Onko hallitus suunnittelemassa leikkauksia eläkkeensaajan asumistukiin?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Jollain välillä varmasti, puolueeseen katsomatta. Vihreäthän se kaikkein vanhusvihamielisin puolue on. Sama vasemmisto - kaikki rahat, mitää jää, vaan Gazaan. Demarit huutaa vain lapsiperheköyhyyttä ja lisää tulijoita, ei niitä kiinnosta yksikään vanhus. Ja toisaalta persutkin vaatii jo verohelpotuksia lapsiperheiden asuntolainoihin, joten turha odottaa mitään empatiaa sieltäkään. Suomessa on kaikilla niin pinttyneet ajatusmallit, kun kaikki päättäjät elää niin vahvasti omissa keskiluokkaisissa kuplissaan, että en odottaisi mitään parempaa.
Hallitus lupaili ennen vaaleja kaikkea hyvää, mutta totuus paljastui heti ensimmäisenä vuotena. Nyt on työttömyys, köyhyys ja velka nousussa koko ajan. Ei enää kokoomusta ja persuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan ennen vaaleja, mutta vaalien jälkeen puukottavat selkään.
Tuskin. Eläkeläiset ovat aina suojassa kaikilta leikkauksilta. Vain nuorisoa ja etenkin opiskelijoita potkitaan päähän.
Näin on, vaikka mitä luvattaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan ennen vaaleja, mutta vaalien jälkeen puukottavat selkään.
Tuskin. Eläkeläiset ovat aina suojassa kaikilta leikkauksilta. Vain nuorisoa ja etenkin opiskelijoita potkitaan päähän.
Näin on, vaikka mitä luvattaisiin.
Mitä eläkeläisiltä voi leikata? Joku vuosi sitten poistettiin invalidivähennys verotuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi eläkeläisen tulisi saada asumistukea?? Jos ei ole varaa asua ilman tukia voi helposti muuttaa edullisemmalle alueelle!
Kerro meille missä se Shangrila on, johon kaikki liikaa tukia saavat voivat muuttaa?
Miksi työssäkäyvän/työttömän tulisi saada asumistukea?? Jos ei ole varaa asua ilman tukia voi helposti muuttaa edullisemmalle alueelle!
Näinhän av:lla aina toitotetaan.