Lue keskustelun säännöt.
Löysin yöllä roskiksesta varmaan 8 panttipulloa, keräsin ne kaikki
26.06.2026 |
Varmaan parin euron edestä on noita pulloja, oli pari isoakin 40 sentin panttipulloa. Tällähän rikastuu.
Kommentit (6)
Näkyvät niitä yleisesti keräävän pienmetalli säiliöstä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Dyykkaatko roskiksia öisin, koska häpeät dyykata päivisin?
Vierailija kirjoitti:
Dyykkaatko roskiksia öisin, koska häpeät dyykata päivisin?
Kyllähän se hävettää...
Tuota menoa olet saavuttanut ensimmäisen miljoonan 1 370 vuoden kuluttua. 💰💰💰
Olisit jättänyt yhden siemeneksi ja kasvattamaan uutta satoa.