Onko nämä ihan ok vastauksia ystävältä ja ärsyynnyn turhasta?
Jos sanon, että mummollani on ollut vähän sydänongelmia, huolestuttaa aika tavalla. Ystävän vastaus: joo, olen tosi kiitollinen, että mummoni on tosi pirteässä kunnossa.
Jos sanon, että oho, olipa äsken kova ukkonen täällä, vieläkin sataa kaatamalla ja tuulee tosi kovaa, huh. Ystävän vastaus: Täällä on lämmintä ja aurinkoista onneksi.
Hei, saavuttiin tänne Ateenaan nyt, täällä on 35 astetta. Toivottavasti hotellin ilmastointi toimii. Ystävän vastaus: Onneksi meidän matka on vasta, kun pahin helleaalto on ohi.
Hän ei kommentoi koskaan mihinkään mitä sanon, vaan vetää jutun aina heti itseensä.
Kommentit (46)
Mitäs pidät ystävänäsi tommosta. Minä ottaisin etäisyyttä. Maailma täynnä kivoja ihmisiä .
Ihan ok. Hän kertoo oman vastineensa siihen mitä sinä sanoit. Ilmeisesti sinäkään et ole kiinnostunut hänen vastauksistaan.
Onpahan tylsät keskustelunavaukset :D rupesi ihan itseäkin ärsyttämään, jos pitäisi tuollaisiin jotain vastata.
Jokainen ihan itse ystävänsä ja kaverinsa valitsee. En halua kaverinasi tuntematonta haukkumaan.
Ei ok minusta. Jotenkin minå-keskeinen
Vierailija kirjoitti:
Onko ok ettet osaa muodostaa itse mielipidettä omien tuntemusten perusteella?
Miksi vastaat kysymyksellä? Myös tosi ärsyttävä tyyli.
Ap:lle san8n, että tuo on itsekäs ystävä, ei ole arvostavaa käytöstä tuo.
Sua ärsyttää sanoi se mitä tahansa. Siitähän on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok. Hän kertoo oman vastineensa siihen mitä sinä sanoit. Ilmeisesti sinäkään et ole kiinnostunut hänen vastauksistaan.
Kyllä olen. Puhumme pääasiassa hänen asioistaan. Ap
No kyllä minulla loppuisi yhteydenotot siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok. Hän kertoo oman vastineensa siihen mitä sinä sanoit. Ilmeisesti sinäkään et ole kiinnostunut hänen vastauksistaan.
Kyllä olen. Puhumme pääasiassa hänen asioistaan. Ap
Ja sinä siis suostut siihen.
Onhan tuo vähän tahditonta. Ei osaa ilmeisesti samaistua yhtään kokemuksiisi tai sitten ei vain ole taitava tunnetason kuuntelija.
Ymmärrän. Toivoisit, että vastaisi, että on kyllä kuuma, voi kurjaa jne. Ja sitten vasta kommentoisi omaa tilannettaan.
Ap sun kanssa pitää olla varpaillaan ja pohtia sitä, että vastaus miellyttää sinua. Hyi helevata miten rasittava tyyppi olet.
Vierailija kirjoitti:
Onko ok ettet osaa muodostaa itse mielipidettä omien tuntemusten perusteella?
Tässä tapauksessa hän hakee ns. puolueetonta vastausta palstalta, mikäli mahdollista.
Asiaan: Minusta tuo AP:n tuttu on itsekeskeinen mulkku, tai hänellä on jokin Mt-ongelma. Samanlaisia tuttuja minullakin on ollut. Näitä minä-minä ihmisiä ja heillä osalla Mt-ongelma, jota suodattelin aikani, vaan en enää.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ok ettet osaa muodostaa itse mielipidettä omien tuntemusten perusteella?
Miksi vastaat kysymyksellä? Myös tosi ärsyttävä tyyli.
Ap:lle san8n, että tuo on itsekäs ystävä, ei ole arvostavaa käytöstä tuo.
Lopeta autistivammainen näiden vammaisten aloitusten tekeminen, kiitos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ok ettet osaa muodostaa itse mielipidettä omien tuntemusten perusteella?
Tässä tapauksessa hän hakee ns. puolueetonta vastausta palstalta, mikäli mahdollista.
Asiaan: Minusta tuo AP:n tuttu on itsekeskeinen mulkku, tai hänellä on jokin Mt-ongelma. Samanlaisia tuttuja minullakin on ollut. Näitä minä-minä ihmisiä ja heillä osalla Mt-ongelma, jota suodattelin aikani, vaan en enää.
-eri
No sun pitää nyt sit vaan kestää se, miten toinen ihminen keskustelee. Vaihda tuttuja kun et kestä. Toista ihmistä sä et pysty muuttamaan. Täällä jankuttaminen ei muuta kenenkään keskustelutyylejä.
Minusta kuuluu vastata ystävälle ensin muutamalla sanalla hänen tilanteeseensa. Jos on pakko sitten onnitella itseään paremmasta tilanteesta, vasta sen jälkeen.
Itsekeskeinen. En jaksaisi. Mitään empatiaa et tule koskaan saamaan. Biletyskaverina menettelee, mutta ei ystävänä.
Vierailija kirjoitti:
Ap sun kanssa pitää olla varpaillaan ja pohtia sitä, että vastaus miellyttää sinua. Hyi helevata miten rasittava tyyppi olet.
Taisi kalikka kalahtaa :D
Onko ok ettet osaa muodostaa itse mielipidettä omien tuntemusten perusteella?