IS: Demarit erittäin kiusallisessa tilanteensa kun heidän omat syyllistyy kritisoimiinsa asioihin
Demarit itse syyllistyy listaamattomien yritysten verokikkailuun, jota esim tämä demri itse on voimakkaasti kritisoinut aiemmin.
SDPn uskattavuus koki nyt erittäin pahan kolauksen.
Kommentit (52)
SDP vuosikausia kritisoinut verokikkailua mutta nyt heidän tunnetuimpia politikoita itse syyllistyy samaan :D
Sanna on yksi demari, eikä puolue tai puolueen muut jäsenet ole vastuussa hänen veronmaksuistaan.
Jännä että haapala ei löydä mitään kritisoitavaa nykyisestä PM:stä?
Vierailija kirjoitti:
Sanna on yksi demari, eikä puolue tai puolueen muut jäsenet ole vastuussa hänen veronmaksuistaan.
SM on itse demarien johdossa kritisoinut voimakkaasti asiaa
Tee kuten sanon, älä tee kuten minä teen!
Niin se sosialistillakin takki kääntyy kun pääsee rahanmakuun
Sanna Marin itse sanoi 10v sitten, että on yhteiskunnan syöpä pumpata listaamattomasta yrityksestä osinkoja minimi 7,5% verolla! Nyt tekee omassa firmassa samoin 🤷
SM itse kirjoitti miten törkeää tuollainen kikkailu on
Vierailija kirjoitti:
SM itse kirjoitti miten törkeää tuollainen kikkailu on
ihan yhteiskunnan syöpä. Ei ole kovin kivasti sanottu
Vieläkö joku luulee, että Sannan on demari, jos on koskaan ollutkaan? Ei sitä ainakaan puolue kiinnosta enää paskaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaisten ministeri on pedofiili. Demareilla vielä matkaa siihen saavutukseen.
Kerro lisää, kuka.
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaisten ministeri on pedofiili. Demareilla vielä matkaa siihen saavutukseen.
Al-Taee, Näkkäläjärvi.
Vierailija kirjoitti:
Niin se sosialistillakin takki kääntyy kun pääsee rahanmakuun
Kaikkien aikojen takinkääntö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Al-Taee, Näkkäläjärvi.
Antti Rinne, kavaltaja.
Sanna olis voinu pääministerinä ajaa pääomaverotusta pienemmäksi myös meillä tavallisille osakkeenomistajille 30->10% olis ihan passeli vero osingoista.
Vierailija kirjoitti:
demari ei petä: se petti taas 😅
Juu tähän alkaa jo tottua.
Ei demarien uskottavuus mitään kolausta kokenut. Uskottavuus vain pysyi ennallaa ja vahvistui.
Samppanjasosialisteja ja kädet aina toisten taskuista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää, kuka.
Voihan ryydanan ryydana, etkö tiedä?
Onko Sanna-marisija Aleksi Velkavuori kommentoinut asiaa?
Tuomion mukaan Valavuori antoi verottajalle väärää tietoa tuloistaan. Vältettyjen verojen määrä oli syyttäjän mukaan lähes 403 000 euroa. Valavuori tunnusti epäillyt rikokset. Valavuoren mukaan verottaja perii häneltä yli puolta miljoonaa euroa, jonka päälle tulevat vuosittaiset korot.
Veropetoksesta tuomittu Aleksi Valavuori kikkaili ja salasi tulojaan vuosia näin paljon hän tienasi viime vuonna
Aleksi Valavuorella on Verohallinnon lisäksi muitakin velkojia.