Mitähän muuta Pride -liike ja järjestöt ovat jo suunnitelleet ja päättäneet lastemme hyväksi?
Tämäkin uutinen tuli ainakin näin ulkopaikkakuntalaiselle todella yllättäen.
Onko järjestöillä jotain muita lasten tukitoimia ja mitä siellä on mahdollisesti jo päätetty asioista?
Kommentit (7)
Nehän käy kouluissa AIVOPESEMÄSSÄ lapsia jatkuvasti.
Kysy niiltä järjestöiltä! Onhan heillä luultavasti nettisivutkin. Aloita vaikka sieltä.
Kohta ei voi enää paskalla käydä Oodin vessassa ilman että vaihtaa sukupuolta ovella!!!!
Pedofiiliset vihervassarit, demarit ja kokkareet järjestelevät ennennäkemätöntä raiskausepidemiaa Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Pedofiiliset vihervassarit, demarit ja kokkareet järjestelevät ennennäkemätöntä raiskausepidemiaa Suomeen.
Alkuhan heillä näyttää jo lupaavalta.Ja somessa sulkevat silmät puhuen vain ilmastohysteriasta ja Espanjan mallista.
Ketä Helsingin kaupunginvaltuustossa on ollut päättämässä näistä asioista? Milloin ja miksi nämä on siellä hyväksytty alun perin?!
Niin. Täytynee jatkossa seurata oman kotikaupunkini valtuuston toimintaa hieman tiiviimmin.