Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa lapsista alkaa olla iloa?

Vierailija
26.06.2026 |

Omani ovat teinejä ja mietin tässä että onko niistä iloa 20-, 30-, 40-vuotiaina vai myöhemmin

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pieni lapsi, pienet murheet.  Iso lapsi, isot murheet."   Sananlaskuissa on viisautta,  jonka jokainen sukupolvi ymmärtää aikanaan. 

Kyllä. Tai tokihan pienen lapsen kohdalla voi olla suuria murheita, esim. terveyden takia, mutta kuitenkin.

 

Lapsista on tosi erilaista iloa eri vaiheissa. Mun lapset on 12 ja 15, ja kaipaan sitä aikaa, kun sain lukea heille lastenkirjoja ja käydä leikkipuistossa! Nyyh.

Vierailija
22/26 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ikinä. Onneksi ei ole eikä tule.

Ei sinustakaan ole ollut mitään iloa vanhemmillesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Pieni lapsi, pienet murheet.  Iso lapsi, isot murheet."   Sananlaskuissa on viisautta,  jonka jokainen sukupolvi ymmärtää aikanaan. 

Kyllä. Tai tokihan pienen lapsen kohdalla voi olla suuria murheita, esim. terveyden takia, mutta kuitenkin.

 

Lapsista on tosi erilaista iloa eri vaiheissa. Mun lapset on 12 ja 15, ja kaipaan sitä aikaa, kun sain lukea heille lastenkirjoja ja käydä leikkipuistossa! Nyyh.

Niin, ja sekin oli kivaa, kun sai pukea lapset kivoihin ja värikkäisiin vaatteisiin. Nyt pukeutuvaan huppareihin ja mustiin collegehousuihin. Mutta toki heistä on kaikenlaista muuta iloa nyt isompana. Vanhempikin on alkanut oma-aloitteisesti jutella kaikenlaisista asioista enemmän.

Vierailija
24/26 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikalapsista kun syntyvät, tyttölapsista ei koskaan.

Ei vaan: poikavauva pitää heittää ilmaan, ja ottaa kiinni heinähangolla.

Vierailija
25/26 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut onnellinen heidän jokaisesta kehitysvaiheestaan enkä ole odottanut malttamattomana että he kasvaisivat tai että he olisivat taas pieniä.

Vierailija
26/26 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa nyt hyppäsi ensimäinen ja poistaa tämän ihanan ketjun. Kaikkea sontaa vaan siis taas sivukaupalla. Sääli :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan