Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa lapsista alkaa olla iloa?

Vierailija
26.06.2026 |

Omani ovat teinejä ja mietin tässä että onko niistä iloa 20-, 30-, 40-vuotiaina vai myöhemmin

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siinä 30 paikkeilla. Itse ainakin olin vain taakka vanhemmilleni siihen asti.

Vierailija
2/26 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v tyttö tuo kavereitaan yökylään niin johan siitä on iloa

Olawi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka iässä, mutta sanotaan nyt näin, että 20+ muuttuu että on oikeastaan pelkkää iloa. (Jos ei edelleen jatkuvaa rahanmenoa lasketa, opiskelijoita kun ovat)

Vierailija
4/26 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu keltä kysytään.

Vierailija
5/26 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat ilolla? Lapsen jokainen kehitysvaihe on ilo, jos kykenee rakastamaan aidosti lastaan. Aikuistuvan lapsen kanssa tulee haikeus, se lapsuuden aika menikin nopsaan. Alkaa märehtimään, teinkö oikein, olisiko pitänyt toimia siinä ja siinä asiassa toisin👶Onneksi voi pyytää aina anteeksi👩‍‍👨

Vierailija
6/26 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4kk iässä ja siitä eteenpäin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/26 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu lapsesta. Joistain ei koskaan ja joistain jo vauvasta alkaen.

Vierailija
8/26 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itekki tuli lapset hankittua omaksi viihdykkeeksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/26 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun töihin kykenevät.

Vierailija
10/26 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä niistä on iloa alusta saakka. Pieninä lapsina lapsen ilo on se vanhemman ilo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/26 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20v tyttö tuo kavereitaan yökylään niin johan siitä on iloa

Olawi

Kyllä tytär itse on siinä iässä parempi xd. 

Vierailija
12/26 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti, minusta parasta oli hoivata vastasyntynyttä vauvaa!  Taaperolla alkaa jo näkyä oma luonto, mikä on myöskin hienoa, mutta se hetki pikkuinen nyytti sylissä on ollut itselleni täydellisyyden huipentuma!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/26 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää miehet pelleilkö, ihana aihe🥰

Vierailija
14/26 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä. Onneksi ei ole eikä tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/26 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti, minusta parasta oli hoivata vastasyntynyttä vauvaa!  Taaperolla alkaa jo näkyä oma luonto, mikä on myöskin hienoa, mutta se hetki pikkuinen nyytti sylissä on ollut itselleni täydellisyyden huipentuma!

Toki, mutta minä pikkasen pelkäsin että jos särkyy, toimin väärin!

Vierailija
16/26 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva vaihe on raskas, mutta se vaan täytyy läpi käydä. Sen jälkeen se kehitys onkin huimaa, niin ku fröbeli vertas puutarhan kasvuun. Ja koulu iässä se kehitys vaan kiihtyy. Lapsissa on se hyvä puoli, ettei ne mittaa koko aikaa sitä hyötyä, tietenki ahneus tarttuu. Mutta ei oo sellasia kaveleviä taksamittareita niin ku aikuset.

Vierailija
17/26 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikalapsista kun syntyvät, tyttölapsista ei koskaan.

Vierailija
18/26 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pieni lapsi, pienet murheet.  Iso lapsi, isot murheet."   Sananlaskuissa on viisautta,  jonka jokainen sukupolvi ymmärtää aikanaan. 

Vierailija
19/26 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joistakin lapsista on iloa joka päivä heti syntymästä lähtien ja joistakin ei yhtenäkään päivänä.

Vierailija
20/26 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun ne voi jättää hetkeksi vahtimatta ilman, että karkaavat tai tuhoavat jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän