Nainen, verisuonet miehen käsivarsissa hot or not?
Olen hoikka mies 183cm/78kg ja kuntosalia harrastanut 20 vuotta. Käsivarteni ovat jäntevät ja verisuonet kuin kastemadot ihon alla. Onko hyvä vai huono juttu?
M39
Kommentit (119)
Verisuonittomat kädet on biologisesti mahdoton yhtälö. Jos verisuonten näkyminen on jollekin ongelma niin kannataa noin alhaisella älykkyysmäärällä oleva deitti ohittaa joka tapauksessa.
Yllättävää miten paljon on kommentteja jotka pitää näkyviä suonia karseina tai ällöttäviä. No nämä tyypit varmaan skitsoilee omasta peffareijästääkin ja pyytää kuromaan sen umpeen seuraavalla kerralla kun täytetään huulia. Aika pelottavaa ihmisten inho luonnollista ihmiskehoa kohtaan. En seurustelisi ihmisen kanssa jota näin luonnolliset asiat kuin verisuonet ällöttää. Selvästi näillä on jokin psykiatrinen haaste kehokuvaan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Yllättävää miten paljon on kommentteja jotka pitää näkyviä suonia karseina tai ällöttäviä. No nämä tyypit varmaan skitsoilee omasta peffareijästääkin ja pyytää kuromaan sen umpeen seuraavalla kerralla kun täytetään huulia. Aika pelottavaa ihmisten inho luonnollista ihmiskehoa kohtaan. En seurustelisi ihmisen kanssa jota näin luonnolliset asiat kuin verisuonet ällöttää. Selvästi näillä on jokin psykiatrinen haaste kehokuvaan kanssa.
Ensin miehet kysyy mielipidettä, ja kun se ei ole se mitä toivotte, niin "teillä on päässä vikaa!"
Teidän kannattaa kysellä vain muilta miehiltä, jos olette noin liikuttavan yhtä mieltä siitä, että pullistelevat suonet on naisten mielestä seksikkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on taas niitä juttuja, joita miehet itse pitää seksikkäinä. Kuten jotkut miehet kehuvat miten heillä on housuissa "suonikas valtikka", kun useimmat naiset taas kokee suonien pullistelut ällöttävinä. Ihan kuin vaikka tyrä olisi jotenkin seksikästä tmv.
Suonien on tarkoitus pysyä ihon alla, ja imho ne ovat ällöttäviä, mutta onneksi makuja on monia.
Totta. Sileä, karvaton penis on kiva, mutta suonikas ei.
Vierailija kirjoitti:
On kyse niistä näkyvistä, iholla pullistelevista, massiivisista suonista. Niillä ap yrittää elvistellä. Kuten tässä jonkun linkissä näkyy
Vierailija kirjoitti:
AIka moni skippaa näinkin vihaisen ja katkeroituneen ihmisen suosiolla, sua näkemättä edes.
Verisuonet on hyvä olla käsivarsissakin.
Entä naisilla? Minulla on. Sukuominaisuus.
Itse olen tykännyt käsistäni nuoresta saakka (hyvin kasvavat kauniin muotoiset kynnet myös, eikä ikinä tekokynsiä pullottamassa kynsinauhasta ja tulehduttamassa sormia). Ja pitänyt varsinkin muodottomia rasvaisia (pullamaisia kädenselkiä) vastenmielisen näköisinä myös naisilla, vaikka olenkin hetero. Käsien on mielestäni oltava toiminnalliset, ei laiskat.
Suonet pullottaa varsinkin helteellä ja treenin jälkeen ja ei todellakaan ole laskimoläppien vuotoja, vaurioita, kun ei ole turvotusta eikä suonikohjuja! Hyvännäköiset hoikat ranteet, sormet kuin myös nilkat ja varpaat. Sopivasti habaa ja suonien pullotusta. Kateelliset muuta väittää, mutta näyttää kyllä hyvältä.
Töissä monella miehellä on suonikkaat käsivarret ja kämmenselät ilman sen kummempia salitreenejä. Pojilla ei niinkään, mutta miehillä on. Pulleammilla ei ole. Kyllähän se lämmittää mieltä ja kroppaa katsellessani, kun vahvat ja taitavat kädet tekevät omia ammattihommiaan suonet näkyen ja lihakset liikkuen. Käyttäydyn silti aivan asiallisesti. Terv raksamuija
Pakko sanoa, että minä olen kyllä pitänyt siitä. Mieheni oli jo nuorena hoikahko lenkkeilijä/fillaroija eikä käy kuntosalilla vieläkään, vaan tekee kaikenlaisia remontti- ym. hommia jossa saa lihaskuntoharjoittelua kaupan päälle. Mutta hänen käsivartensa olivat juuri tuollaiset että suonet paikoin erottui ja minuun se vetosi 😀
Vierailija kirjoitti:
Entä naisilla? Minulla on. Sukuominaisuus.
Itse olen tykännyt käsistäni nuoresta saakka (hyvin kasvavat kauniin muotoiset kynnet myös, eikä ikinä tekokynsiä pullottamassa kynsinauhasta ja tulehduttamassa sormia). Ja pitänyt varsinkin muodottomia rasvaisia (pullamaisia kädenselkiä) vastenmielisen näköisinä myös naisilla, vaikka olenkin hetero. Käsien on mielestäni oltava toiminnalliset, ei laiskat.
Mulla näkyy rumasti verisuonet hieman koholla ja mutta liian erottuvan vihreinä jalkapöydillä.
Joo helpompi piikittää suoneen paskaa hyvä sinä, mitä muuta haluat, läpinäkyvät suonet on rumia yök.
Paskaa tatuoinnit päälle alkaa olemaan ääliöpaskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verisuonet? Kuntosali? Valitettavasti ne on ihan muut asiat, jotka ratkaisee, onko mies kiinnostava.
Sinäkin katsot Arman Duplantisin kroppaa jos kadulla näet! Ei muka mitään välitä 😅
Enää pitäisi kiinnostaa kuka on Arman Duplantis ja miksi sen kropalla on mitään väliä.
Moi mätisäkki.
Höh, ei tee vaikutusta pullottavat verisuonet mutta ei myöskään pullataikina kädet. Ei miesten tissilihakset kun niitä näytellään ja heilutellaan. Normi reipas siisti ja fiksusti jutteleva mies ilman ylimääräisiä venkoiluja alkoholia ja pullistelua on paras.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verisuonet? Kuntosali? Valitettavasti ne on ihan muut asiat, jotka ratkaisee, onko mies kiinnostava.
Sinäkin katsot Arman Duplantisin kroppaa jos kadulla näet! Ei muka mitään välitä 😅
Enää pitäisi kiinnostaa kuka on Arman Duplantis ja miksi sen kropalla on mitään väliä.
Moi mätisäkki.
Peiliinkö katsoit ja itsellesikö puhut? Aika sairasta sulta.
Ei niillä verisuonilla ole niin väliä, pääasia, että on lihaksikkaat käsivarret.