on klo 2 yöllä pakit saanut pubiruusu.
Miksi sait pakit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä mitä kirjoitan ärsyttää varmaan niitä naisia ketkä elävät siinä pitkässä avioliitossaan puolisonsa kanssa.Olen leskeytynyt jo useampi vuosi sitten, lapset tehtynä ja vielä työelämässä.Täytyy todeta, että elämä on parempaa näin.Mieheni kuoli yllättäen, en siis ollut omaishoitajana, saan tietysti leskeneläkettä ja lapset ovat jo aikuisuuden kynnyksellä, mutta en todellakaan olisi yhtä onnellinen avioliitossani vuosien saatossa kuin nyt olen yksin.
Miesseurasta ei todellakaan ole puute ja taloudellisesti tulen erittäin hyvin toimeen.Ulkonäköni olen säilyttänyt ja pystynyt jopa satsaamaan siihen paremmin, mitä mieheni ei olisi koskaan hyväksynyt(kauneusleikkaukset)Pystyn tekemään valintani hyvin itsenäisesti ja päättämään kaikesta yksin, ennenkaikkea satsaamaan itseeni ja lapsiini.En ikinä haluaisi palata siihen todellisuuteen, missä mies päätti taloudellisesti satsata esim. ökyautoon, urheiluvälineisiin, harrastuksiinsa jne lukuunottamatta mahdollista pelkoa, että kyllästyisi minuun vuosien saatossa ja etsisi seksiseuraa& suhdetta, sillä kukaan nainen ei ole niin hyvännäköinen, etteikö vaihtelu miestä vuosien kuluessa ala kiinnostamaan.Ne rahat mitä mies käyttäisi itseensä olivat minulta ja lapsilta pois. Kuitenkin koin avioliittoni onnelliseksi..kummaa..ehkä kun en tiennyt mitä elämä olisi ilman liittoa.Voin siis täysin allekirjoittaa tuon, että nainen onnellisempi ilman avioliittoa.Rahan takia naiset liittoihin jäävät ja jos saisivat säilyttää kaiken taloudellisen vakavaraisuutensa niin erot tuplaantuisivat.
Muuten ok ulostulo, mut tuo lopun rahajuttu ei täsmää. Nykynaiset ansaitsee itse omat rahansa.
Vaikka ansaitsee itse omat rahansa, niin yhteistalous tuo kyllä molemmille aineellista elintasoa. Jos siis kumpikin osapuoli tienaa ja on järkevä rahankäyttäjä.
Eläkeiässä varsinkin voi tilanne olla se, että yhdessä on käytettävissä 5000€/kk kahdelle, mutta yksin alle 2000€/kk yhdelle, koska eron yhteydessä kumpikin joutuu realisoimaan eläkesijoituksia asunnon yms hankkimiseen.
Paitsi jos on leski🤣leskeneläke voi olla isokin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä koin reilu kolme vuotta sitten todella kipeän avioeron enkä koe edelleenkään olevani valmis uuteen parisuhteeseen. Ei ole edes mielenkiintoa sellaiseen ja nautin kyllä tästä vapaudesta. Seksiä saan varatulta mieheltä jonka kanssa mulla on ollut nyt seksisuhde melkein kolme vuotta. Saan tarpeeni tyydytettyä eikä jää mies vinkumaan perään. Seksi on erittäin hyvää enkä jaksa etsiä muuta seuraa koska hyvän petikumppanin löytäminen on kuin etsisi neulaa heinäsuovasta.
-Kerrotaan ilman häpeää, että heilastellaan varatun kanssa
-Ulkoistetaan vastuu "hyvästä seksistä" miehelle
Tällä tavalla vältetään kertomasta, mistä hyvä seksi koostuu eli siitä, että:
-mies on varattu, joten kelvannut muillekin (miksi tämä olisi muuten mainittu?)
Usein hyvään seksiin kuuluu myös:
-rasvaton kroppa
-megamuna (pitkä penis)
-pitkä mies
-tuuhea tukkapää
-kauniit kasvot
Yksi tai useampi näistä ominaisuuksista sekä mielellään dominoivuus, että naisen ei tarvitse myöntää haluavansa miestä, vaan nainen on palkinto, jota mies onnessaan pyörittelee vaimonsa sängyssä.
Sellainen paskanjauhanta sieltä sitten. Älä oikeasti kirjoita asioita joista et mitään ymmärrä. Nolaat vain itsesi.
En mä mitään heilastele vaan kyse on pelkästä seksistä. Julkisesti en kerro asiasta muuta kuin täällä jossa kukaan ei tiedä kuka olen. Vastuuta hyvästä seksistä en ole mitenkään ulkoistanut miehelle enkä ymmärrä mistä tuollaista edes keksit. Kyllä seksi on yhteinen juttu. Ja kylmä tosiasia on, että kaikista miehistä ei saa hyviä edes opettamalla.
Mies on tavallinen duunarimies. Kropassa on rasvaa, mutta on harteikas ja näkee, että tehnyt koko ikänsä fyysisesti raskasta työtä. Hiukset ovat jo vähän harventuneet. Pituutta 185cm. Kulli jonkun verran keskivertoa isompi. Ihan vain tiedoksi, että pelkkä pituus ei ole kullissa se mitä naiset kaipaa eikä millään hervottoman pitkällä mitään tee.
