Missä vaiheessa lapsista alkaa olla iloa?
Omani ovat teinejä ja mietin tässä että onko niistä iloa 20-, 30-, 40-vuotiaina vai myöhemmin
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Ei ikinä. Onneksi ei ole eikä tule.
Ei sinustakaan ole ollut mitään iloa vanhemmillesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Pieni lapsi, pienet murheet. Iso lapsi, isot murheet." Sananlaskuissa on viisautta, jonka jokainen sukupolvi ymmärtää aikanaan.
Kyllä. Tai tokihan pienen lapsen kohdalla voi olla suuria murheita, esim. terveyden takia, mutta kuitenkin.
Lapsista on tosi erilaista iloa eri vaiheissa. Mun lapset on 12 ja 15, ja kaipaan sitä aikaa, kun sain lukea heille lastenkirjoja ja käydä leikkipuistossa! Nyyh.
Niin, ja sekin oli kivaa, kun sai pukea lapset kivoihin ja värikkäisiin vaatteisiin. Nyt pukeutuvaan huppareihin ja mustiin collegehousuihin. Mutta toki heistä on kaikenlaista muuta iloa nyt isompana. Vanhempikin on alkanut oma-aloitteisesti jutella kaikenlaisista asioista enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Poikalapsista kun syntyvät, tyttölapsista ei koskaan.
Ei vaan: poikavauva pitää heittää ilmaan, ja ottaa kiinni heinähangolla.
Olen ollut onnellinen heidän jokaisesta kehitysvaiheestaan enkä ole odottanut malttamattomana että he kasvaisivat tai että he olisivat taas pieniä.
Ahaa nyt hyppäsi ensimäinen ja poistaa tämän ihanan ketjun. Kaikkea sontaa vaan siis taas sivukaupalla. Sääli :(
Kyllä. Tai tokihan pienen lapsen kohdalla voi olla suuria murheita, esim. terveyden takia, mutta kuitenkin.
Lapsista on tosi erilaista iloa eri vaiheissa. Mun lapset on 12 ja 15, ja kaipaan sitä aikaa, kun sain lukea heille lastenkirjoja ja käydä leikkipuistossa! Nyyh.