Nainen, verisuonet miehen käsivarsissa hot or not?
Olen hoikka mies 183cm/78kg ja kuntosalia harrastanut 20 vuotta. Käsivarteni ovat jäntevät ja verisuonet kuin kastemadot ihon alla. Onko hyvä vai huono juttu?
M39
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä, että myös kaikki jänteet näkyvät esim. Sormia liikuttaessa. Eihän tälle mitään voi mutta pitääkö joku viehättävänä?
M39
No ei todellakaan. Eikä niitä suoniakaan. Mikä tämä suonijuttu ylipäätään on?
Ne suonet vaan on seksikkäät, näkyvät monilla miehillä silloin kun lihaksia on treenattu ja rasvaprosentti on pienempi. Itselle ne ovat maskuliininen ominaisuus ja siksi hot. Mulla on muutenkin joku fetissi miesten käsiin 😀 Naisella erottuvat suonet ei ole mielestäni viehättävät.
Kädet ovatkin seksikkäitä, mutta ei ne suonet sitä kiihotusta kyllä aiheuta. Eikä ainakaan jänteet :D Parempi jos eivät juuri näkyisi.
No eihän läskiplösöillä ole suonet esillä vaan ovat ihran peitossa.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään
Saa siinä kauan heinää seivästää että tuollaiset suonikäpälät syntyyp
Vierailija kirjoitti:
Verisuonet? Kuntosali? Valitettavasti ne on ihan muut asiat, jotka ratkaisee, onko mies kiinnostava.
Sinäkin katsot Arman Duplantisin kroppaa jos kadulla näet! Ei muka mitään välitä 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä, että myös kaikki jänteet näkyvät esim. Sormia liikuttaessa. Eihän tälle mitään voi mutta pitääkö joku viehättävänä?
M39
Ne suonet vaan on seksikkäät, näkyvät monilla miehillä silloin kun lihaksia on treenattu ja rasvaprosentti on pienempi. Itselle ne ovat maskuliininen ominaisuus ja siksi hot. Mulla on muutenkin joku fetissi miesten käsiin 😀 Naisella erottuvat suonet ei ole mielestäni viehättävät.
Kädet ovatkin seksikkäitä, mutta ei ne suonet sitä kiihotusta kyllä aiheuta. Eikä ainakaan jänteet :D Parempi jos eivät juuri näkyisi.
Ei näy jos on ylipainoa.
Vaihtoehto suonten ja luuston näkymiselle on liikalihavuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M39
Ei näy jos on ylipainoa.
Haha, tunnen kyllä miehiä joilla on todella kauniit kädet ilman pullottavia suonia tai ylipainoa.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehto suonten ja luuston näkymiselle on liikalihavuus.
Tai sitten pieni pehmeys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verisuonet? Kuntosali? Valitettavasti ne on ihan muut asiat, jotka ratkaisee, onko mies kiinnostava.
Sinäkin katsot Arman Duplantisin kroppaa jos kadulla näet! Ei muka mitään välitä 😅
En ole kiinnittänyt huomiota hänen suoniinsa. Aika nuorten ja sileän oloinen on. Suonet näkyvät vanhemmilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kiinnittänyt huomiota hänen suoniinsa. Aika nuorten ja sileän oloinen on. Suonet näkyvät vanhemmilla.
https://img.redbull.com/images/c_crop,x_711,y_0,h_2560,w_2048/c_fill,w_…
Hor or not?
Itsellä ne näkyy. Oon aika tiukassa kunnossa ja vähän rasvaa. Ei mikään kehonrakentajan kroppa kuitenkaan. Huvittaa välillä, kun on hihattomalla liikenteessä helteellä, niin kaiken ikäiset naiset tuijottaa mun käsiä.
Näkyvät verisuonet tarkoittaa, että on voimaa 💪
Mäkään en ymmärrä näiden viehätystä. Mua ne vähän ällöttävät, jopa. En pidä näkyvistä suonista, suonikohjuista enkä jänteistä.