Kaunista miestä en huolisi koska kauniit miehet ovat yleensä sellaisia joille mä en sukupuoleni vuoksi kelpaa. Katsos kun miehistä puhutaan komeina. Kyllä, tämä mies on MUN mielestä komea. Joku toinen voi olla eri mieltä. En ymmärrä miksi jotkut miehet ei tajua, että naisilla on täysin oikeus haluta miestä joka on ulkoisesti heidän omaan makuunsa sopiva. Eihän miehetkään syty naisista jotka ei heitä miellytä ulkoisesti.
Mies saa toki olla sängyssä se dominoivampi, mutta kyllä mä uskallan sanoa, että haluan häneltä seksiä ja sanon myös mitä haluan seksissä. Ei me vain miehen ehdoilla mennä. Miehen sängyssä ollaan harvemmin oltu koska me tavataan mun luona yleensä. Miehellä ei ole vaimoa vaan he ovat avoliitossa.
Otan tästä miehestä ilon irti niin kauan kuin hänen mieskuntonsa kestää koska mies on mua reilusti vanhempi ja yli 60v. Tai jos tapaan jonkun toisen miehen, niin tämä varattu saa jäädä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä koin reilu kolme vuotta sitten todella kipeän avioeron enkä koe edelleenkään olevani valmis uuteen parisuhteeseen. Ei ole edes mielenkiintoa sellaiseen ja nautin kyllä tästä vapaudesta. Seksiä saan varatulta mieheltä jonka kanssa mulla on ollut nyt seksisuhde melkein kolme vuotta. Saan tarpeeni tyydytettyä eikä jää mies vinkumaan perään. Seksi on erittäin hyvää enkä jaksa etsiä muuta seuraa koska hyvän petikumppanin löytäminen on kuin etsisi neulaa heinäsuovasta.
-Kerrotaan ilman häpeää, että heilastellaan varatun kanssa
-Ulkoistetaan vastuu "hyvästä seksistä" miehelle
Usein hyvään seksiin kuuluu myös:
-rasvaton kroppa
-megamuna (pitkä penis)
-pitkä mies
-tuuhea tukkapää
-kauniit kasvot
Yksi tai useampi näistä ominaisuuksista sekä mielellään dominoivuus, että naisen ei tarvitse myöntää haluavansa miestä, vaan nainen on palkinto, jota mies onnessaan pyörittelee vaimonsa sängyssä.
Sellainen paskanjauhanta sieltä sitten. Älä oikeasti kirjoita asioita joista et mitään ymmärrä. Nolaat vain itsesi.
En mä mitään heilastele vaan kyse on pelkästä seksistä. Julkisesti en kerro asiasta muuta kuin täällä jossa kukaan ei tiedä kuka olen. Vastuuta hyvästä seksistä en ole mitenkään ulkoistanut miehelle enkä ymmärrä mistä tuollaista edes keksit. Kyllä seksi on yhteinen juttu. Ja kylmä tosiasia on, että kaikista miehistä ei saa hyviä edes opettamalla.
Mies on tavallinen duunarimies. Kropassa on rasvaa, mutta on harteikas ja näkee, että tehnyt koko ikänsä fyysisesti raskasta työtä. Hiukset ovat jo vähän harventuneet. Pituutta 185cm. Kulli jonkun verran keskivertoa isompi. Ihan vain tiedoksi, että pelkkä pituus ei ole kullissa se mitä naiset kaipaa eikä millään hervottoman pitkällä mitään tee.
Kaunista miestä en huolisi koska kauniit miehet ovat yleensä sellaisia joille mä en sukupuoleni vuoksi kelpaa. Katsos kun miehistä puhutaan komeina. Kyllä, tämä mies on MUN mielestä komea. Joku toinen voi olla eri mieltä. En ymmärrä miksi jotkut miehet ei tajua, että naisilla on täysin oikeus haluta miestä joka on ulkoisesti heidän omaan makuunsa sopiva. Eihän miehetkään syty naisista jotka ei heitä miellytä ulkoisesti.
Mies saa toki olla sängyssä se dominoivampi, mutta kyllä mä uskallan sanoa, että haluan häneltä seksiä ja sanon myös mitä haluan seksissä. Ei me vain miehen ehdoilla mennä. Miehen sängyssä ollaan harvemmin oltu koska me tavataan mun luona yleensä. Miehellä ei ole vaimoa vaan he ovat avoliitossa.
Otan tästä miehestä ilon irti niin kauan kuin hänen mieskuntonsa kestää koska mies on mua reilusti vanhempi ja yli 60v. Tai jos tapaan jonkun toisen miehen, niin tämä varattu saa jäädä.
Lisään vielä kommenti ylläolevaan kursivoituun aivopieruun. Ei, ei liity millään tavalla hyvään seksiin se, että mies on varattu. En maininnut asiaa sen vuoksi. Mulla on ollut seksiä tuon miehen kanssa jo aikoja sitten silloin, kun olimme molemmat sinkkuja ja seksi oli myös silloin hyvää.
Kerroin miehen olevan varattu koska on helppoa, kun ei jää mies itkemään perään ja ala haluta parisuhdetta yms.