Zelensky haluaa lopettaa sodan 40 päivässä ja se tarkoittaa että valloitetut alueet jäävät Venäjän haltuun
Vaihtoehto on vuosien sota, jonka tulos on epävarma. On korkea aika lopettaa se sota.
Kommentit (23)
Ja venäjä jää ilman polttoainetta.
No onhan se ollut selvää jo vuodesta 2023 ettei Ukraina pysty niitä alueita takaisin valtaamaan. Eikä Venäjä pysty valtaamaan enempää. Joten nyt on pattitilanne, jossa kuluu ihmishenkiä molemmilta, infra ammutaan paskaksi eikä mikään muutu. Vain slaavilainen ego on rauhan tiellä. Molempien pitäisi käyttää järkeään.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarkoita.
Tarkoittaa.
valheiden levitystä/missään ei ole noin uutisoitu, joten trollin keksimää
Ihan sama miten loppuu, kunhan tuo loppuu. Olen väsynyt lukemaan ja kuulemaan tuosta(kin) sodasta ja konfliktista päivittäin vaikka yritän vältellä sitä parhaimman mukaan.
Igor on saanut uuden toimeksiannon, jonka tavoitteena on yrittää myydä sota venäläisille voitollisena :D
Jos venäjä saa alueita palkinnoksi aloittamastaan sodasta, kestävää rauhaa ei tule. Sellainen sopimus olisi venäläisille kutsu tekemään sama uudestaan.
tässä syy miksi rysssssän trolli näitä aloituksiaan tehtailee
https://unn.ua/en/news/ex-military-of-the-russian-federation-stated-tha…
Vierailija kirjoitti:
valheiden levitystä/missään ei ole noin uutisoitu, joten trollin keksimää
Ukrainan presidentti Volodymyr Zelenskyi kertoo hyväksyneensä 40 päivän operaation, jonka tavoitteena on saada Venäjä lopettamaan sotansa Ukrainassa.
– Hyväksyin viraston 40 päivää kestävän operaation, jonka tarkoituksena on vaikuttaa hyökkääjään sodan päättämiseksi, Zelenskyi kirjoitti viestipalvelu X:ssä tavattuaan Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU:n johtajan Jevhen Hmaran.
Vierailija kirjoitti:
tässä syy miksi rysssssän trolli näitä aloituksiaan tehtailee
https://unn.ua/en/news/ex-military-of-the-russian-federation-stated-tha…
toivottavasti on päättäväisempi kuin prigozin muutama vuosi sitten, joka jätti kesken homman
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
valheiden levitystä/missään ei ole noin uutisoitu, joten trollin keksimää
Ukrainan presidentti Volodymyr Zelenskyi kertoo hyväksyneensä 40 päivän operaation, jonka tavoitteena on saada Venäjä lopettamaan sotansa Ukrainassa.
– Hyväksyin viraston 40 päivää kestävän operaation, jonka tarkoituksena on vaikuttaa hyökkääjään sodan päättämiseksi, Zelenskyi kirjoitti viestipalvelu X:ssä tavattuaan Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU:n johtajan Jevhen Hmaran.
Nimen omaan, mutta taidat tulkita päinvastoin mitä tarkoitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos venäjä saa alueita palkinnoksi aloittamastaan sodasta, kestävää rauhaa ei tule. Sellainen sopimus olisi venäläisille kutsu tekemään sama uudestaan.
Zelensky ei ajattele noin vaan tarkoitus on lopettaa sota, joka tarkoittaa että rintamalinja jää mihin jää.
Viitteitä siitä mitä tuleman pitää
https://x.com/ZelenskyyUa/status/2070191621656678650?ref_src=twsrc%5Etf…
Vierailija kirjoitti:
Igor on saanut uuden toimeksiannon, jonka tavoitteena on yrittää myydä sota venäläisille voitollisena :D
Niinhän mekin voitettiin sota ja samanlainen torjuntavoitto on mahdollista ottaa nyt. Miksi ei suomalainen voisi suositella samanlaista rauhaa kuin meillä ja uutisissakin sotilas kertoo miten Suomi on esikuva. No ottakaa sitten neuvosta vaari ja toimikaa kuin Suomi.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama miten loppuu, kunhan tuo loppuu. Olen väsynyt lukemaan ja kuulemaan tuosta(kin) sodasta ja konfliktista päivittäin vaikka yritän vältellä sitä parhaimman mukaan.
mahdollisesta loppumisesta huolimatta kuulet ja näet seuraavat vuodet uutisia päivittäin asiasta
Jos näin käy, Venäjä jatkaa eristyksissä oloaan ja tilanne käy heillä ahtaaksi.
Putin allekirjoitti "alueliitoksia" vaikka Venäjä ei edes hallinnut kokonaan niitä alueita.
Pietarin Igorille ei ole tainnut jäädä haltuun edes eilisillan Stolishnaja.
Vierailija kirjoitti:
Jos venäjä saa alueita palkinnoksi aloittamastaan sodasta, kestävää rauhaa ei tule. Sellainen sopimus olisi venäläisille kutsu tekemään sama uudestaan.
Eikä ainoastaan heille. Putlerin lisäksi moni muu diktaattori ihan muissa maailmankolkassa huomaisi, että lisää alamaisia ja hallittavia alueita saa sotimalla - Venäjäkin onnistui.
Ei tarkoita.