Monetko rintaliivit sinulla on käytössä?
Oli aika jolloin niitä ei itselläni montaakaan kappaletta ollut, mutta nyt olen viimeisen 1-2v aikana niihin(kin) voinut erilailla "satsata" ja sen olen tehnyt, parilta ruotsalaiselta merkiltä löytyy kauniita ja kivoja+Triumphilta.
Eli itseltäni löytyy 13kpl rintsikoita päiväkäyttöön ja sitten sellaisia vähän "huonommassa" kunnossa olevia kotilöhöilyyn, saunan jälk tms 5kpl.
Kaarituellisia 11kpl, loput ilman kaaritukia.
Eilen löysin eräästä ketjuliikkeestä aivan loistavia kaarituettomia, olo on kuin ei olisi liivejä ollenkaan ja kuitenkin ovat tarpeeksi napakat ja tukevat povelle, ostin heti 3kpl niitä.
En siis kuulu heihin jotka löytävät jostain alelaarista tai muuten "parilla kympillä" sopivat tai jolle kävisi henkäyksen ohuet pienet pitsinpalat ihon päälle.
Kommentit (32)
Kaarituellisia eri värisiä ehkä noin 15-20 kpl, kaarituettomia 5 kpl. Ja myönnän noita on aika paljon, mutta pidän samoja rintsikoita maksimissaan pari päivää, minulla on neuroosi siitä, että pitää olla päällä puhtaat rintsikat.
20 liivit, on topattuja, urheiluliivejä, minimizer-liivejä, kaarituettomia.
Kahdet hyvin istuvat kaarituelliset. Yhdet, joista saa olkaimet pois mutta, jotka alkavat pian olla muuten elämänsä ehtoopuolella. Yhdet kaarituettomat mesh-kankaiset hellekeleille. Kahdet heti riisuttavat. Yhdet, joissa kuppi on pieni. Kahdet hyvät imetysliivit ja kahdet huonot.
Kahdet, toiset pesussa, toiset päällä.
m52
Yhdet kerrallaan päällä, yleensä ei ole yksiäkään.
Miksi kirjoitit tämän aloituksen, ap? Onko sinulla tylsää?
En tarkkaa numeroa kerro.
Onhan noita. E
Tällä hetkellä vaan 3 plus 1 yhet joita en oo viel ottanut käyttöön. Joo-o, tiiän et on liian vähän. Periaatteessa voisin olla ilmankin mut nännit näkyy kilometrien päähän ilman.
Määä tein ritsikat vanhoista popista ja paalinarusta . Eikä maksa paljon 🥳