Monetko rintaliivit sinulla on käytössä?
Oli aika jolloin niitä ei itselläni montaakaan kappaletta ollut, mutta nyt olen viimeisen 1-2v aikana niihin(kin) voinut erilailla "satsata" ja sen olen tehnyt, parilta ruotsalaiselta merkiltä löytyy kauniita ja kivoja+Triumphilta.
Eli itseltäni löytyy 13kpl rintsikoita päiväkäyttöön ja sitten sellaisia vähän "huonommassa" kunnossa olevia kotilöhöilyyn, saunan jälk tms 5kpl.
Kaarituellisia 11kpl, loput ilman kaaritukia.
Eilen löysin eräästä ketjuliikkeestä aivan loistavia kaarituettomia, olo on kuin ei olisi liivejä ollenkaan ja kuitenkin ovat tarpeeksi napakat ja tukevat povelle, ostin heti 3kpl niitä.
En siis kuulu heihin jotka löytävät jostain alelaarista tai muuten "parilla kympillä" sopivat tai jolle kävisi henkäyksen ohuet pienet pitsinpalat ihon päälle.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kymmenet päällekkäin, koska niin kylmä.
Määä tein ritsikat vanhoista popista ja paalinarusta . Eikä maksa paljon 🥳
Vierailija kirjoitti:
Kolmet.
Yhdet on päällä, toiset kierrettynä kullin varteen ja kolmansiin lasken mällit.
Ai kun ihanaaaa. 😍🥰🥰🥰
Kaarituellisia eri värisiä ehkä noin 15-20 kpl, kaarituettomia 5 kpl. Ja myönnän noita on aika paljon, mutta pidän samoja rintsikoita maksimissaan pari päivää, minulla on neuroosi siitä, että pitää olla päällä puhtaat rintsikat.
20 liivit, on topattuja, urheiluliivejä, minimizer-liivejä, kaarituettomia.
Kolmet.
Yhdet on päällä, toiset kierrettynä kullin varteen ja kolmansiin lasken mällit.