Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko joku kertoa, mitä hienoa siinä on, että asiakas joutuu odottamaan tarjoilijaa, milloin se nyt tulee kysymään haluanko laskun?

Vierailija
25.01.2025 |

Olisi muutakin

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on ?

Vierailija
2/41 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun tämä on kansainvälisesti katsottu hienoksi. En vielä sellaista maata tiedä jossa sitä ei saisi odottaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mikä tulee mieleen että uusia asiakkaita ei ole tulossa ja täysi ravintola antaa paremman kuvan ulos. 

Vierailija
4/41 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tama ei olla minu poyta mina ei voi ponkata lasku

-karvaranteen kebab

Vierailija
5/41 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi mennä tiskille ja pyytää pöydän laskun 

Vierailija
6/41 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin maksaa tilatessa, niin voisin lähteä, kun itseä huvittaa. Yleensä onnistuu, mutta jotkut tarjoilijat eivät selvästi pidä tästä

Vierailija
7/41 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintola näyttää täydemmältä, kun asiakkaat odottelevat laskua. 

Vierailija
8/41 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai tarvi odotella, vaan pyytää tarjoilijalta. Aina voi myös käydä tiskillä maksamassa. 

Vierailija
9/41 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäkin ärsyttää niin tämä. Päälle vielä, että et voi tilata tiskiktä, vaan menet pöytään odottamaan, että tarjoilija tulee kysymään tilausta. Sellaista ajantuhlausta.

Vierailija
10/41 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanissa ja Virossa olen käynyt ravintolassa, jonka pöydässä on nappi jolla tarjoilijan voi kutsua paikalle. Aivan mahtava keksintö.

En nauti tippaakaan siitä, että ympäri salia säntäilevä tarjoilija pitää jollakin telepaattisella katsekontaktilla kutsua pöytään, kun kaikki muut kutsukeinot katsotaan huonoksi käytökseksi. Välillä myös tuntuu, että tarjoilija on kokonaan unohtanut meidän pöydän olemassaolon sen jälkeen on tuonut ruuat pöytään.

Vierailija
11/41 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden maksamatta jos laskua ei kuulu,

Vierailija
12/41 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menepä tuollaiseen paikkaan jos on vähänkin kiire. 

Vierailija
13/41 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivasti kun osaa viestiä äänettömästi niin tarjoilija kyllä tulee pöytään.

Vierailija
14/41 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miksi tarjoijalla on aikaa pyöriä pöydän ympärillä kun syömme, keskustelusta ei tule mitään, kun vierestä kysellään koko ajan, että maistuuko. Mutta kun on saanut jälkiruuasta puolet syötyä, tarjoilijan kiinnostus katoaa eikä hän enää edes vilkaise asiakasta. Olen jo oppinut, että syötyäni menen kassalle maksamaan ja kun saan kehotuksen palata pöytään, tarjoilija kyllä tuo laskun, niin vastaan, että vaihtoehtoja on kaksi. Joko maksan nyt ja lähden tai jätän maksamatta, minulla ei ole tuntia aikaa odotella laskua ja jos tämä ei ravintolalle sovi, niin ongelma ei ole minun, olen valmis maksamaan.

Jostain syystä sekään ei sovi, että jälkiruokaa tilatessa voisi tilata laskun, ei sitä mitenkään saada aikaan, vaan aina joutuu odottamaan. Mun veli tekee joskus kyllästyneenä niin, että istuttuaan 3 tuntia ravintolassa hän ei lähdekään pois vaan sanoo siinä vaiheessa laskua jo tarjoavalle tarjoilijalle, että me istutaan vielä hetki.

Vierailija
15/41 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yleensä pyydän laskun kun jälkiruoat tuodaan pöytään, silloin sen saa yleensä sopivaan aikaan. Jos se ei onnistu niin menen tiskille maksamaan.

Vierailija
16/41 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintola ohjeistaa tarjoilijat viivyttelemään laskun kanssa, jotta asiakas päättäisikin tilata vielä jotain.

Vierailija
17/41 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei ole pakko odottaa laskua. Sen kun iskee vain sopivan määrän seteleitä pöytään ja häipyy sieltä. Helppoa ja nopeaa. Näin itsekin toimin, elle tarjoilija satu olemaan siinä heti vapaana.

Vierailija
18/41 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina tulla laskua tarjoamaan, voi itse vinkata tarjoilijaa pyytää tuomaan laskun. 

Vierailija
19/41 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Japanissa ja Virossa olen käynyt ravintolassa, jonka pöydässä on nappi jolla tarjoilijan voi kutsua paikalle. Aivan mahtava keksintö.

En nauti tippaakaan siitä, että ympäri salia säntäilevä tarjoilija pitää jollakin telepaattisella katsekontaktilla kutsua pöytään, kun kaikki muut kutsukeinot katsotaan huonoksi käytökseksi. Välillä myös tuntuu, että tarjoilija on kokonaan unohtanut meidän pöydän olemassaolon sen jälkeen on tuonut ruuat pöytään.

Jaa. meidät jo kasarilla opetettiin napsuttamaan peukkua ja keskisormea yhteen, käsi ylhäällä.

Eivät kovin kauaa halua viivyttää ravinteelissa.

Vierailija
20/41 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari tuttua kysyi kolmeen kertaan laskua, kun sitä ei tullut, niin kävelivät ulos ravintolasta.

Ne hannaa sitä laskua, ett asiakas tilaisi odotellessa jotain lisää.😅

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi