Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä muita, joiden silmät seisoo kolmesta annoksesta alkoholia? Marketissa ei myyty enempää

Vierailija
09.08.2023 |

Olin juonut eilen tasan kolme keskiolutta, kun mies vei minut kauppaan ostamaan muutaman lisää.

Kassa katsoi pitkään ja sanoi, ettei voi myydä päihtyneelle.

Palasin autolle, ja mies sanoi ettei ihmettele ollenkaan, koska silmäni olivat kuin lautaset eivätkä silmämunani liikkuneet ollenkaan.

Oli toisaalta aika myöhä, enkä kokenut menettäväni mitään, enkä siis pyytänyt miestä menemään kauppaan puolestani, mutta kyllä tuo pysäytti.

Onko muita, jotka vaikuttavat aivan känniläiseltä jo muutamasta alkoholiannoksesta?

Onko se geeneissä? Vai mistä johtuu? En tunne ketään muuta, jonka silmät lopettavat liikkumisen kolmen annoksen jälkeen.

N35

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut lääkkeet vaikuttaa noin.

Vierailija
2/18 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies alaikäinen, vai miksi mies vei sinut ostamaan lisää? Vai hä? Miksei sulla ollu alunperin enemmän jo kotona? Miksei mies voinu yksin käydä ostaa lisää? Tai mikset itse omin päin käyny ostaa lisää?

En ymmärrä? Olisit ennen alottamista avannu jääkaapin ja kattonu, et nää kolme ei riitä ja käyny eka ostaa lisää ja sit kotiin alottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on vähän painoa, ei yleensä juo ja vetäisee kolme annosta nopeaan tahtiin, niin saattaahan siinä vaikuttaa aika pöllähtäneeltä. Jos ei lisäksi ole syönyt ja juonut paljon mitään, niin sekin auttaa asiaa.

Vierailija
4/18 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies voinu nousta autosta ja hakea?

Vierailija
5/18 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät ei liiku?

Vierailija
6/18 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ens kerralla tiiät et turha lähteä baariinkaan, kun ei sielläkään saa mitään.

Vierailija
7/18 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mies alaikäinen, vai miksi mies vei sinut ostamaan lisää? Vai hä? Miksei sulla ollu alunperin enemmän jo kotona? Miksei mies voinu yksin käydä ostaa lisää? Tai mikset itse omin päin käyny ostaa lisää?

En ymmärrä? Olisit ennen alottamista avannu jääkaapin ja kattonu, et nää kolme ei riitä ja käyny eka ostaa lisää ja sit kotiin alottaa.

Ei ole alaikäinen, ajoi minut autolla kauppaan. En voinut kolmen alkoholiannoksen jälkeen ajaa itse.

Minulla oli jääkaapissa vain kolme, enkä tiennyt etukäteen että ne loppuvat ikään kuin kesken. Olisin halunnut jatkaa vielä sittenkin.

Ja ensimmäiselle: en ole millään lääkityksellä!

Ap

Vierailija
8/18 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli aivan naula päässä. Ei se olisi saanut sieltä mitään.

Ap

Vierailija
9/18 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaa jo eka sammalluttaa puhetta. Juon todella harvoin niin ehkä siksi

Vierailija
10/18 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni nainen, tyhjään vatsaan, nopeasti ja ei ole paljon alkoholia käyttänyt eli ei toleranssia. Niin noin voi käydä.

On siinä eroja, jotkut ns. pyörähtää nopeammin känniin.

Vierailija
11/18 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja ajoi sut kaippa

Vierailija
12/18 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ens kerralla tiiät et turha lähteä baariinkaan, kun ei sielläkään saa mitään.

Onneksi en käy baareissa, tulisi varmaan hukkareissu.

Pari hyvää vastausta oli, kiitos, ehkä syöminen jäi eilen vähemmälle.

Ap

Vierailija
13/18 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja ajoi sut kaippa

Joo, mutta kaljaa sille ei olisi kukaan tossa kuosissa myyny.

Ap

Vierailija
14/18 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peililasit piilottaa hyvin seisovat silmät, terassillakin pystyy olemaan sammuneena peililasit päässä kunhan ryhti pysyy penkissä !

Vierailija
15/18 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja ajoi sut kaippa

Ap

Ammuit sitten alas koko keskustelun itse samantien. Miksi edes teit aloituksen?

Vierailija
16/18 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kai pitänyt täsmentää, että tämä kysymys oli osoitettu aikuisille ihmisille.

Kiitos kuitenkin vielä asiallisista vastauksista.

Oikea Ap

Vierailija
17/18 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos on vähän painoa, ei yleensä juo ja vetäisee kolme annosta nopeaan tahtiin, niin saattaahan siinä vaikuttaa aika pöllähtäneeltä. Jos ei lisäksi ole syönyt ja juonut paljon mitään, niin sekin auttaa asiaa.

Kolme on muutenkin liikaa yhdellä kerralla otettuna.

Vierailija
18/18 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja ajoi sut kaippa

Ap

Ammuit sitten alas koko keskustelun itse samantien. Miksi edes teit aloituksen?

Kuten aloituksestani ja vastauksistani näet, halusin keskustella aiheesta, koska koen ilmiön mielenkiintoiseksi (joskaan en kovin merkittäväksi). Joku todennäköisesti alaikäinen kuitenkin näki toisin ja päätti esiintyä aloittajana.

Pidän jatkossa huolen ruokailuista ja nesteensaannista päivän aikana, jos aion illalla ottaa useamman annoksen kuin kaksi, ja varsinkin jos jonnekin on menoa.

Ap